PDA

View Full Version : EmmerHoofd (geen waterhoofd)



Satch
30 augustus 2002, 14:52
Waarom hoor je hier nooit iets over BucketHead? Die gast is echt goed.

Hieronder een paar nummers (om eventueel te downloaden) die ik persoonlijk erg relax vindt:

- Big Sur Moon (korte solo, aanrader!)
- Machete
- Wishing Well
- Ghost

Deze nummers hierboven zijn van het album Colma. Eigenlijk zijn al die nummers van dat album goed. En echt als je BH niet kent.. downloaden! Dit is muziek dat je met nix anders kan vergelijken! :smile:

Euuhh...ja.. dit was het wel zo beetje..DOWNLOADEN!..owja..dat had ik al gezegd :smile:

Kitaarhiero
30 augustus 2002, 17:32
Er is hier wel iets te vinden over emmerhoofd hoor!
ergens bij bands/artiesten of diversen ofzo.

Bins
30 augustus 2002, 18:13
Ja, dat topic heeft hij volgens mij zelf gestart...

Ibanez
30 augustus 2002, 18:22
Heeft ie een site?

Satch
30 augustus 2002, 18:34
http://www.bucketheadland.com/ het is wel een lelijke site :smile:

Jullie moeten die nummers wel downloaden hoor! :smile:

BH smaakt naar meer als hem voor het eerst hoort.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Satch op 2002-08-30 18:36 ]</font>

wiegersma
31 augustus 2002, 10:45
ik heb laatst Emmerkop (bij G 'n R) op pukkelpop gezien. natuurlijk wordt er dan vergeleken. Nou, ik moet zeggen technisch is hij dan wel goed, maar de feel is niet aanwezig in zijn spel. Als performer is hij ook niks (staat er maar wat; moet zonodig een pop een nutteloze schop geven). De andere twee gitaristen hadden een veel lekkerdere feel en performance.

Kitaarhiero
1 september 2002, 11:11
Die Emmerhoofd is een beetje een soort etalagepop... Hij ziet eruit als het hersenspinsel van een gitaardealer die iets grappigs in z'n etalage ruit wil zetten :razz:

ESPGuitarFreak
1 september 2002, 13:45
oww meer mensen die GNR op pukkelpop gezien hebben :smile: ... noujah buckethead zn opzet is juist om stil te staan, en alleen eens n robotmove uitvoeren :smile: toch waren zn 2 solos wel errug indrukwekkend :| met 2 handen tappen en slappen op gitaar... nouja het imago van slash vond ik iig beter, maar wat ie allemaal met een gitaar kan, fock!

Is die gast ook ooit wel es op n foto gezet zonder zn masker? :S

depterra
1 september 2002, 16:09
ok hij ziet er ni uuit maar als je op pukkel was en zijn slolo's gehoord hebt amaaaaai

Satch
1 september 2002, 16:22
Hebben jullie Big Sur Moon al gehoord? BTW, ik krijg er kippevel van :smile: