PDA

View Full Version : Weer een nieuwe gitaar



rip_dd_04
7 juli 2005, 11:34
de tweede nieuwe deze week ( zie ander topic )

Ik ging dus naar de winkel achter kabeltjes voor mijn nieuwe effecten en twee goeie voor mijn gitaar en versterker ( planet waves ) , maar mijn pa is dus meegegaan , en heb hem beloofd dat ik geen cab meer moet hebben ( zie moderne versterkers ) , wat me wel opviel was hetvolgende :

http://www.gibson.com/products/gibson/Hawk/Nighthawk/images/Custom3-FR-gt.jpg

Ook in die kleur , mijn 4 de floyd rose gitaar , de explorer met vaste brug is altijd handig voor erbij

Wat mij opvalt bij deze gitaar is dat de neck heel wat anders ligt dan mijn andere gibson , meer naar mijn RG neigend ...
Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriet word ...

Jax
7 juli 2005, 11:37
Dat meen je niet.... :o

Speeddemon
7 juli 2005, 11:42
Dat meen je niet.... :o
als Prins Albert een muzikaal kotertje heeft, weten we gelijk op welk forum ie nu zit. :o

Ik hoop voor je pa dat jij je levenlang gitaar blijft spelen, en niet jaarlijks van 'hobby' wisselt...

straks wilt ie op paardrijden; huppa Arabische volbloed kopen, ka-ching... 2 ton armer. :roll:

bazzieman
7 juli 2005, 11:45
Voor een nighthawk vink em niet lelijk! :o

Josdevos
7 juli 2005, 11:49
Proficiat! Begint wel een nice rig te worden...

Krijgen we nog wat mooie fotootjes te zien?

Btw in welke shop heb je hem trouwens gekocht?

rip_dd_04
7 juli 2005, 11:59
Proficiat! Begint wel een nice rig te worden...

Krijgen we nog wat mooie fotootjes te zien?

Btw in welke shop heb je hem trouwens gekocht?

we zijn vandaag in frankrijk(Rijsel) bij onze famillie en ging met m'n pa op stap , weet trouwens niet hoe da winkel noemt , ik heb er wel mijn beginset ( washburn en marshall en gt 6 ) gekocht , dus kende ze mij al , daarom heb ik er ook een koffer bij gekregen ( geen originele gibson )

Voor een digitale camera was ik van plan om in augustus eentje te kopen ...

rip_dd_04
7 juli 2005, 11:59
Proficiat! Begint wel een nice rig te worden...

Krijgen we nog wat mooie fotootjes te zien?

Btw in welke shop heb je hem trouwens gekocht?

we zijn vandaag in frankrijk(Rijsel) bij onze famillie en ging met m'n pa op stap , weet trouwens niet hoe da winkel noemt , ik heb er wel mijn beginset ( washburn en marshall en gt 6 ) gekocht , dus kende ze mij al , daarom heb ik er ook een koffer bij gekregen ( geen originele gibson )

Voor een digitale camera was ik van plan om in augustus eentje te kopen ...

bram123
7 juli 2005, 12:05
digitale camera kopen? neh.. dat doet je pa toch wel?

...rock...
7 juli 2005, 12:08
digitale camera kopen? neh.. dat doet je pa toch wel? :lol:

Speeddemon
7 juli 2005, 12:10
digitale camera kopen? neh.. dat doet je pa toch wel?
Canon EOS 1-D lijkt me wel wat voor hem.

(+/- 7000 euro! :cool: 16 megapixel)

bram123
7 juli 2005, 12:11
digitale camera kopen? neh.. dat doet je pa toch wel?
Canon EOS 1-D lijkt me wel wat voor hem.

(+/- 7000 euro! :cool: 16 megapixel)

'hihi'

scholier
7 juli 2005, 12:13
eey chil ff mensen, als jullie een rijke pa hadden, denk je dan dat je het niet zou doen. Laat die jongen gewoon blij zijn.

bram123
7 juli 2005, 12:17
ja hoor eens, als je hier met je nieuwe aanwinsten komt wapperen dan moet je ook tegen een paar grapjes kunnen. Anders noem je zon topic maar: 'nieuwe aanwinst: graag alleen maar ophemelen want grappen ben ik allergisch voor.'

Speeddemon
7 juli 2005, 12:51
eey chil ff mensen, als jullie een rijke pa hadden, denk je dan dat je het niet zou doen. Laat die jongen gewoon blij zijn.
als ik een rijke pa had, dan zat ik hier niet te posten, maar vanuit de jacuzzi in Playboy mansion op een originele '59 Les Paul te spelen, met Kelly Monaco en Joy Behrman naast me... :cool:

Wormaap
7 juli 2005, 12:55
Zolang't een beetje binnen de perken blijft met de geintjes moet't IMHO kunnen :razz: Maar op andere fora heb ik al mensen totaal afgezeikt zien worden door mensen die schijtjaloers werden op iemand die'n CS Tele, 'n DSL100 fullstack, Modulus Flea Bass enz... van z'n pa kreeg, terwijl ze zelf net met pijn en moeite hun GSR60 hadden kunnen betalen ofzo :P En da's dan weer minder leuk voor zo'n gast ;)

