PDA

View Full Version : samples boss bluesdriver



gloria
6 juli 2005, 23:44
Zijn er hier toevallig enkele bezitters die een soundfile op the wild wild web kunnen zetten? Ben van plan er eentje te kopen maar wil toch eerst wat op voorhand het geluid wat kennen (afstand bureaustoel - winkel is wat ver ;))
Dank :)

gloria
6 juli 2005, 23:45
Zijn er hier toevallig enkele bezitters die een soundfile op the wild wild web kunnen zetten? Ben van plan er eentje te kopen maar wil toch eerst wat op voorhand het geluid wat kennen (afstand bureaustoel - winkel is wat ver ;))
Dank :)

Edit: ohjah op de boss-site hebbek alle mogelijke soundfiles al gehoord maar wil toch wat meer "opties" ervan horen, de extremen en zo :)

BartL
7 juli 2005, 00:51
Ik zou hem gewoon ff ergens gaan uitproberen. Vast een winkel bij je in de buurt die hem heeft.

Lucky
7 juli 2005, 11:26
prachtige setting om foto's the maken voor je punkbandje.

Epic
7 juli 2005, 13:36
Hier staat er een:
http://www.tonefrenzy.com/effects/boss_blues_driver_bd2.html

heavy-metal-thunder
7 juli 2005, 19:47
Misschien ff naar de saait van boss gaan??

http://www.bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=1

H.Manback
7 juli 2005, 20:58
Misschien ff naar de saait van boss gaan??

http://www.bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=1



Edit: ohjah op de boss-site hebbek alle mogelijke soundfiles al gehoord maar wil toch wat meer "opties" ervan horen, de extremen en zo :)

Misschien niet?

Maar serieus, welke gitaar winkel heeft nou niet die boss dingen liggen, probeer m toch gewoon uit? Ze gaan je niet afschieten als je m niet koopt hoor! :wink:

dejohan
8 juli 2005, 12:03
Ze gaan je niet afschieten als je m niet koopt hoor! :wink:

In sommige Belgische winkels wel (vooral als je een puber zonder geld bent), daar kijken ze soms je heel vies aan als je iets wel testen.

Echt Nederland is stukken cooler op dat gebied: daar mag je zonder problemen enkele uurtjes op vanalles spelen.

H.Manback
8 juli 2005, 13:18
Niet alle winkels in Nederland zijn even goed hoor. Maar mijn houding is simpel. Moeilijk doen over proberen -> oprotten.

Welke fatsoenlijke winkel kan nou met een strak gezicht je iets laten kopen zonder dat je het mag proberen (in het geval van instrumenten en dergelijke)? Winkels die moeilijk doen over iets uitproberen laat ik gewoon links liggen. Als dat in België eerder regel dan uitzondering is, dan zou ik toch sterk overwegen te emigreren :razz:.

dejohan
8 juli 2005, 13:50
Nu, je mag uiteindelijk wel proberen hoor, maar dan staat ze de hele tijd op je vingers te kijken, zitten ze te herhalen dat je voorzichtig moet zijn, zitten ze aan de knopjes van de versterker te draaien, of - en dit haat ik echt - nemen ze de gitaar vast om voor jou neus wat te staan showen dat ze toch ech wel stukken beter kunnen spelen als jij.

gloria
8 juli 2005, 17:41
prachtige setting om foto's the maken voor je punkbandje.

correctie: gewone rock, geen punk ;) en een kast van een huis als achtergrond heb ik niet voor gekozen, daar repeteren we nu eenmaal ;)

Anyway, heb em gekocht, idem eens getest daar (toch, ze zijn daar altijd een beetje lastig als je vraagt om te testen), net het geluid dat ik zocht en simpel om te gebruiken, jaja...heb meteen die andere boss-pedalen die daar ook aangesloten zaten eens uitgeprobeerd met als gevolg dat ik zit te azen op zo'n superoctave...wel ja

gloria
8 juli 2005, 17:43
Ze gaan je niet afschieten als je m niet koopt hoor! :wink:

In sommige Belgische winkels wel (vooral als je een puber zonder geld bent), daar kijken ze soms je heel vies aan als je iets wel testen.

Echt Nederland is stukken cooler op dat gebied: daar mag je zonder problemen enkele uurtjes op vanalles spelen.

Dit had ik dus eerst niet gelezen en knikte dan ook errrrug instemmend mee...ongeschoren, kapotte jeans, (nog steeds) modderschoenen van werchter en zo'n gebruikt legerjasje, ik zocht het mss wat zelf

up-guitarman
9 juli 2005, 17:44
Ze gaan je niet afschieten als je m niet koopt hoor! :wink:

In sommige Belgische winkels wel (vooral als je een puber zonder geld bent), daar kijken ze soms je heel vies aan als je iets wel testen.

Echt Nederland is stukken cooler op dat gebied: daar mag je zonder problemen enkele uurtjes op vanalles spelen.

Hehe, ik denk zo stiekem dat jij het over dezelfde winkels hebt als ik :razz: