PDA

View Full Version : vantage (matsumoku) gitaar gered.



wietse
12 juli 2005, 16:31
kocht deze gitaar een maandje geleden op een rommelmarkt voor 10 euro alleen body, brug en hals met een stel verkeerde tuners(6 in lijn op een 2 x 3 kop).
de gitaar was helemaal zwart geverfd hals en al, nadat ik dit met behulp van doeken met thinner had verwijderd kwam hij er zo uit.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/vantagenew.jpg

vraag me af welke mongool zoiets moois zwart kalkt :???: , effe poetsen met commandant en verdomme hij glimt ook weer, ik dus helemaal blij.
vandaag de laatste onderdelen binnen gekregen de tuners, die had ik net zoals de elementen bij boston besteld maar die bleken dit model in backorder te hebben, dus nu zitten er, godbetere het, stagg tuners op.
voelen in ieder geval goed en stevig aan dus het zal wel meevallen.
die boston elementen verbazen me wel voor 17,50 per stuk splitsbare humbuckers met een vrij hoge output en een lekkere warme volle sound.
ik had minder verwacht voor dat geld.
gitaartje staat me nu op 95 euro, koopje vind ik.(en een paar brandblaren door een hete soldeerbout :evil: )

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/vantage1.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/vantagebody.jpg
het is geen neckthrough maar bolt on, zeg het maar effe voordat iedereen dat gaat vragen.

Jeroenvanhulsteijn
12 juli 2005, 16:57
netjes! Erg leuke gitaren zijn dat toch uit die Matsumoko fabrieken.

bram123
12 juli 2005, 17:02
is ie necktrough? ik zou hem zelf zwart verven.

Fumi SG
12 juli 2005, 17:03
is ie necktrough? ik zou hem zelf zwart verven.

:roll:


netjes hoor Wietse, lijkt mij ook wel leuk om oude gitaren weer op te knappen en evt. te verhandelen. :)

AART
12 juli 2005, 17:45
is ie necktrough? ik zou hem zelf zwart verven.


:D


nette gitaar wietse.

LIGNUMdrummerke
12 juli 2005, 17:45
dan zou ik zeker interesse hebben! heb al lang op zo eentje zitten kwijlen (op de site van matsumoka) godver.... verkoop je m ni?

ToTaL FaKe
12 juli 2005, 18:11
sjonge zijn sommige mensen echt zo dom ???

er staat toch bij dat hij NIET neckthrough is :-D


geinige gitaar Wietse, ga je deze verkopen of hou je hem ?

wietse
12 juli 2005, 18:12
dan zou ik zeker interesse hebben! heb al lang op zo eentje zitten kwijlen (op de site van matsumoka) godver.... verkoop je m ni?
nee deze gaat bij me in de collectie, ik weet het hebberig maar ja zo ben ik nu eenmaal. :-D

wytz
12 juli 2005, 18:13
sjonge zijn sommige mensen echt zo dom ???

er staat toch bij dat hij NIET neckthrough is :-D


geinige gitaar Wietse, ga je deze verkopen of hou je hem ?

hmm

denk eens na ;)

Random_hero
12 juli 2005, 18:50
Zijn die boston PU's niet microfonisch ofzo?

LIGNUMdrummerke
12 juli 2005, 18:59
hjoeveel is dat nog waard volledig origineel? heb er net eentje tegengekomen en ik wil weten hoeveel ik kan bieden!

Braindead
12 juli 2005, 19:08
Wietse je blijft me verbazen. Echt een onwijs mooie gitaar man!.. geen neckthrough maar toch heel erg mooi. En volgens mij alleen maar goed dat iemand hem zwart heeft geverfd toch? Hij is nu goed geconserveerd gebleven. Wow echt vet!

Dat bruin is toch wel heel mooi bij sommige gitaren valt me op :)

Bambufan
12 juli 2005, 23:41
kocht deze gitaar een maandje geleden op een rommelmarkt voor 10 euro alleen body, brug en hals met een stel verkeerde tuners(6 in lijn op een 2 x 3 kop).
de gitaar was helemaal zwart geverfd hals en al, nadat ik dit met behulp van doeken met thinner had verwijderd kwam hij er zo uit.

die boston elementen verbazen me wel voor 17,50 per stuk splitsbare humbuckers met een vrij hoge output en een lekkere warme volle sound.
ik had minder verwacht voor dat geld.
gitaartje staat me nu op 95 euro, koopje vind ik.(en een paar brandblaren door een hete soldeerbout :evil: )


Dit is volgens mij een van de universele Matsu-modelletjes, want ik ken hem als Aria Pro2, als Hondo2 en dus als Vantage. Waarbij ze zowel als bolt-on en als neckthrough zijn gemaakt. Erg mooi model.

MazeMouse
13 juli 2005, 07:44
Zeg Wietse... waar woon jij?
:amp:

wietse
13 juli 2005, 19:11
Zeg Wietse... waar woon jij?
:amp:
in grou, domme vraag, staat toch voor elke post van me.