Ontopic: Ik ben er nog steeds niet helemaal uit of ik zo'n Nighthawk nu mooi of lelijk vind, dus in ieder geval gefeliciteerd ermee ;)

FruscianteFan
7 juli 2005, 12:56
besef je je wel dat een jacuzzi niet samen gaat met gitaren en al helemaal niet met gitaren die duurder zijn dan de playboymansion zelf :D

olaf reijnders
7 juli 2005, 13:02
Wat een stelletje jaloerse eikels, hier op de forum! Bah!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Fumi SG
7 juli 2005, 13:06
Wat een stelletje jaloerse eikels, hier op de forum! Bah!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

ergens last van?? :-?

robzilla
7 juli 2005, 13:07
Wat een stelletje jaloerse eikels, hier op de forum! Bah!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

ergens last van?? :-?

als er iemand is die ergens last van heeft ben jij het wel volgens mij..

Fumi SG
7 juli 2005, 13:08
valt mee hoor! :) De gitaar blijft cool...

robzilla
7 juli 2005, 13:09
valt mee hoor! :) De gitaar blijft cool...

naja je zit maar te zeiken in dat andere topic, laat die jongen gewoon lekker..

olaf reijnders
7 juli 2005, 13:26
Mij is geleerd dat je respect moet hebben voor iedereen. Dus ook rijkeluiszoontjes.

...rock...
7 juli 2005, 13:29
Mij is geleerd dat je respect moet hebben voor iedereen. Dus ook rijkeluiszoontjes.
+1
maar dan wil ik wel zekerheid of het echt waar is :wink:

olaf reijnders
7 juli 2005, 13:36
En, hoe bevalt je nieuwe gitaar? Heb je nog meer foto's? Ohja, never mind the bollocks!

Speeddemon
7 juli 2005, 14:11
besef je je wel dat een jacuzzi niet samen gaat met gitaren en al helemaal niet met gitaren die duurder zijn dan de playboymansion zelf :D
tuurlijk wel. Decadentie ten top! :lol:

't zou cool materiaal voor een clip zijn...heheh.
Onderwater soleren ofzo...

1959SLP
7 juli 2005, 15:18
http://www.gibson.com/products/gibson/Hawk/Nighthawk/images/Custom3-FR-gt.jpg


Wat mij opvalt bij deze gitaar is dat de neck heel wat anders ligt dan mijn andere gibson , meer naar mijn RG neigend ...
Ik denk dat dit mijn nieuwe favoriet word ...

Deze neck is ook een narrow taper round model. Dit in tegenstelling tot je ander LP welke hoogst waarschijnlijk een 59 rounded of slim taper model is. Ik ben er zelf ook zeer over te spreken.

Maar ik zou ik niet zijn als ik niet voor het beste van het beste ging, nl. een wide fat met compound radius(custom specs).

Kim Wilson
7 juli 2005, 16:01
Het valt me op dat Rip-dd-04 wel foto's post, maar dat zijn slechts foto's van fabrikanten/leveranciers.




Zit ie ons niet gewoon te fokken? Ik weet het niet hoor, maar het lijkt er wel sterk op.

M.COM
7 juli 2005, 16:05
Het begint er meer en meer op te lijken vind ik....wat een setup heeft hij toch? Daar zou ik al gerust een jaartje of 3 férm voor mogen sparen...

Ik kom nu amper aan geld om m'n versterker te kopen. Ik ben in ieder geval jaloers, dat wil ik gerust toegeven, maar zolang de foto's er niet zijn blijf ik toch wel een beetje wantrouwig.

Greetz, M

Kim Wilson
7 juli 2005, 16:13
Precies! Een Diezel met Bogner cab, een gitaar van €2500, nog keus uit allerlei andere opties als een extra cab, een marshall nogwat, en dan maar een Gibson Nighthawk...

Ik zeg niet dat het niet kan, maar het ruikt wel een beetje vreemd...

bazzieman
7 juli 2005, 16:22
Precies! Een Diezel met Bogner cab, een gitaar van €2500, nog keus uit allerlei andere opties als een extra cab, een marshall nogwat, en dan maar een Gibson Nighthawk...

Ik zeg niet dat het niet kan, maar het ruikt wel een beetje vreemd...

Volgens mij was het een Brunetti cab :roll:

olaf reijnders
7 juli 2005, 16:23
Heb je geen fototoestel? :???:

Kim Wilson
7 juli 2005, 16:25
Nou ja, Brunetti, Bogner, whatever... Ging ook niet zozeer om het merk (beide dure cabs) danwel om de hoeveelheid spullen in de 3 maand dat ie is geregistreerd. :)

Fumi SG
7 juli 2005, 17:00
het is wel een beetje vreemd jah, ook in z'n allereerste post (die met z'n 'beginnerssetje' zag je alleen maar pics van fabrikanten. En het is ook wel toevallig dat Angel (zie 'Moderne Versterkers') 2 nieuwe Diezels heeft, en rip nogwat in één keer ook. Ik zeg niet dat het niet kan, maar toch een beetje apart.... in één week twee gasten met allebei nogal exclusieve amps.

