PDA

View Full Version : Is het mogelijk......?



Goose
11 juli 2005, 23:10
He Bouwers,

Even een vraag na aanleiding van een andere topic hier op het forum.
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60472

Dus mijn vraag aan jullie is, is het mogelijk zoiets te maken? Een crossover in pedaal formaat met daarbij een mixer om de 2 kanalen weer bij elkaar te krijgen.

Alvast bedankt voor de reacties, Lex.

nicoverduin
12 juli 2005, 11:20
Het kan. Immers het staat op de foto. Of je er zelf aan toe bent, kun je alleen zelf beantwoorden.
Nico

Goose
12 juli 2005, 17:09
Volgens mij is wat op de foto staat iets totaal anders. Volgens mij is dat een overdrive met een EQ voor en een EQ na het effect. Wat ik wil hebben is een variabele crossover voor het effect zodat ik alleen het hoog door het effect kan sturen en het laag gewoon droog hou. Daarna moeten deze 2 kanalen weer bij elkaar komen waarbij het mooi zou zijn als ik van alle 2 het level zou kunnen afregelen.

Lex.

nicoverduin
13 juli 2005, 12:53
Volgens mij is wat op de foto staat iets totaal anders. Volgens mij is dat een overdrive met een EQ voor en een EQ na het effect. Wat ik wil hebben is een variabele crossover voor het effect zodat ik alleen het hoog door het effect kan sturen en het laag gewoon droog hou. Daarna moeten deze 2 kanalen weer bij elkaar komen waarbij het mooi zou zijn als ik van alle 2 het level zou kunnen afregelen.

Lex.Je geeft functioneel al aan wat je wilt. Als je dat niet kan vertalen in een technische oplossing, dan kan jij het niet maken tenzij je iemand vind die voor jou het geheel ontwerpt en een schema oplevert. Als je het zelf kan vertalen in een technische oplossing dan kun je het wel zelf maken.

Nico :-D