PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst



rip_dd_04
6 juli 2005, 19:55
test

rip_dd_04
6 juli 2005, 19:56
http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GTOP_0_GIT0007589-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0007589-000
Diezel

tesamen met deze beauty ( Box )



http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GBOX_216_GIT0003946-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/git0003946-000




De meesten onder jullie hadden dus gelijk ... Marshall valvestate is helemaal niet zo goed in vergelijking met dit ding , ok het is nu wat " kleiner " maar geen probleem , deze amp kan de metal aan , het lijkt wel DE metal versterker bij uitstek , niet te doen gewoon , ik had een beetje bang voor die box omdat op revieuws stond dat die heel zwak en vintage zou klinken ( heb ik gelezen na mijn bestelling ) maar mijn god wat klinkt het hevig , Mijn lange haren vliegen al weg op volume 2 !! Vanamiddag met de groep gespeeld ( inmiddels ik als enige gitarist ) op volume 7 gezet , met oordopjes in en toch tuut alles nog :o

ook heb ik een fender frontman 210 gekocht voor thuis , maar die staat nu nog in de doos , dus weet ik niet hoe hij is :???:


Kheb mijn valvestate en boss gt 6 aan mijn pa verkocht ( hij is weer begonnen , hij heeft een epiphone sg special gekocht , en met mijn boss gt 6 en marshall is hij weer beginnen gitaar spelen , de oude rocker :lol:


ik heb deze besteld tesamen met een nieuwe gitaar en effecten ( zie gitaar topic )

Mijn nieuwe gitaar :

http://www.musicstore.de/en/global/3_16_GFXE_74_GIT0006309-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0006309-000

De gitaar valt eerlijk gezegd nog redelijk goed mee , ik zocht een goede sologitaar , blijft heel goed in stemming, kan nog niet zo goed om met het stemmen van floyd rosen , maar deze stond nog perfect . Het blijkt ook wel een perfecte BLACKMETAL :gitarist: gitaar te zijn , mooie snelle ritmes met hoge gain instellingen !

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner

Niet bepaald de goedkoopste , maar de twee merken waren me aangeraden door mijn kameraad ( met z'n gibson en flextone ) dus vertrouwde ik het wel , en inderdaad :D de Zvex fuzz vond ik in het begin wat raar , maar zeker niet slecht , de anderen doen wat ze moeten doen , voorlopig heb ik nog niet echt mijn best gedaan om ze te ontdekken alle instellingen staan nog op " 12 O'clock "


Mijn set up nu :

Washburn dimebag darell
Gibson explorer
Yamaha RG
Chavrel evh ( nieuw )

Nieuwe effecten :
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner


Diezel & brunetti
Fender FM 210

Zo , musicstore heeft weer een grote bestelling aan mij gehad ( heb dan ook 2 maand mogen wachten )


Mijn kameraar die ik al vernoemd heb begint me al een freak te vinden , Mijn pa vind het niet erg voor de moment , want hij heeft mijn oude marshall en gt 6 gekregen , en ik geef hem ook nog wat uitleg , want het gitaar spelen zit ver bij hem , hij heeft meer als gerne ACdC maar mijn god , wat vind ik die epiphone sg special S-L-E-C-H-T , maar zolang hij tevreden is. Hij is trouwens van plan om eens solo op te treden en zelf de zang voor handen nemen , maar hij wil mij voor de solo's en ondersteuning van Ritmes , Ik krijg 2 maand de tijd om solo's van pink floyd , ac dc , santana en deep purpel te leren , Ik heb nog veel werk te doen dus :D
Mijn ma vind het allemaal ok , want zij freakt ook nogal redelijk op haar oldtimer passie , die nog 3 keer meer kost :)

Ik ga nu weer wat spelen , gegroet iedereen :D


Oh ja , grappige anekdote : best grappig dat UPS 2 keer heeft moeten op en weer rijden :D

rip_dd_04
6 juli 2005, 19:56
http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GTOP_0_GIT0007589-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0007589-000
Diezel

tesamen met deze beauty ( Box )



http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GBOX_216_GIT0003946-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/git0003946-000