Wat me tot slot nog opvalt, de beste jongen komt alleen hier op het forum om de pimp uit te hangen met z'n spul (mocht het toch van hem zijn). Verder heeft hij nog niks gepost....

ps. Een beetje ingenieur ( :???: ) heeft toch wel een fotocamera?? :roll:

Tujuh
7 juli 2005, 17:01
Heb je geen fototoestel? :???:

Dat verbaasde mij ook toen ik las dat ie pas in augustus een digitale camera ging kopen. Hij moet dat toch al lang in zijn bezit hebben? :-D

Fumi SG
7 juli 2005, 17:03
nog iets wat me opvalt, hij reageert helemaal niet! :???:

bazzieman
7 juli 2005, 18:11
Hier zit een luchtje aan! :chicken:

Random_hero
7 juli 2005, 18:49
En dan te bedenken dat ie ook allemaal leuke dure zvex effectjes heeft. Zegt ie.

almarvk
7 juli 2005, 18:55
Tjah, altijd een beetje vreemd om in zo'n korte tijd een vermogen uit te geven, niet te reageren en te 'pimpen'. Niet echt aan mij besteed. Laat hem eerst maar 's pics van z'n setup posten, ipv pics van google ;)

rip_dd_04
7 juli 2005, 18:57
als ik nu eenmaal nog geen camera heb , kan ik er aan doen
Als jullie mij niet geloven , kom gerust langs

Fumi SG
7 juli 2005, 19:15
als ik nu eenmaal nog geen camera heb , kan ik er aan doen
Als jullie mij niet geloven , kom gerust langs

For real :roll: .... alhoewel, er zullen best gasten in de buurt (België) wonen dus niet eens zo'n gek idee! :)

...rock...
7 juli 2005, 19:31
ahaaaaaa brussel dat is nog geen 10 minuutjes van hier !
wat is je adres, ik wil al dat moois wel is zien, morge ofzo?

Fumi SG
7 juli 2005, 19:50
ahaaaaaa brussel dat is nog geen 10 minuutjes van hier !
wat is je adres, ik wil al dat moois wel is zien, morge ofzo?

haha... busted!! Eens zien wat ie nu zegt. :satisfie:

Kim Wilson
7 juli 2005, 20:10
als ik nu eenmaal nog geen camera heb , kan ik er aan doen
Als jullie mij niet geloven , kom gerust langs
Ik heb nooit gezegd dat ik je niet geloof, ik vind het alleen wel een beetje vreemd dat je hier allerlei zeer dure en exclusieve artikelen laat zien, die je gekocht/gekregen zou hebben, maar je plaatst alleen maar foto's die van het internet komen. Ik denk dat de gemiddelde forumbezoeker zich wel nooit zo een setup kan veroorloven. En jij vertelt dat je pas twee jaar gitaar speelt, en jij koopt dit allemaal binnen het tijdsbestek van een paar dagen. En de enige posts die we van je zien, zijn die met daarin wat je allemaal hebt gekocht...

Ik vroeg het me gewoon hardop af... :roll:

M.COM
7 juli 2005, 20:20
ahaaaaaa brussel dat is nog geen 10 minuutjes van hier !
wat is je adres, ik wil al dat moois wel is zien, morge ofzo?

haha... busted!! Eens zien wat ie nu zegt. :satisfie:

Ik zou zeggen, breng maar verslag uit! :D Btw, Ik heb ook nooit gezegd dat het niet waar is, als je bewijzen hebt wil ik je gerust feliciteren :wink:

Greetz

andoni
7 juli 2005, 20:29
idd en iemand die even 6000 € gaat besteden zal toch wel even hier een draadje zetten en naar wat meningen vragen over wat spullen en dan pas kopen, lijkt me toch de bedoeling van het forum, maar eerst kopen en dan draadje... hmmmmz :???:

Orpheo
7 juli 2005, 20:47
ik geloof t ook niet helemaal....

ik werk me mn poten uit mn lijf voor wat miezerige gear (lees: les paul en strat... :( en nie eens een dikke stack..al was t maar n randall...)

en hij KRIJGT het??? bullshit.

...rock...
7 juli 2005, 21:11
ahaaaaaa brussel dat is nog geen 10 minuutjes van hier !
wat is je adres, ik wil al dat moois wel is zien, morge ofzo?

haha... busted!! Eens zien wat ie nu zegt. :satisfie:

Ik zou zeggen, breng maar verslag uit! :D Btw, Ik heb ook nooit gezegd dat het niet waar is, als je bewijzen hebt wil ik je gerust feliciteren :wink:

Greetz
ja als hij hierop reageert teminste? Woon je downtown Brussel of er rond? ik woon in Meise en dat is 1 van die gemeentes ernaast. Laat maar iets weten.Moest het nu echt waar zijn 'respect'.

