PDA

View Full Version : 50% korting op een partij gitaren (eindhoven)



lars
14 juli 2005, 02:26
voor de mensen in/om 040; bij de rookwaterschade winkel in de schootstestraat hebben ze nu een stuk of 50 gitaren volgens mij van een zaak uit leiden te koop staan, 50% korting op de winkelprijs. heb er ondertussen al een leuke artcore, een crafter akoustisch en een richwood artist Re-27 resonator gekocht. Als je nog iets zoekt in die richting is het leuk shoppen. Vrijdag komt een advertentie in de krant dus als je nog wat wil kopen moet je snel zijn waarschijnlijk.

tillens
14 juli 2005, 08:57
ook mensen uit de omgeving 010 zijn hier altijd wel te porren dus heb je een ietwat betere omschrijving, bijvoorbeeld naam van de zaak?

bert k
14 juli 2005, 09:51
de rookwaterschade winkel in de schootstestraat .

AART
14 juli 2005, 10:24
hebben ze ook RG's staan?

en het liefst een rg 2620 of 3120?

tillens
14 juli 2005, 10:54
als je die straat in voert bij google krijg je niets bruikbaars. is het bij konijn of emi in eindhoven of heel ergens anders?

bert k
14 juli 2005, 11:26
Schootsestraat 86, Rook- en Waterschade winkel

Ken hem verder niet, maar dit zegt Google.

BLOK182
14 juli 2005, 11:42
Die winkel verkoopt dus vanalles met schade, geen muziekzaak die afgefikt is dus :-D

Fumi SG
14 juli 2005, 11:46
Die winkel verkoopt dus vanalles met schade, geen muziekzaak die afgefikt is dus :-D

neej, ze verkopen van winkels die wel afgefikt zijn!! :-D

lars
14 juli 2005, 14:11
Zoals ik al zei, het is een rookwaterschade winkel, dus niet emi ofzo. Ze hebben ook geen site voor zover ik weet, je zal er dus echt langs moeten.

wat ze hebben/hadden: hele hoop richwood, bijna allemaal artist serie (dat zijn toch de "goede"? vooral acoustisch/semi/hollowbody. Verder een aantal fender en epiphone acoustische, een aantal duurdere, een hele zooi banjo's en ander vaag gitaar spul, minigitaartjes, taylors, ibanez artcores en van die kampvuur planken van 50 euro in alle kleuren... Verder nog wat P.A's en dat soort spul van "stageline" als ik me niet vergis.

Ik meen aan een kaartje te hebben gezien dat het uit een of andere zaak in leiden ofzo komt, dus als iemand toevallig een zaak daar kent die recent een gevalletje stront aan de knikker heeft gehad zal het daar wel vandaan komen.

De gitaren zijn trouwens niet afgefik o.i.d, meestal worden gewoon inboedels van failliete zaken opgekocht of als er in de linker hoek brand is geweest word de hele inboedel goedkoop van de hand gedaan, dus als dan de gitaren rechts stonden heb je geluk. zal wel wat met de verzekering te maken hebben(?)

mayniac
14 juli 2005, 15:45
Ik ben er net langsgeweest en heb meteen maar een Fender DG14S gekocht voor 155 euro! Ikke blij!!
http://www.shiremusic.com.au/DG14S.jpg

Ze zouden trouwens nog ongeveer 15 nieuwe gitaren binnen krijgen. Waarschijnlijk het meeste acoustisch.

bert k
14 juli 2005, 16:43
: hele hoop richwood, bijna allemaal artist serie (dat zijn toch de "goede"? vooral acoustisch/semi/hollowbody. Verder een aantal fender en epiphone acoustische, een aantal duurdere, een hele zooi banjo's en ander vaag gitaar spul, minigitaartjes, taylors, ibanez artcores en van die kampvuur planken van 50 euro in alle kleuren... Verder nog wat P.A's en dat soort spul van "stageline" als ik me niet vergis.

Taylor is wel een serieus merk! Is daar een topgitaar tussen de vage meuk verdwaald toevallig?

