PDA

View Full Version : Beste Kabels en pluggen



Angel
11 juli 2005, 20:18
Ik wil een nieuw pedalboard gaan maken en zou nu het beste van het beste(allé, zo goed als) willen gaan gebruiken naar materiaal toe, dus als
iemand kan antwoorden op mijn vragen aub?

a) welk merk is nu het beste naar kabel toe(guitarkabel)?

b) welk merk pluggen zijn het beste?

c) waar kan ik ze vinden tegen een scherpe prijs?:lol:

Thom TK
11 juli 2005, 20:55
Tjah ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar hier op het forum zweren ze bij George Lynch kabels, en Tasker.
Wat je vaak ziet is Tasker kabel met Neutrik pluggen.

robzilla
11 juli 2005, 21:39
Tjah ik heb er zelf weinig ervaring mee, maar hier op het forum zweren ze bij George Lynch kabels, en Tasker.
Wat je vaak ziet is Tasker kabel met Neutrik pluggen.

George-L, niet George-Lynch :wink:

vinni
11 juli 2005, 22:28
Op je floorboard : George L
Van gitaar naar floorboard en van floorboard naar rack : Evidence Audio

Groet,
Vinni

Jimi Hendrix
11 juli 2005, 22:30
Ik gebruik Klotz LaGrange voor flexibele instrument/lijnniveau signalen,
VandenHul D102-III voor niet-flexibele verbindingen en voor speakers vandenhul C122.
Neutrik pluggen, hopla!

vinni
11 juli 2005, 22:31
Oh ja....
Natuurlijk ontspint zich nu een discussie over wat de beste kabel is.
Totaal niet interessant....die discussie is al ettelijke malen gevoerd.
Resultaat......Jantje vind X het beste, Pietje...Y.
Maar beter dan George L en Audioevidence is er bijna niet.

Oh ja...
Er is nog een kabeltje van een meter of 9 waarvan men zegt dat die beter is..kosten : $8000.

Nou kom maar heren.....

Vinni

vinni
11 juli 2005, 22:32
Oeps was al te laat


Hee Jimmy ! :-D

Vinni

The Chief
12 juli 2005, 07:55
of mogami 2524... goede prijs/kwaliteitverhouding, je moetr hem gewoon vinden :-?

voor vaste connecties gebruik ik ook vdHul D102 III, deze is echter te stijf om als gitaarsnoer te gebruiken!!

LordRiffenstein
12 juli 2005, 09:08