Kim Wilson
7 juli 2005, 21:34
ahaaaaaa brussel dat is nog geen 10 minuutjes van hier !
wat is je adres, ik wil al dat moois wel is zien, morge ofzo?

haha... busted!! Eens zien wat ie nu zegt. :satisfie:

Ik zou zeggen, breng maar verslag uit! :D Btw, Ik heb ook nooit gezegd dat het niet waar is, als je bewijzen hebt wil ik je gerust feliciteren :wink:

Greetz
ja als hij hierop reageert teminste? Woon je downtown Brussel of er rond? ik woon in Meise en dat is 1 van die gemeentes ernaast. Laat maar iets weten.Moest het nu echt waar zijn 'respect'.
Helemaal mee eens. Het is wel super spul wat ie uitzoekt.

Pegasus
7 juli 2005, 22:37
ahaaaaaa brussel dat is nog geen 10 minuutjes van hier !
wat is je adres, ik wil al dat moois wel is zien, morge ofzo?

haha... busted!! Eens zien wat ie nu zegt. :satisfie:

Ik zou zeggen, breng maar verslag uit! :D Btw, Ik heb ook nooit gezegd dat het niet waar is, als je bewijzen hebt wil ik je gerust feliciteren :wink:

Greetz
ja als hij hierop reageert teminste? Woon je downtown Brussel of er rond? ik woon in Meise en dat is 1 van die gemeentes ernaast. Laat maar iets weten.Moest het nu echt waar zijn 'respect'.
Helemaal mee eens. Het is wel super spul wat ie uitzoekt.

Zou hij dat nou echt allemaal zelf uitzoeken, of stiekem z'n vader?

Orpheo
7 juli 2005, 22:39
op kim wilsons reactie:

ja maar dudee!! ik kan hier ook zooi posten van:

ZIE HIER MIJN NIEUWE PRS TREMONTI

of

ZIEHIER MIJN NIEUWE PETER VAN WEELDEN-AMP


en dat is dan ook irreeel.

tis wel superspul WAT IE POST maar hoe weten we nu dat t echt van HEM is? of van zn pa for that matters. ik begin t hoe langer hoe minder te geloven.

Alain
7 juli 2005, 22:39
Ik vind een ding vreemd... Die charvel... Bij mijn weten is er maar 1 van in de Benelux, en die staat in Nederland. Ik heb toch gisteren een site gezien waar die als "de enige in de benelux" stond (vraag me niet meer welke, ik weet het niet meer...) . En ik ben ze tot nu toe nog nergens tegen gekomen... Er staat ook geen enkele dealer in de benelux op de dealerslijst van charvel.

En die VH4... ik dacht dat de herbert de metalmachine was, en niet de VH4.

En bij een Diezel zou ik toch geen brunetti hebben genomen, maar eerder voor de diezel 4x12 gegaan zijn.

en welk effect geeft deze?

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
Peterson tuner

En waar heb je die brunetti gekocht? Stomme vraag eigenlijk, want er is maar 1 dealer die brunetti doet in België ... Vreemd genoeg zit die niet in Brussel.


Maar leuk materiaal verder. Proficiat met de aankoop.

Orpheo
7 juli 2005, 22:42
Ik vind een ding vreemd... Die charvel... Bij mijn weten is er maar 1 van in de Benelux, en die staat in Nederland. Ik heb toch gisteren een site gezien waar die als "de enige in de benelux" stond (vraag me niet meer welke, ik weet het niet meer...) . En ik ben ze tot nu toe nog nergens tegen gekomen... Er staat ook geen enkele dealer in de benelux op de dealerslijst van charvel.

En die VH4... ik dacht dat de herbert de metalmachine was, en niet de VH4.

En bij een Diezel zou ik toch geen brunetti hebben genomen, maar eerder voor de diezel 4x12 gegaan zijn.

en welk effect geeft deze?

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
Peterson tuner

En waar heb je die brunetti gekocht? Stomme vraag eigenlijk, want er is maar 1 dealer die brunetti doet in België ... Vreemd genoeg zit die niet in Brussel.


Maar leuk materiaal verder. Proficiat met de aankoop.

nu je het zegt....

dat van die charvel heb ik ook ergens gelezen....

van die diezel weet ik niet zozeer. wat ik wel dacht was dat die vh4 gewoon allround is, en gewoon heel veel kan (old school rock+metal iig). maar das ff offtopic.

almarvk
7 juli 2005, 22:48
Oftewel; zeg maar dag met je handje, zeg maar dag dag dag!

Fumi SG
7 juli 2005, 22:58
@....rock.... Stuur hem eens een PM, kijken of ie daar op reageert. Post dan ff z'n reactie als ie hier niet meer in het topic post. Volgens mij hebben we hem door hoor! :wink: :D

Ritch
7 juli 2005, 23:13
ééééén iedereen stinkt weer eens in zo'n mislukte grap van Shakeeltje :lol: Te zielig voor woorden... :roll:

nirvana
7 juli 2005, 23:16
ééééén iedereen stinkt weer eens in zo'n mislukte grap van Shakeeltje :lol: Te zielig voor woorden... :roll:

niet veralgemenen hé :), ik heb ook nog een beetje mensenkennis

Ibanez RuleZ
7 juli 2005, 23:19
van die charvel zijn er maar iets van 30 ofzo gemaakt en die gingen per stuk voor euh.... 8 tot 13000 weg ofzo, belachelijk, waren door eddie zelf beschilderd. ik vroeg me al af of het er zo een was, want tja... die zijn alleen bij collectors beland, want die dingen houden hun waarde wel: charvel strathead: de laatste die ooit gemaakt zullen worden

harrald

olaf reijnders
7 juli 2005, 23:45
Even aan rip_dd_04. Overdrijven is een kunst. Je moet het niet zo erg overdrijven want dan sta je dus gewoon voor lul. :oops:

