PDA

View Full Version : MetalZone en TIETUH!



Speeddemon
8 juli 2005, 19:40
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/45240.htm?ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%2Feffecten.htm%3Fo udei%3D60%26js%3D1

:o 8-)

Vampire
8 juli 2005, 19:43
Dat is niet verkeerd! Hoewel die Boss wel geloof ik... Er staat volgens mij geen enkel pedaal zo vaak te koop als de Boss MetalZone! :o

Is dat trouwens wie ik denk dat het is? (BN-er....)

wytz
8 juli 2005, 19:51
het begint met g
















en eindigt op eorgina verbaan.
rara

Speeddemon
8 juli 2005, 19:53
't is niet de mijne hoor.

(en die tieten zijn volgens mij ook niet echt de hare, if you know what I mean...)

ik zou persoonlijk niet meer dan 50 euro voor een MT-2 geven 2e hands in zeer goede staat. 't is een 1-trick pony en niet erg bruikbaar live.

dacrow
8 juli 2005, 20:16
De Metal Zone geeft inderdaad live enorm veel feedback ........

AART
8 juli 2005, 20:39
die tieten zijn ook niet meer waard dan 50 euro, mislukking gewoon

vulvasonic
8 juli 2005, 22:36
Dit is de eerste keer dat ik zie waar men steeds al die drukte om gemaakt heeft. Echt of niet?
Haar tepelhofjes passen in ieder geval bij het formaat......



Het werkt trouwens wel he. Meer dan 700x bekeken. :D

Cubensis
8 juli 2005, 22:43
no offence @speedy....maar wat heeft dit met 'elektrische gitaren' te maken?

Sicky61
8 juli 2005, 22:57
no offence @speedy....maar wat heeft dit met 'elektrische gitaren' te maken?
dankzij (je moeders)tietuh ben je hier dus als er IETS ook maar een beetje met gitaarspelen te maken heeft zijn het...........tietuh.
Die pedaal daarentegen heeft helemaal niets met gitaarspelen te maken....die krengen laten nix van je toon(klotewoord)heel.............................. ............vind ik dan dus.

Philippe
8 juli 2005, 22:58
die tieten zijn ook niet meer waard dan 50 euro, mislukking gewoon

Nounou, mij kan ze wel krijgen hoor :wink:

Speeddemon
8 juli 2005, 23:01
no offence @speedy....maar wat heeft dit met 'elektrische gitaren' te maken?
tja, ik bedacht me later pas dat het in effecten thuis hoorde...

then again, in effecten zitten minder rukkertjes. :lol:

chennie
8 juli 2005, 23:53
hmm ik heb een metal zone, ook 50 euro voor betaald tweede hands.
Ik heb hem voor die live optredens, waarvan beloofd is dat er een backline is en blijkt dat er een klein versterktje aanwezig is die alleen fatsoenlijk klinkt met een lichte scheur.
Nou wil het dus dat ik speel met veel gain, metal zone ervoor, en dan een beetje tweaken met die equalizer. het kan net.

dano
9 juli 2005, 00:27
hmm ik heb een metal zone, ook 50 euro voor betaald tweede hands.
Ik heb hem voor die live optredens, waarvan beloofd is dat er een backline is en blijkt dat er een klein versterktje aanwezig is die alleen fatsoenlijk klinkt met een lichte scheur.
Nou wil het dus dat ik speel met veel gain, metal zone ervoor, en dan een beetje tweaken met die equalizer. het kan net.

50 voor een mt2 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeel

fullorder
9 juli 2005, 00:47
dat is nou eens een pedaal met ballen!

vulvasonic
9 juli 2005, 00:56
dat is nou eens een pedaal met ballen!

Die van mij is ook te koop. Mocht jij 'm willen, dan krijg je van mij die ballen er helemaal voor niks bij! :D

fullorder
9 juli 2005, 10:55
dat is nou eens een pedaal met ballen!

Die van mij is ook te koop. Mocht jij 'm willen, dan krijg je van mij die ballen er helemaal voor niks bij! :D

thanks....but no thanks. :wink:

phx
9 juli 2005, 10:57
Metalsuck, die suckt namelijk al je toon weg. Leuk pedaaltje voor beginnende gitaristen (jaja, ik heb er ook eentje gehad... metalzone dan heh, die neptieten van gv helaas (nog) niet) :lol:

Mr.Bluesbreaker
9 juli 2005, 14:39
Ik heb dus zelf ook zo'n ding te koop, maar ik vervloek het echt.
Ik wil het eigenlijk niet eens verkopen, vanuit het oogpunt dat iemand zijn sound er op zijn minst mee gaat verslechteren.
Hoe heb ik het ooit in mijn hoofd gehaald om voor dat gedrocht gewoon 250 gulden neer te tellen :oops:

