PDA

View Full Version : hohner professional SE-35



LIGNUMdrummerke
10 juli 2005, 05:45
heeft iemand ervaring met deze gitaar? een kameraad van mij heeft namelijke zo eentje die hij verkoopt. ik heb er zelf al op gespeeld en moet zeggen dat hij eigenlijk nogal dood klonk (zeker als je bedenkt dat een hollow-body toch flink mag resoneren). zou dit eventueel te verhelpen zijn met andere elementen erin te gooien? of was mijn eerste keuze, epiphone sheratonII toch beter? sowieso sta ik nogal sceptisch tegenover het gebruik van het woord professional bij materialen, maakt me altijd een beetje argwanend... heeft iemand wat meer specificaties over deze gitaar? (houtsoort, kwaliteit van de gebruikte materialen e.d.) en wat zou deze gitaar nog waard zijn? ik ben zeer hard aan het twijfelen over de sheraton omdat ik eigenlijk al 2 goede gitaren heb maar wel eens een nieuwe amp zou kunnen gebruiken (huisige is line6 spider II 30) en ik heb nu ook geen geld in overvloed maar aan de andere kant staat bij keymusic wel de sheraton nu aan 450euro in solden dus ik zit echt met een zwaar dilemma! epiphone sheraton met doenbare PU's voor 450 (later komen er gibson '57 classics in) of de hohner+ directe upgrade (hoeveel zou me dit mogen kosten?). als de hohner me niet teveel zou kosten kan ik rustig mijn ampje kopen en de hohner erbij. de amp + de sheraton komt op 1150 en dat is me toch wel teveel voor t moment.....

hopelijk kunnen jullie me helpen hier uit te geraken! en me wat meer info verschaffen.