Tujuh
8 juli 2005, 00:06
dit vraagt om een ip-check :-D

Dennis T
8 juli 2005, 00:40
http://www.llmusiccenter.com/

hier hebben jullie die charvel gezien

Dude
8 juli 2005, 00:49
zo lang ik geen fotos zie geloof ik dr nog geen zak van...

wel een rig van 6000+ euro maar geen geld voor een digitale camera ? :roll:

(ach wat intreseerd het me ook eigenlijk)

rip_dd_04
8 juli 2005, 07:27
Ik vind een ding vreemd... Die charvel... Bij mijn weten is er maar 1 van in de Benelux, en die staat in Nederland. Ik heb toch gisteren een site gezien waar die als "de enige in de benelux" stond (vraag me niet meer welke, ik weet het niet meer...) . En ik ben ze tot nu toe nog nergens tegen gekomen... Er staat ook geen enkele dealer in de benelux op de dealerslijst van charvel.

En die VH4... ik dacht dat de herbert de metalmachine was, en niet de VH4.

En bij een Diezel zou ik toch geen brunetti hebben genomen, maar eerder voor de diezel 4x12 gegaan zijn.

en welk effect geeft deze?

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
Peterson tuner

En waar heb je die brunetti gekocht? Stomme vraag eigenlijk, want er is maar 1 dealer die brunetti doet in België ... Vreemd genoeg zit die niet in Brussel.


Maar leuk materiaal verder. Proficiat met de aankoop.

beginnen jullie hier ook al zo vals te reageren ?

als je goed je ogen open trekt en nog een beetje verstand over hebt om algemeen nederlands te lezen , kan je zien dat ik alles bestel in musicstore , of als ik ga kopen zelf , in die winkel in Rijssel

Josdevos
8 juli 2005, 08:28
Nogmaals kan deze bullshit aub naar Offtopic verplaatst worden, of tenminste maar in 1 topic in ofwel Elektrische gitaren ofwel Versterkers, de mods slapen weeral zeker...

pol
8 juli 2005, 09:06
zijn er hier mods ? nog niks van gemerkt.

schizo910
8 juli 2005, 09:23
ééééén iedereen stinkt weer eens in zo'n mislukte grap van Shakeeltje :lol: Te zielig voor woorden... :roll:


Nah, Shakeel schrijft niet in zulke gebroken zinnen...

Ik snap niet waar men zich verder druk om maak. waar of niet, who cares..

Dude
8 juli 2005, 09:29
beginnen jullie hier ook al zo vals te reageren ?

als je goed je ogen open trekt en nog een beetje verstand over hebt om algemeen nederlands te lezen , kan je zien dat ik alles bestel in musicstore , of als ik ga kopen zelf , in die winkel in Rijssel



http://www.remc11.k12.mi.us/bhas/bhhs/future/images/cry.gif

vulvasonic
8 juli 2005, 10:16
Beste, lieve rip_dd_04,

Laat ik er voor het gemak even vanuit gaan dat jij bent wie je zegt dat je bent en dat alles waar is.

Jaloerse mensen hou je altijd, ook hier. Maar ik denk niet dat DAT het is waar mensen zich druk over maken.
Als je alle geld van de wereld hebt (of krijgt) dan vind ik het niet meer dan logisch dat je dat geld uitgeeft aan iets waar je veel plezier aan beleeft. Ook als het heeeeeeel veel is.
Wat mij echter verschrikkelijk irriteert is jouw enorm gebrek aan gezond verstand. Als je net een jaar gitaar speelt hoor je waarschijnlijk niet eens het verschil tussen een stratocaster en een dwarsfluit. Zelfs als je barst van de talent is het praktisch onmogelijk om je technieken zodanig te hebben ontwikkeld dat je ook maar enig profijt kunt hebben van zulke dure apparatuur. Leer eerst eens fatsoenlijk spelen. Knijp de laatste druppel uit het pak voordat je overweegt iets anders aan te schaffen.

Daarom vind ik er ook geen reet aan om te lezen wat je hebt gekocht. Als ik een plaatje van een Diezel wil zien dan zoek ik wel even op het internet. Jouw verhaal interesseert me namelijk geen reet.
Een jongen als Speeddemon speelt al een aantal jaren gitaar en heeft zich op vele manieren ontwikkeld. Hij weet wat ie wil. Als zo iemand dan een mooie gitaar weet te scoren, dan vind ik dat vele malen leuker en interessanter om te lezen.


Ergo, begin jezelf eens serieus te nemen. Misschien kunnen wij je dan ook eens serieus nemen.
Tot die tijd ga ik er nu maar even van uit dat je sowieso niet bestaat. Dan hoef ik me ook niet aan je te ergeren.

