PDA

View Full Version : Buizen vervangen omg. Delft, Den Haag etc.



armageddon
9 juli 2005, 12:05
Ik heb een ENGL Thunder Combo en daar heeft één van de eindbuizen het begeven. Nu moet ik ze dus allebei vervangen alleen kan je in die Engl's niet biassen en zou ik aangewezen zijn op de Engl-only-tubes. Dan moet ik dus 2 buizen met dezelfde "grade" bestellen en volgens feedback kan dat best snel....in wel 2 weken :cry: En mijn vakantie is net begonnen, dus 2 weken zonder is echt.....no-go.
Nu lijkt het me dat er ook gewoon JJ's ofzo in kunnen alleen dan moet ie gebiassed worden en dan moet er een potmeter in. Ik kan dat niet en nou vroeg ik me af of er mensen zijn die een zaak/persoon kennen die dat wel doet omg. Delft (Den Haag, Rotterdam....Utrecht zou ook kunnen).

pimmetje
9 juli 2005, 14:05
Adesign in Den Haag
Regentesselaan 158

NeeraDJ
9 juli 2005, 14:50
Wow das hier om de hoek, thanks pim

pimmetje
9 juli 2005, 15:08
Zoek wel ff 't telefoonnr op en bel ff voordat je langs gaat.
Anton is vaak "ff weg" en er is dan zeker niet altijd iemand aanwezig.

Droffie
11 juli 2005, 09:21
Adesign in Den Haag
Regentesselaan 158

+1 die gast is echt goed en snel. 's morgens brengen 's middags halen.

Elektrik_Sixx
14 juli 2005, 15:59
Westamp in Delft. Lagosweg geloof ik.
Een van de zeer weinig goeie amp reparateurs die ik ken.

fullorder
14 juli 2005, 18:42
Adesign in Den Haag
Regentesselaan 158

Prima gast, heeft het vaak wel erg druk. Afspraak maken is inderdaad wel een goed advies. Maar ik zou het zeker doen. Ik heb mijn bassman al vaak laten vertroetelen bij Anton en nooit spijt daarvan gehad.

armageddon
16 juli 2005, 14:09
Westamp in Delft. Lagosweg geloof ik.
Een van de zeer weinig goeie amp reparateurs die ik ken.

:o Dat is op 5 min. lopen van mij vandaan.....goed dat ik het weet. Ik zal ze eens bellen.

Rewind
16 juli 2005, 14:44
westamp is trouwens ook een goed adres om speakers te laten reconen, heb ik daar vaak laten doen, erg goed, aad van zon, aardige man ook