PDA

View Full Version : wahoeeee, eindelijk een nieuwe gitaar!



mrg470
13 juli 2005, 12:51
heerlijk, gister naar Den Haag getreind naar de maximum guitarstore, en na veel beraad/gespeel/geshred en herrie producerend tot de conclusie gekomen dat ik die musicman silhouette echt moest hebben :-D . dus ingeruild op mijn oude sg special en hup mee naar huis genomen.

eindelijk 1 van mijn droomgitaartjes in huis. heb nu samen met mijn ibbie voorlopig wel een mega setup wat betreft gitaren.

heeft een ash body, maple neck, vintage trem, actieve elektronica en een limited rolls bourgondy lak.

http://community.webshots.com/user/mrg470
staan wat fotootjes, ff snel gedaan

bram123
13 juli 2005, 12:54
haha die gele sg was van jou. die bleef ook maar op gitaarmarkt verschijnen. mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor hebt gekregen?

...rock...
13 juli 2005, 12:56
haha die gele sg was van jou. die bleef ook maar op gitaarmarkt verschijnen. mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor hebt gekregen?
hij heeft ze ingeruild.

bram123
13 juli 2005, 13:06
ja ..rock.. ik kan ook lezen, maar als je iets inruild dan krijg je er ook iets voor terug. het is geen symbolisch offer om het vertrouwen van de verkoper te wekken ofzo.

Kim Wilson
13 juli 2005, 13:11
:o

* Bling Bling *


Wat een pracht gitaar zeg! Van harte! Schitterende kleur ook. Ziet er echt heel mooi uit samen met die slagplaat.

Is die onderste hoorn nou beschadigd, of is ze gewoon een beetje vies?


Hele mooie gitaar! 8-)


(En stiekem zijn we allemaal wel een beetje jaloers, ik wel tenminste... :roll: )

Bins
13 juli 2005, 13:21
Mooi man! Ik=jaloers

AART
13 juli 2005, 13:29
vette gitaar.

gefeliciflapstaart.

marc_o
13 juli 2005, 14:38
Goed zo. Ik heb deze ook gehad in Sunburst. Musicman is een erg prettig merk, dus de volgende die er bij jou uitvliegt zal de Ibanez wel zijn.......want daar ga je minder en minder op spelen.

Jax
13 juli 2005, 14:58
Schitterende gitaar, veel speelplezier toegewenst!!

BLOK182
13 juli 2005, 15:12
Congrats 8-)

mrg470
13 juli 2005, 16:04
ey, thanx voor de reacties, ....bram ik heb er nog zo'n 475 voor gebeurd (moest dat kreng toch kwijt zo onderhand).

de onderste hoorn is niet beschadigd, wat je ziet is de weerspiegeling op de lak...zo heerlijk glimt ie.

of mijn ibbie eruit gaat weet ik nie, misschien wel als vervanging voor een silhouette met floyd of een MM petrucci :-D...............ooit, als ik genoeg gespaard heb, wil eerst nog een goede buizenbak hebben!

AART
13 juli 2005, 16:11
als die ibbi eruit moet, misschien heb ik tegen die tijd wel geld voor een leuke jap als backup :D

mrg470
13 juli 2005, 16:27
zal nog wel ff duren denk ik, als ik hem ooit helemaal weg doe :) , daar istie me eigenlijk te fijn en mooi voor.....moet hem maar es customizen denk ik.

Rewind
13 juli 2005, 16:29
Gefeliciteerd man! echt een prachtgitaar!

Ash ketchum
13 juli 2005, 17:24
@ mrg470, mooi ding man, hoe speelt 'ie, heeft een beetje een fender feel of een eigen karakter?

NeeraDJ
13 juli 2005, 18:38
Wow daar ben je helemaal naar Den Haag voor gegaan, maarja de gitaar maakt alles goed natuurlijk. Maxguitar is ook een hele goede gitaarwinkel, naast Vanilla guitars zeker de beste in Den Haag. Gefeliciteerd

Thedevilinside
13 juli 2005, 18:57
Wow daar ben je helemaal naar Den Haag voor gegaan, maarja de gitaar maakt alles goed natuurlijk. Maxguitar is ook een hele goede gitaarwinkel, naast Vanilla guitars zeker de beste in Den Haag. Gefeliciteerd

Nou daar heb ik anders hele andere ervaringen mee.

Heb er ooit mijn lag prestige geruild tegen een godin lgx, op zich geen verkeerde deal hoor dat was het probleem niet.

De godin was geen flikker aan gedaan, terwijl ze wisten dat ik kwam.
Slordig dus.
Bleek dat de switch niet goed werkte, werd ter plekke gemaakt maar uiteraard moet je dat niet willen als winkel. Een kleine inspectie voor dat hij de winkel in gaat lijkt mij heel normaal.

Verder zag ik tot mijn verbazing dat er later bij de lag een nieuwprijs stond vermeld van ongeveer 600 euro meer dan dat het was. En er stond iets bij van met originele koffer, terwijl ook die er niet bij stond. Kortom hij lulde maar wat.

mrg470
13 juli 2005, 20:35
...heb ik gelukkig geen last van gehad, gitaar prima afgesteld, nog wat lichte aanpassingen ter plekke aan de hals laten doen, geen kraakjes en rottige potmetertjes enzo...ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee.

oh ja Ash ketchum, hij heeft een heel eigen feel, een vriend van mij vond het een beetje een tele hals, maar das het echt niet. ik ben hele dunne halsen van ibanez gewend, maar deze is een stuk dikker en smaller, en toch speelt ie een stuk lichter. de single coils lijken ook totaal niet op de fender (gelukkig), maar veel voller en warmer, en een betere output en geen gebrom enzo

.....daarvoor reis ik zonder problemen van zwolle naar den haag 8-)

Ash ketchum
13 juli 2005, 20:46
Owja, dat 'ie niet bromt komt waarschijnlijk door het silent circuit dat erin zit, volgens mij zijn de pickups ook van dimarzio, afhankelijk van het bouwjaar als ik me niet vergis.

mrg470
13 juli 2005, 20:48
klopt allemaal! was 1 van de redenen voor mij om de silhouette te kopen...scheelt een heleboel gezeik en gebrom...moet ik alleen nog ff wennen aan te batterijtje

ReinoutV
13 juli 2005, 21:27
Toch nog nep-singles... Je leert het ook nooit :). Het deed mij aan een tele denken, omdat deze een wat dikkere hals heeft dan mn blade of epi, waar ik veel op speel. De MM is wel smaller dan de tele, vandaar dat ie wel iets anders in de hand ligt, fijner voor jou. Niet iedereen is formaat boomstam gewend :).

mrg470
13 juli 2005, 22:09
uhuh....vast reinout! :-D

ach ik kom al in de buurt dacht ik zo, en ja zo'n tele :o
maar goed, heb ik nie zo'n gebrom op t podium, als met een tele, en ik meen dat jouw blade ook actieve pickups heeft....en als jij nu nog es een gitaar koopt waar je wel snel op ken spelen :razz:

Jeroenvanhulsteijn
13 juli 2005, 22:21
hele mooie gitaar! Gefeliciteerd.

leuk zaakje is het ook, maxguitar. Leuke spullen. En dat prijsbeleid...tja...

Orpheo
13 juli 2005, 22:41
tja. soms hebben ze daar heeeel toffe gitaren. echt toffe gitaren. ik heb mijn lp daar ook gehaald nl....beste koop OOIT denk ik...