PDA

View Full Version : Bassisten en/of drummers gezocht......



RHCP FreaK
30 augustus 2002, 21:21
Eyz pplz!

Heb ff vraagje, zijn er nog drummers en/of bassisten aanwezig ( rond 15 jaar ofzo )in omgeving emmen, die rhcp,system of a down, nirvana, etc. spelen, en die graag een bandje willen beginnen? Mail me dan ff, of bereik me via icq....

Laters!

flearulez
31 augustus 2002, 15:44
Jammer je zit wat te ver weg, maar een flea-fan zul je zo gevonden hebben, laterzzzz

basswasp
31 augustus 2002, 15:49
'k ben wel een Rhcp-freakje, maar ik houd niet zo erg van SOAD en Nirvana enzo; dat 'net-wat-ruigere/populairdere' dus...:sad:

RHCP FreaK
31 augustus 2002, 20:40
Ah, jammer, maar woon je wel in omgeving emmen dan?

RHCP FreaK
31 augustus 2002, 20:40
K speel de laatste tijd ook alleen voornamelijk rhcp, op die echt harde rock heb k het ook niet echt...

basswasp
31 augustus 2002, 21:17
Zoals onder m'n naam al stond: Assen... Da's niet al te dichtbij, maar wel dichterbij dan de meesten hier...:smile:

RHCP FreaK
31 augustus 2002, 23:23
jup, da's waar.... Als je hier in de buurt woonde, hadden we een rhcp cover bandje kunnen beginnen....

dikkie dik
1 september 2002, 12:01
ik ben ook een enorme flea fan, khou ook van nirvana en soad duss, maar ik woon in didam dat is dus een behoorlijk eind weg, jammer

basswasp
1 september 2002, 12:22
Op 2002-08-31 23:23, schreef RHCP FreaK:
jup, da's waar.... Als je hier in de buurt woonde, hadden we een rhcp cover bandje kunnen beginnen....


Coverbandjes zijn ook niet alles hoor... 'k zit ook liever in een band met ook wat eigen werk :smile:

RHCP FreaK
1 september 2002, 21:28
Jup, tuurlijk, maar met wat covers beginnen is écht niet slecht hoor...K zou namelijk ook liever mn zelf geschreven muziek spelen, maar je kunt beter met covers beginnen....

basswasp
1 september 2002, 21:39
Met covers beginnen is idd wel het beste, iedereen weet meteen hoe 't moet klinken en iedereen kan thuis oefenen. Maar als iedereen een beetje op elkaar ingespeeld is, kan je het beste meteen beginnen eigen werk te maken :smile:

RHCP FreaK
1 september 2002, 22:15
Jup, da's waar, maar als je met een cover bandje bijv. een moelijk nummer van rhcp of u2 speelt, speelt niet iedereen dat thuis ff na denk k....

basswasp
2 september 2002, 12:01
Waarom niet? Zouden ze het thuis niet kunnen, maar samen met de band wel?

RHCP FreaK
2 september 2002, 19:26
Nope, k bedoel maar te zeggen, een moelijk liedje coveren, wat niet iedereen thuis naspeelt, is beter dan een zelf gemaakt liedje spelen, dat nergens na klinkt....

The Edge
6 september 2002, 10:41
Op 2002-09-01 22:15, schreef RHCP FreaK:
Jup, da's waar, maar als je met een cover bandje bijv. een moelijk nummer van rhcp of u2 speelt, speelt niet iedereen dat thuis ff na denk k....


Ahmm,, zeg maar een u2 liedje en ik speel hem na en precies hetzelde, en ik zit ook niet meer in een band. naar ja dan speel ik wel alleen maar zowat U2

basswasp
6 september 2002, 18:01
Op 2002-09-02 19:26, schreef RHCP FreaK:
Nope, k bedoel maar te zeggen, een moelijk liedje coveren, wat niet iedereen thuis naspeelt, is beter dan een zelf gemaakt liedje spelen, dat nergens na klinkt....


Da's wel waar... maar een covertje meesspelen moet toch wel lukken? Dat eigen werk in 't begin prut is, is gewoon een fase. Wordt (met een beetje inzet) vanzelf beter :smile: