PDA

View Full Version : bassist (wat ervaring) zoekt band of mensen in Nijmegen



faust80
30 augustus 2002, 22:04
Wat de tittel zegt. Zoekt band voor rock, experimentele rock, funkrock, zware logge rock, snelle rock etc. of harder kan ook. Geen pop, hip hop etc. Geen gewone of new metal, maar wel death-trash metal als Libido Airbag & CBT (kan schijnbaar niet schrijven waar het voor staat zonder verbannen te worden).
22 jaar, student, een jaar "drooge" ervaring, in coverband gespeeld, een keer opgetreden. Ben er wel klaar voor om meer te leren en tijd aan te besteden.

Invloeden: clutch, jon spencer, subway to sally, motorpsycho (de oudere), CBT, TurboNegro!!!, Hives, Melt banana, Mr. Bungle, Reverend Horton Heat, Primus, Unsane, Bob Log III, Dillinger Escape Plan. Etc.

Theis.

Kamiklazi
4 oktober 2002, 12:24
Theis!

Leeg je mailbox eens :smile:
Ik heb je proberen te mailen, maar je mailbox is helaas vol.

We zijn bezig een band op te richten in Nijmegen, en zijn nog op zoek naar een bassist. We willen eigen werk gaan spelen: rock in de breedste zin van het woord. Invloeden van punk, funk, britpop, sympho, ska, experimenteel etc.

Heb je zin om mee te doen? Mail me dan effe op kjgrafe@home.nl
Ik probeer je ook nog wel mijn mail te sturen, want daar staat nog wat meer info in.

Greetz,
Klaas

Kamiklazi
18 oktober 2002, 16:56
Theis! Kom je nooit meer op het forum, of heb je geen zin om bij ons te komen bassen? Graag toch effe een reactie. We hebben nog steeds een bassist nodig!

Greetz,
Klaas