(we zijn allemaal 14 geweest, nietwaar :evil: )

fullorder
9 juli 2005, 14:54
Ik heb dus zelf ook zo'n ding te koop, maar ik vervloek het echt.
Ik wil het eigenlijk niet eens verkopen, vanuit het oogpunt dat iemand zijn sound er op zijn minst mee gaat verslechteren.
Hoe heb ik het ooit in mijn hoofd gehaald om voor dat gedrocht gewoon 250 gulden neer te tellen :oops:

(we zijn allemaal 14 geweest, nietwaar :evil: )

250 gulden !?!? :o :o

gelukkig speelde ik nog klarinet toen ik 14 was :razz:

Debaser
9 juli 2005, 15:52
Ik heb dus zelf ook zo'n ding te koop, maar ik vervloek het echt.
Ik wil het eigenlijk niet eens verkopen, vanuit het oogpunt dat iemand zijn sound er op zijn minst mee gaat verslechteren.
Hoe heb ik het ooit in mijn hoofd gehaald om voor dat gedrocht gewoon 250 gulden neer te tellen :oops:

(we zijn allemaal 14 geweest, nietwaar :evil: )

Jo hebben wij toen ' tijdelijk' hetzelfde leven geleid ??? :razz: :razz:

ToTaL FaKe
9 juli 2005, 16:10
Ik heb dus zelf ook zo'n ding te koop, maar ik vervloek het echt.
Ik wil het eigenlijk niet eens verkopen, vanuit het oogpunt dat iemand zijn sound er op zijn minst mee gaat verslechteren.
Hoe heb ik het ooit in mijn hoofd gehaald om voor dat gedrocht gewoon 250 gulden neer te tellen :oops:

(we zijn allemaal 14 geweest, nietwaar :evil: )

250 gulden !?!? :o :o

gelukkig speelde ik nog klarinet toen ik 14 was :razz:


achja, dan kan je door gaan met die guldens.. als je die prijzen van de euro's nu omrekend naar guldens dan word je ook niet blij. Een Gibson van 2500 euro bijvoorbeeld, ohhwww valt wel mee. Maar als je terug rekent schrik je je kapot :wink:

Vampire
10 juli 2005, 00:04
Ik heb dus zelf ook zo'n ding te koop, maar ik vervloek het echt.
Ik wil het eigenlijk niet eens verkopen, vanuit het oogpunt dat iemand zijn sound er op zijn minst mee gaat verslechteren.
Hoe heb ik het ooit in mijn hoofd gehaald om voor dat gedrocht gewoon 250 gulden neer te tellen :oops:

(we zijn allemaal 14 geweest, nietwaar :evil: )

250 gulden !?!? :o :o

gelukkig speelde ik nog klarinet toen ik 14 was :razz:

Nieuw is de Metalzone meestal zo'n 99 euro, zonder adapter... omgerekend is dat bijna net zo veel ;)

Gelukkig drumde ik nog toen ik 14 was :razz:

fullorder
10 juli 2005, 01:59
Ik heb dus zelf ook zo'n ding te koop, maar ik vervloek het echt.
Ik wil het eigenlijk niet eens verkopen, vanuit het oogpunt dat iemand zijn sound er op zijn minst mee gaat verslechteren.
Hoe heb ik het ooit in mijn hoofd gehaald om voor dat gedrocht gewoon 250 gulden neer te tellen :oops:

(we zijn allemaal 14 geweest, nietwaar :evil: )

250 gulden !?!? :o :o

gelukkig speelde ik nog klarinet toen ik 14 was :razz:

Nieuw is de Metalzone meestal zo'n 99 euro, zonder adapter... omgerekend is dat bijna net zo veel ;)

Gelukkig drumde ik nog toen ik 14 was :razz:

99 euro !?!? :o :o

ik zal maar niet vertellen hoeveel mijn klarinet destijds kostte ;)

Bates15
10 juli 2005, 05:25
Zou Georgine zelf dat ding aan je geven als je hem toch koopt....

AART
10 juli 2005, 11:19
toen ik 14 was had ik een ibanez ts 5 en een ts 9 die ik voor 10 euro had gekocht :D

Speeddemon
10 juli 2005, 16:12
Ik had voor de mijne toen ik 15 was 225 gulden betaald.

Vorig jaar verkocht voor 55 euro. (koper was wel verbaasd dat ie nog in zo'n goeie staat was. Tja, als ik zeg 'izgst', dan meen ik 't ook.)