Alain
8 juli 2005, 10:26
beginnen jullie hier ook al zo vals te reageren ?

als je goed je ogen open trekt en nog een beetje verstand over hebt om algemeen nederlands te lezen , kan je zien dat ik alles bestel in musicstore , of als ik ga kopen zelf , in die winkel in Rijssel

Dus je bestelt voor 6000 € aan materiaal zonder dat je er ooit op gespeeld hebt, enkel afgaande op wat er op een forum over gezegd wordt?

En je koopt dan alleen maar 2 goeie kabels, en voor je effecten heb je geen goeie nodig?

Als je nog een beetje verstand zou over hebben, zou je toch moeten weten dat je echt dommekloot van het jaar gaat zijn he.

Als je zo'n Dime-freak bent, bestel je toch geen Charvel + Diezel + Brunetti... Dan bestel je een Dean en een Krank of een Randall

marc_o
8 juli 2005, 10:32
eey chil ff mensen, als jullie een rijke pa hadden, denk je dan dat je het niet zou doen. Laat die jongen gewoon blij zijn.
als ik een rijke pa had, dan zat ik hier niet te posten, maar vanuit de jacuzzi in Playboy mansion op een originele '59 Les Paul te spelen, met Kelly Monaco en Joy Behrman naast me... :cool:

Wie? Kelly en Jody Bernal? :)

nirvana
8 juli 2005, 10:42
Ik heb het bewijs dat hij liegt, die winkel in Duitsland waar hij zogezegd al de spullen heeft gekocht, heb ik gisteren snel een mailtje gestuurd. Dit is hun antwoord.. (het gaat hier om de charvel)

Hello,

no, I get one and this is in the store and not sold...also not in the past...

sincerly yours

Mike (Abt. Telesales)


Gitarre@musicstorekoeln.de
Baß@musicstorekoeln.de
Tel.: +49 (0) 221 / 925 791 - 844
Fax.: +49 (0) 221 / 925 791 - 876

Mike Zschippang
Abt. Telesales
Music Store Professional
Marktstr. 10
DE-50968 Köln

Wegen der großen Anzahl an Emails, die wir bekommen, bitten wir bei Rückfragen,
Zusätzen und Antworten immer die den Vorgang betreffenden vorherigen Emails
mitzuschicken. Dies erleichtert uns den Support. Vielen Dank!

vulvasonic
8 juli 2005, 10:47
Ik heb het bewijs dat hij liegt, die winkel in Duitsland waar hij zogezegd al de spullen heeft gekocht, heb ik gisteren snel een mailtje gestuurd. Dit is hun antwoord.. (het gaat hier om de charvel)

Hello,

no, I get one and this is in the store and not sold...also not in the past...



Je gaat me toch niet vertellen dat je al die moeite hebt gedaan om de waarheid te achterhalen?
Zat het je zo diep knul? :wink:



Jammer; SLOTJE! :lol:

nirvana
8 juli 2005, 10:48
Ik heb het bewijs dat hij liegt, die winkel in Duitsland waar hij zogezegd al de spullen heeft gekocht, heb ik gisteren snel een mailtje gestuurd. Dit is hun antwoord.. (het gaat hier om de charvel)

Hello,

no, I get one and this is in the store and not sold...also not in the past...



Je gaat me toch niet vertellen dat je al die moeite hebt gedaan om de waarheid te achterhalen?
Zat het je zo diep knul? :wink:



Jammer; SLOTJE! :lol:

ja, ik heb er wel 2 minuten over gedaan om een mail te sturen:

have you recently sold an EVH Ltd. Ed. Striped Guitar Black & Yellow? Because my charv has been stolen, and I think I know who stole it... But he claims that he bought the guitar at music store.de. So could you help me out?

sincerely


Hans

...rock...
8 juli 2005, 11:03
TOUCHé :-D

Orpheo
8 juli 2005, 11:19
Ik heb het bewijs dat hij liegt, die winkel in Duitsland waar hij zogezegd al de spullen heeft gekocht, heb ik gisteren snel een mailtje gestuurd. Dit is hun antwoord.. (het gaat hier om de charvel)

Hello,

no, I get one and this is in the store and not sold...also not in the past...



Je gaat me toch niet vertellen dat je al die moeite hebt gedaan om de waarheid te achterhalen?
Zat het je zo diep knul? :wink:



Jammer; SLOTJE! :lol:

ja, ik heb er wel 2 minuten over gedaan om een mail te sturen:

have you recently sold an EVH Ltd. Ed. Striped Guitar Black & Yellow? Because my charv has been stolen, and I think I know who stole it... But he claims that he bought the guitar at music store.de. So could you help me out?

sincerely


Hans

hahahaha, mooi dude :D:D ik zou bijna zeggen valse relnicht :D:D supermooi.

marc_o
8 juli 2005, 11:25
Los van het feit dat ik ook betwijfel of deze jongen heeft wat ie beweert te hebben, wordt er hier wel raar gereageerd zeg. Iedereen koopt naar z'n besteedbare inkomen, al dan niet gekregen en dat is alleen maar tof voor de persoon in kwestie. Ik kocht als scholier ook een auto, motor, Gibson Les Paul en Engl Savage 120 in anderhalf jaar. Ik werkte me daar te pletter voor overigens, maar als je dat opschrijft lijkt (en is) het ook veel.
Anders Destium heeft ook een nogal opvallende collectie voor een scholier......en zo zullen er meer zijn.