LIGNUMdrummerke
14 juli 2005, 16:49
ik ben afkomstig uit belgië, is er daar iemand in de buurt van die winkel die ff wat kan checken voor mij? dzn kzn ik eventueel bestellen via telefoon? en dan kan ik gerwoon ff de trein nemen om te gaan halen ofzo, maar ff naar daar hossen om te gaan kijken en misschien t risico lopen dat er nix hangt van wat ik zoek dat wil ik dus niet doen..... ben namelijk opzoek naar een SHERATONII, liefst natural maar dat hoeft niet (men moet niet te kieskeurig zijn bij zulke buitenkansjes)

mayniac
14 juli 2005, 16:50
Ik heb daar inderdaad één Taylor zien staan van 1000 euro, nu dus voor 500.

Sheratons of andere electrische gitaren hingen daar niet (meer?).

Tujuh
14 juli 2005, 16:54
Ik heb daar inderdaad één Taylor zien staan van 1000 euro, nu dus voor 500.

Sheratons of andere electrische gitaren hingen daar niet (meer?).

Echt? :o
Jammer dat het zo ver weg is voor mij :(

LIGNUMdrummerke
14 juli 2005, 16:56
ow spijtig! en geen seagull folkgitaren toevallig?

BLOK182
14 juli 2005, 19:43
Wanneer is het daar koopavond? Wil wel eens gaan neuzen, maar ik werk nu weer fulltime.

lars
14 juli 2005, 20:59
morgen (vrijdag), maar het is niet echt in et centrum, 10/15 min lopen vanaf et station. En sheraton's hingen er niet. helaas.

tillens
14 juli 2005, 21:11
wat voor taylor?

guitardude
14 juli 2005, 23:54
Weet iemand die er geweest is of er misschien Fender strat's/tele's hangen?
En dan eigenlijk welke? Mex/amerikaan/deluxe etc?

Alvast bedankt :)

mayniac
15 juli 2005, 00:09
Weet iemand die er geweest is of er misschien Fender strat's/tele's hangen?
En dan eigenlijk welke? Mex/amerikaan/deluxe etc?

Alvast bedankt :)

Nee

RS-Rik
15 juli 2005, 01:00
Morgen lekker vrije dag, zal het eens checken.

Tujuh
15 juli 2005, 01:05
Er zullen vast veel akoustische gitaren bij zitten of niet? Jammer, ik had liever dat er een paar Gibons, Fendertjes of PRS'en tussen lagen voor de helft van de prijs :razz:
Mja een mooie Taylor voor de helft is natuurlijk ook nooit weg!

lars
15 juli 2005, 10:30
nogmaals; geen solid body's dus nee geen tele's of strats. En inderdaad prs was natuurlijk leuk geweest maar om zoveel geld uit te gaan geven in een rookwaterschade winkel.... i don't know. en ik heb al een prs :)
Voor een leuke kampvuur gitaar is het er leuk shoppen in ieder geval.

BLOK182
15 juli 2005, 11:08
Vandaag tot laat werken en geen auto ter beschikking, helaas! Dan maar ff wachten op de kerstverkoop van EMI :-D

guitardude
15 juli 2005, 11:19
nogmaals; geen solid body's dus nee geen tele's of strats. En inderdaad prs was natuurlijk leuk geweest maar om zoveel geld uit te gaan geven in een rookwaterschade winkel.... i don't know. en ik heb al een prs :)
Voor een leuke kampvuur gitaar is het er leuk shoppen in ieder geval.
Okee bedankt. Sorry dat ik er blijkbaar overheen gelezen had :)

--=HANS=--
15 juli 2005, 16:39
Ben er vanmiddag geweest, wat een meuk zeg!!
D`r hangt idd een Taylor 214 zonder electronica maar als je erin kijkt zul je zien dat er e.e.a. los zit.(afwerkstrips van de naad van de 2 backparts. Op bijna alle instrumenten zitten spetters/vlekken van naar ik aanneem bluswater. Ik weet natuurlijk niet wat er precies is gebeurt en hoe heet en of vochtig het daar is geweest maar ik zou toch zeer kritisch kijken voor ik daar een instrument kocht.