PDA

View Full Version : Geen double cream humbuckers van duncan :(



renier
14 juli 2005, 12:14
dat is toch wel een van de belachelijkste patenten ooit..
ik heb een epi les paul in de kleur amberburst (of translucent amber, afhankelijk van waar je kijkt) en daar wil ik graag duncans inzetten (combi '59 / custom 5), maar omdat ik double cream mooi vindt staan bij deze kleur, MOET ik dus dimarzio's pakken, of toch maar zebra's.

grmbl..

kut dimarzio, met hun debiele kleurpatenten.. als ze willen dat mensen HUN elementen kopen, moeten ze maar eens beginnen met beter spul maken dan SD...

Orpheo
14 juli 2005, 12:19
lol, ik wist niet eens dat dimarzio dat had. ach, dimarzio heeft ook wel een paar goeie elementen hoor :D denk aan de superdistortion bv .

renier
14 juli 2005, 12:45
dimarzio heeft het patent op double cream humbuckers ja. echt belachelijk. alsof een autofabrikant het patent zou mogen aanvragen op beige bekleding..

en tja, dimarzio's zijn echt niet verkeerd opzich. de super distortion is wel aardig, maar een beetje te scherp naar mijn smaak .ik heb hem in een basswood ibanez rg zitten, en daar klinkt hij te gek voor strakke hardrock, maar ik wil toch liever iets dat iets meer richting vintage klinkt. alhoewel hij in een mahonie gitaar mischien juist weer erg vet klinkt.

mischien maar een combi van een paf pro / superdistortion ofzo..

Fumi SG
14 juli 2005, 13:15
dat zou inderdaad wel een leuke combi zijn! :wink:

Jeroenvanhulsteijn
14 juli 2005, 13:19
kun je er niet zo'n sticker overheen plakken?

ik heb overigens een Seymour Duncan Allan Holdsworth humbucker die wel helemaal cream is.

renier
14 juli 2005, 13:35
nee, geen stickers, das echt lelijk!!

ach we zullen zien.
hij ziet er trouwens zo uit:

Klik hier! (http://www.guitartrader.com/bigimage.icl?pid=31304&orderidentifier=ID112134118073464E3C1B766F15&srcdoc=itm%2Eicl%3Fsourcedoc%3Dhttp%3A%2F%2Fwww%2E guitartrader%2Ecom%26pid%3D31304%26eflag%3D0%26ord eridentifier%3Dicat%5Forderid)

fred dons
14 juli 2005, 14:05
je kunt wel double cream bestellen bij Seymour duncan je moet ze alleen
met een nickel kap bestellen, de kap word er dan los op gezet zodat je hem er makkelijk af kan halen. en omdat er een kap overheen zit geldt het trademark van Dm niet .
(al mijn seth lover pups zijn double cream)


deze mr . maakt trouwens ook hele mooie double cream pups

http://www.highorderpickups.com/

Kim Wilson
14 juli 2005, 14:06
:o

Wauwie! Das een mooie!

En als je ze nou es bestelt met de chromen pickup covers? De '59 is zo iig wel te koop. En mss is er ook wel een mooi alternatief voor die Custom, die ook een cover heeft...

[Edit] Hmm, net te laat.

glacius
14 juli 2005, 14:33
lol, ik wist niet eens dat dimarzio dat had. ach, dimarzio heeft ook wel een paar goeie elementen hoor :D denk aan de superdistortion bv .

ik heb er nog zoeen liggen maar die is zebra ... doet het erg goed in de epi les paul ..

maargoed jij zoekt double cream dus heb je er nix aan ..

renier
14 juli 2005, 14:36
ach, tenzij je er voor een zeer zacht prijsje vanaf wil.....

glacius
14 juli 2005, 15:16
doe een bod , je kan me beter bellen want ik ga zo ..

0652006762

renier
18 juli 2005, 21:04
nou het animo is niet overdonderend te noemen... ben al 2 x keer in prijs gezakt, en nog niks. denk dat ik hem dan maar gewoon hou.

laten we hopen dat er weer een nieuwe shred rage losbreekt, dan zijn de RG's niet meer aan te slepen.