...rock...
8 juli 2005, 11:29
Los van het feit dat ik ook betwijfel of deze jongen heeft wat ie beweert te hebben, wordt er hier wel raar gereageerd zeg. Iedereen koopt naar z'n besteedbare inkomen, al dan niet gekregen en dat is alleen maar tof voor de persoon in kwestie. Ik kocht als scholier ook een auto, motor, Gibson Les Paul en Engl Savage 120 in anderhalf jaar. Ik werkte me daar te pletter voor overigens, maar als je dat opschrijft lijkt (en is) het ook veel.
Anders Destium heeft ook een nogal opvallende collectie voor een scholier......en zo zullen er meer zijn.
je hebt er wel hard voor gewerkt, hij dus niet
maarja what ever

Orpheo
8 juli 2005, 11:37
Los van het feit dat ik ook betwijfel of deze jongen heeft wat ie beweert te hebben, wordt er hier wel raar gereageerd zeg. Iedereen koopt naar z'n besteedbare inkomen, al dan niet gekregen en dat is alleen maar tof voor de persoon in kwestie. Ik kocht als scholier ook een auto, motor, Gibson Les Paul en Engl Savage 120 in anderhalf jaar. Ik werkte me daar te pletter voor overigens, maar als je dat opschrijft lijkt (en is) het ook veel.
Anders Destium heeft ook een nogal opvallende collectie voor een scholier......en zo zullen er meer zijn.

ja, maar anders D is volgens mij al ergens in zn 20-er jaren. en hij heeft een paar keer een flinke som geld gekregen. heeft ie gezegd. daarnaast, wat hij had/hebt is niet zo raar in 1.5 jaar. hij geeft even 6000 euro of meer uit in 3 maanden....das pas raar imo. en hij is 17..

BLOK182
8 juli 2005, 12:07
Ik ben ook pas 18 en scholier......maaaar der zit wel veeeeeeel werk èn (voordelig) gehandel vanaf mijn 15de in :)

robzilla
8 juli 2005, 12:15
Tja ik ben ook 17 en mn setje is ook niet de minste. Ik heb een deel gehad en een deel zelf betaald, maar dat heeft niks te maken met dat ik mn spullen waardeer of niet. Mn Gibson gaat nooit meer weg denk ik, ding is geweldig!

marc_o
8 juli 2005, 14:16
Ik bedoel maar te zeggen, het maakt toch helemaal niets uit hoe je je spullen krijgt? Stel dat (stel dat) ik ooit rijk word, door bijvoorbeeld een prijs te winnen van tig miljoen....denk je dan dat mijn dochter niet vanalles zou krijgen???
Ik denk dat je je spullen meer waardeert als je er hard voor hebt gewerkt en er dus lang van hebben kunnen dromen en dergelijke, maar dat is mijn mening...

Jax
8 juli 2005, 14:38
Het enige probleem dat de meeste mensen gewoon hebben is dat ze een beeld hebben van ooit een gibson kopen, of ooit een diezeltop kopen, en dat rip_82_blabla gewoon de ene na de andere van deze droomitems krijgt. Ik wil niet zeggen dat ik er een probleem mee heb, als hij al die dingen van zijn pa krijgt, dan heeft hij gewoon mazzel. Maar volgens mij denken de meeste mensen er zo over.

EDIT: Als het echt is natuurlijk
:)

Wormaap
8 juli 2005, 15:16
Helemaal mee eens Jax :) Mijn idee hier is dat veel mensen gewoon niet willen toegeven hoe schijtjaloers ze zijn :P Dus dan zal ik maar beginnen ;) Als dit setje echt is (en om nu te zeggen dat ik gegronde reden heb om dat niet te geloven, nah) dan ben ik schijt- en schijtjaloers dat de topicstarter (ben ff z'n naam kwijt) dit allemaal van z'n pa krijgt, maar hey, je kan niet alles hebben :P In ieder geval veel plezier d'rmee en stel dat je over een tijdje gitaarspelen toch niet zo leuk vindt, dan weet je waar je je gear heen kan schoppen :-D

Speeddemon
8 juli 2005, 16:56
Een jongen als Speeddemon speelt al een aantal jaren gitaar en heeft zich op vele manieren ontwikkeld. Hij weet wat ie wil. Als zo iemand dan een mooie gitaar weet te scoren, dan vind ik dat vele malen leuker en interessanter om te lezen..

thanks! :)
Speel al weer 12,5 jaar! Damn, 12 augustus exact 12,5 jaar! (sinds m'n 13e verjaardag).

En ja, met 8 gitaren (1 bas en 1 semi-ak.) en 50 effectpedalen 'weet ik ondertussen wat ik wil'. :lol:

Alleen vind ik het veel lonender om een redelijk goedkope gitaar een beetje op te pimpen, zodat ie beter wordt, en iets eigens krijgt.

