PDA

View Full Version : Gibson customshop



Jax
8 juli 2005, 14:45
woh....... (http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/49406.htm) 8-)

Daniël_san
8 juli 2005, 14:46
Die is mooi, op de brug na.......... :D

fred dons
8 juli 2005, 14:52
ik hou van parelmoer en abalone (heel erg :D ) maar zelfs ik vind dit
iets te veel :wink:

fred dons
8 juli 2005, 14:53
en oh ja een paar jaar geleden waren die nlg 10.000 en toen waren ze al te duur dus voor eur 11.000,00 is het helemaal over the top

Jax
8 juli 2005, 14:54
ik hou van parelmoer en abalone (heel erg :D ) maar zelfs ik vind dit
iets te veel :wink:

Hehe, heb je zeker gelijk in, beetje te extravagant als je het mij vraagt :amp:

almarvk
8 juli 2005, 15:04
Way over the top...

Iets teveel allemaal van het goede, misschien is dit wel een gitaartje voor rip_dd_04 :p

The Mule
8 juli 2005, 15:22
Met zo'n suffe advertentie en dito kop vraag ik me echt af wat je denkt te bereiken. Gevalletje "de foto's spreken voor zich" zeker. Als je verwacht dat iemand uit de doelgroep op basis van zo weinig informatie de link aanklikt en elfeneenhalverug neertelt, dan ben je wel erg optimistisch IMHO... :-? Bij mij gaan er toch alarmbellen rinkelen...

robzilla
8 juli 2005, 15:26
idd, check dit:

http://www.marktplaats.nl/index.php3?url=/markt/muziek/elektrgitaren/49406.htm

inbenez :roll:

Daniël_san
8 juli 2005, 15:29
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/49405.htm

dit is de goeie....

fred dons
8 juli 2005, 15:32
voor dat geld had tie toch wel even het certificaat kunnen lezen dat hij met de gitaar meelevert :razz:

Jax
8 juli 2005, 15:33
Met zo'n suffe advertentie en dito kop vraag ik me echt af wat je denkt te bereiken. Gevalletje "de foto's spreken voor zich" zeker. Als je verwacht dat iemand uit de doelgroep op basis van zo weinig informatie de link aanklikt en elfeneenhalverug neertelt, dan ben je wel erg optimistisch IMHO... :-? Bij mij gaan er toch alarmbellen rinkelen...

Even voor de duidelijkheid, is niet mijn advertentie hè?

1959SLP
8 juli 2005, 15:36
Echt wel overdone. Misschien iets voor m`n kameraad die hier op t kamp woont.

The Mule
8 juli 2005, 15:49
Met zo'n suffe advertentie en dito kop vraag ik me echt af wat je denkt te bereiken. Gevalletje "de foto's spreken voor zich" zeker. Als je verwacht dat iemand uit de doelgroep op basis van zo weinig informatie de link aanklikt en elfeneenhalverug neertelt, dan ben je wel erg optimistisch IMHO... :-? Bij mij gaan er toch alarmbellen rinkelen...

Even voor de duidelijkheid, is niet mijn advertentie hè?

Je le snap, ik gebruikte 'je' als onbepaald voornaamwoord, algemeen, net zoals 'men' :)

Jax
8 juli 2005, 15:52
Met zo'n suffe advertentie en dito kop vraag ik me echt af wat je denkt te bereiken. Gevalletje "de foto's spreken voor zich" zeker. Als je verwacht dat iemand uit de doelgroep op basis van zo weinig informatie de link aanklikt en elfeneenhalverug neertelt, dan ben je wel erg optimistisch IMHO... :-? Bij mij gaan er toch alarmbellen rinkelen...

Even voor de duidelijkheid, is niet mijn advertentie hè?

Je le snap, ik gebruikte 'je' als onbepaald voornaamwoord, algemeen, net zoals 'men' :)

Ok, dan is het goed :seriousf:

Pickslide
8 juli 2005, 15:56
Wat een monsterlijk lelijk ding zeg!!!

Net zo'n gepimpte auto waar zn een spoilertje teveel op hebben gezet.

BassAgent
8 juli 2005, 16:14
Bah. Ik houd van Les Pauls, maar dit is te erg.

Kim Wilson
8 juli 2005, 16:29
Wat een monsterlijk lelijk ding zeg!!!

Net zo'n gepimpte auto waar zn een spoilertje teveel op hebben gezet.
http://www.fotos.org/galeria/data/563/3Opel-Corsa-Tuned-1-3Rd-Maxi-Tuning-Show-Montmelo-2001.jpg

Zoiets bedoel je?

:-D

BassAgent
8 juli 2005, 16:30
Ik ken het automerk Tripod niet.

Kim Wilson
8 juli 2005, 16:33
Oeps... :oops:

Andere foto geplaatst! 8-)

Wormaap
8 juli 2005, 17:49
Kennelijk ben ik de enige die het opvalt dat beide gitaren op dezelfde stoel zijn gefotografeerd. Dat verhoogt in ieder geval de geloofwaardigheid wat mij betreft behoorlijk.

Wicked Willy
8 juli 2005, 19:13
Wat een kitsch ding zeg....bleghhhhh!!!! Ik zeg: less is more and this is too much.

sickpunk
8 juli 2005, 19:22
Kennelijk ben ik de enige die het opvalt dat beide gitaren op dezelfde stoel zijn gefotografeerd. Dat verhoogt in ieder geval de geloofwaardigheid wat mij betreft behoorlijk.

die ibanez komt bij de lokale muziek winkel vandaan... die hebben hem heel lang gehad en toen was ie weg, dus neem aan dat hij hem heeft... zoveel shops zullen er niet zijn die ook zo'n ding hadden(en hij komt ook uit den helder dus)

AART
8 juli 2005, 19:41
gewoon het neefje van rip_dd_04 ofzo die nu zijnhobby beieindigd omdat ie in de autosport zit :D

Orpheo
9 juli 2005, 01:24
kweenie meer wie t zei, maar inderdaat, less is more. ik ben echt les paul freak, maar dit is een gedrocht.

Mr.Bluesbreaker
9 juli 2005, 14:02
Nog een Les Paul freak hier, maar wat een hondslelijk ding.
Ik loop nog 100 keer liever met een LP special faded nogwat rond, het budget LP model, dan met dit ding. Die tuners! Dat lijkt wel plastic meuk man, zet er toch es iets mooier ogends op voor elf en een half duizend euri :o

Als je zulke bedragen neer zou tellen, dan zou ik gewoon een gitaar willen
waarvan de waarde in een superkwaliteit hout zit, en waar de grootste guru aan heeft gebouwd, niet al die rare franjes.

rupke
11 juli 2005, 14:03
Kolereeeeeeeeee wat een lelijke gibson zeg. Geen wonder dat hij er af wil. die moet ie in een moment van verstandverbijstering hebben gekocht.

laturssssssssssssssss rupke

glacius
14 juli 2005, 14:47
beter gewoon een standard gibson waar je gewoon normaal mee kan spelen ...