PDA

View Full Version : HOERA ik boek vooruitgang haha



Artio
8 juli 2005, 10:45
Ik moet even de blije mededeling doen dat ik al 6(!) accorden onder de knie heb TRALALALALA!!!! Zoals jullie misschien nog weten ben ik net een week of wat aan het ploeteren met mijn kleine vingertjes en het gaat nu al een stuk beter! (de eerste poging om te spelen was een jaar geleden en dat ging niet echt super....ahum zacht uitgedrukt. Ik speel nu ongeveer een keer in de week (ik heb nog steeds erg last van mijn vingers...) MAAR IK BEN NU AL BETER DAN DE VORIGE POGING!!!! JOEHOE!!!
dat moest ik ff kwijt gniffel
Groetjes Artio

Lock en Load
8 juli 2005, 10:59
Rock on! Oefen meer en het gaat nog beter 8-)

waix
8 juli 2005, 11:04
1x in de week ? :???:


anyway succes :)

butters
8 juli 2005, 11:06
yeah, de volhouder ..........!!!!!!!!!!!!

:P

Philippe
8 juli 2005, 23:30
Goed zo! Vooral blijven volhouden, zie ik het vanzelf wel goedkomen :wink:

Sicky61
10 juli 2005, 14:07
Ik moet even de blije mededeling doen dat ik al 6(!) accorden onder de knie heb TRALALALALA!!!! Zoals jullie misschien nog weten ben ik net een week of wat aan het ploeteren met mijn kleine vingertjes en het gaat nu al een stuk beter! (de eerste poging om te spelen was een jaar geleden en dat ging niet echt super....ahum zacht uitgedrukt. Ik speel nu ongeveer een keer in de week (ik heb nog steeds erg last van mijn vingers...) MAAR IK BEN NU AL BETER DAN DE VORIGE POGING!!!! JOEHOE!!!
dat moest ik ff kwijt gniffel
Groetjes Artio
met 1x in de week oefenen kan je net zo goed wat anders gaan doen want dan leer je het nooit.

john.3001
10 juli 2005, 15:01
ligt eraan wat je ambities zijn...

Artio
12 juli 2005, 09:24
1 keer in de week is voorlopig wel ff zat....anders doen mijn vingers zo zeer.....tere vrouwenvingers welteverstaan.....haha

BlackSun
12 juli 2005, 17:11
En met 1 keer in de week oefenen BLIJVEN je vingers zo zeer doen hoor...

Beter elke dag 15 minuten dan 1 keer twee uur ofzo.

Ravanelli
16 juli 2005, 00:53
Juist. Als je niet méér speelt kom je nooit over die pijngrens heen...... Concerten kun je dan vergeten, omdat je handen het niet langer volhouden dan een paar minuten. Blijf je spieren trainen.

Voor de rest veel succes en plezier.........