Ik bedoel, die Cort S2900 van mij van 400 euro kan ik zonder meer beter laten klinken dan onze Belgische vriend op z'n zogenaamde Charvel van 8000 euro! Er is geen 7600 euro in de wereld die je ervaring koopt.

Om alles even in perspectief te zetten;
van m'n 14e tot m'n 20e heb ik les gehad van een goeie leraar (Cons. gediplomeerd), toen Rockacademie, en tergelijkertijd stopte m'n death/thrash metalband en kwam ik in een funk/soul/disco/jazz coverband terecht. Hiervan heb ik HEEL veel geleerd omtrent akkoorden en muziektheorie. En zo'n beetje vanaf m'n 23e ben ik zeer tone-bewust geworden en is 't nu dusdanig in ontwikkeling dat ik echt een groot deel sound uit m'n vingers haal, ipv klakkeloos na kunnen spelen zonder er gevoel in te leggen. Maar een goeie sweep kan ik nog steeds niet. :cry:

Hier is dus 10 jaar aan intensief spelen aan vooraf gegaan, mensen!
Ik hoor nu zo 't verschil tussen een Ibanez CS9 en een Boss CE-2 chorus. Ik hoor ook 't verschil tussen een Monster cable Jazz of een Monster Cable Rock (mits op een totaal goeie set).

Maar iemand die een Diezel koopt (sowieso is de Herbert ontelbaar maal beter!), een resem Zvex en Fulltone, en er vervolgens Hosa kabeltjes tussen hangt.... tja...

Ik heb betaalbare effecten, maar wel met top-kabels ertussen. Nagenoeg geen ruis (terwijl ik echt wel een partijtje high-gain cascade en met 9 effecten werk).

nirvana
8 juli 2005, 17:19
wat maakt het uit, hij heeft de spullen toch niet..
het was gewoon een flauwe plezante

spanky_franky
10 juli 2005, 21:18
ach tja, een hoop mensen hebben hun vrije vakantie-uurtjes weer lekker kunnen besteden aan deze knul :D

Thom TK
11 juli 2005, 21:26
?
En hoe weten jullie opeens dat hij nep is?

BLOK182
11 juli 2005, 22:06
Lees het topic dan ff door :)

Thom TK
13 juli 2005, 00:59
Oh ja...hehehe *lach evil*

:cool:

Jax
13 juli 2005, 07:10
...èn (voordelig) gehandel vanaf mijn 15de in :)

Hehe, jij ook al? :)

jpb
13 juli 2005, 12:53
wat maakt het uit, hij heeft de spullen toch niet..
het was gewoon een flauwe plezante
het erge is dat het verhaal van rip_dd niet eens zo onrealistisch is. Er lopen vreemde types rond in gitaarland......Als je ook ziet waar een gemiddelde Nederlander (Belgen ook?) geld aan uitgeeft :cry: :cry:
Pas als hij beweeert dat 'ie een Diezel in z'n reet stopt en er ook nog Malmsteen over kan spelen begin ik argwaan te krijgen...... :D Verder verbaast mij niets meer....

Kim Wilson
13 juli 2005, 13:30
wat maakt het uit, hij heeft de spullen toch niet..
het was gewoon een flauwe plezante
het erge is dat het verhaal van rip_dd niet eens zo onrealistisch is. Er lopen vreemde types rond in gitaarland......Als je ook ziet waar een gemiddelde Nederlander (Belgen ook?) geld aan uitgeeft :cry: :cry:
Pas als hij beweeert dat 'ie een Diezel in z'n reet stopt en er ook nog Malmsteen over kan spelen begin ik argwaan te krijgen...... :D Verder verbaast mij niets meer....
Het gaat er niet om dat we jaloers zijn, het gaat om het opscheppen met instrumenten die er (hoogstwaarschijnlijk) niet eens zijn!!

Kijk, ik vind het niet erg als iemand de wereld aan spullen krijgt. En iedereen is wel een beetje jaloers, zoiets willen we allemaal wel, toch? :roll: En als zo'n jongen zijn nieuwe spullen hier laat zien met een paar fotootjes die hij gemaakt heeft, is dat best leuk.
Het probleem (wat mij betreft) is dat rip-dd hier een paar plaatjes van Internet trekt, deze post en vervolgens een dom verhaal omheen hangt met een paar nog dommere vragen en al helemaal achterlijke argumenten waarom hij deze instrumenten heeft gekocht, en dit vervuld van de nodige arrogantie. Meneer Rest-In-Pieces zégt alleen dat ie de spullen heeft gekregen, en laat d.m.v. internetplaatjes zien welke hij bedoelt. Er is geen enkel bewijs dat deze spullen ook daadwerkelijk op RIP's zolder staan.
En dát stoort mij ENORM!!! :evil: :evil:


* Slaakt zucht van opluchting *

:-D

AART
13 juli 2005, 13:38
...èn (voordelig) gehandel vanaf mijn 15de in :)

Hehe, jij ook al? :)


Hehe, jij ook al? :)





:-D

Jax
13 juli 2005, 14:58
...èn (voordelig) gehandel vanaf mijn 15de in :)

Hehe, jij ook al? :)


Hehe, jij ook al? :)





:-D

:lol: En ik dacht dat ik creatief was met mijn handeltje!!!