De meesten onder jullie hadden dus gelijk ... Marshall valvestate is helemaal niet zo goed in vergelijking met dit ding , ok het is nu wat " kleiner " maar geen probleem , deze amp kan de metal aan , het lijkt wel DE metal versterker bij uitstek , niet te doen gewoon , ik had een beetje bang voor die box omdat op revieuws stond dat die heel zwak en vintage zou klinken ( heb ik gelezen na mijn bestelling ) maar mijn god wat klinkt het hevig , Mijn lange haren vliegen al weg op volume 2 !! Vanamiddag met de groep gespeeld ( inmiddels ik als enige gitarist ) op volume 7 gezet , met oordopjes in en toch tuut alles nog :o

ook heb ik een fender frontman 210 gekocht voor thuis , maar die staat nu nog in de doos , dus weet ik niet hoe hij is :???:


Kheb mijn valvestate en boss gt 6 aan mijn pa verkocht ( hij is weer begonnen , hij heeft een epiphone sg special gekocht , en met mijn boss gt 6 en marshall is hij weer beginnen gitaar spelen , de oude rocker :lol:


ik heb deze besteld tesamen met een nieuwe gitaar en effecten ( zie gitaar topic )

Mijn nieuwe gitaar :

http://www.musicstore.de/en/global/3_16_GFXE_74_GIT0006309-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0006309-000

De gitaar valt eerlijk gezegd nog redelijk goed mee , ik zocht een goede sologitaar , blijft heel goed in stemming, kan nog niet zo goed om met het stemmen van floyd rosen , maar deze stond nog perfect . Het blijkt ook wel een perfecte BLACKMETAL :gitarist: gitaar te zijn , mooie snelle ritmes met hoge gain instellingen !

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner

Niet bepaald de goedkoopste , maar de twee merken waren me aangeraden door mijn kameraad ( met z'n gibson en flextone ) dus vertrouwde ik het wel , en inderdaad :D de Zvex fuzz vond ik in het begin wat raar , maar zeker niet slecht , de anderen doen wat ze moeten doen , voorlopig heb ik nog niet echt mijn best gedaan om ze te ontdekken alle instellingen staan nog op " 12 O'clock "


Mijn set up nu :

Washburn dimebag darell
Gibson explorer
Yamaha RG
Chavrel evh ( nieuw )

Nieuwe effecten :
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner


Diezel & brunetti
Fender FM 210

Zo , musicstore heeft weer een grote bestelling aan mij gehad ( heb dan ook 2 maand mogen wachten )


Mijn kameraar die ik al vernoemd heb begint me al een freak te vinden , Mijn pa vind het niet erg voor de moment , want hij heeft mijn oude marshall en gt 6 gekregen , en ik geef hem ook nog wat uitleg , want het gitaar spelen zit ver bij hem , hij heeft meer als gerne ACdC maar mijn god , wat vind ik die epiphone sg special S-L-E-C-H-T , maar zolang hij tevreden is. Hij is trouwens van plan om eens solo op te treden en zelf de zang voor handen nemen , maar hij wil mij voor de solo's en ondersteuning van Ritmes , Ik krijg 2 maand de tijd om solo's van pink floyd , ac dc , santana en deep purpel te leren , Ik heb nog veel werk te doen dus :D
Mijn ma vind het allemaal ok , want zij freakt ook nogal redelijk op haar oldtimer passie , die nog 3 keer meer kost :)

Ik ga nu weer wat spelen , gegroet iedereen :D


Oh ja , grappige anekdote : best grappig dat UPS 2 keer heeft moeten op en weer rijden :D

frankpaul1
6 juli 2005, 20:00
Jij bent echt in de war :-D Veel plezier met je mooie spulletjes. Wat hebben je ouders eigenlijk voor baan als ik het vragen mag??

Daniël_san
6 juli 2005, 20:04
:o WTF?!? Wel lijpe spullen maar je hoe lang speel je nou? 2 jaar of zo toch? Dan al dat soort spullen.......


Niet jaloers...................




Toch wel! :-D

EpiCenturiesAWAy
6 juli 2005, 20:04
DUDE! Jij bent ECHT rijk man! Jij koopt echt super snel nieuwe zeer dure dingen. Hoe lang speel je nu al ??

Rock n' sad
6 juli 2005, 20:05
zal wel ingineur of bankdirecteur of minister ofzo zijn of mischien lotto gewonnen :-D

Jax
6 juli 2005, 20:12
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

woh.....

ToTaL FaKe
6 juli 2005, 20:20
dude, was jij niet die gene die begin dit jaar een beginners setje had samen gesteld van 2000 euro oid ?

damn.. :o

Rock n' sad
6 juli 2005, 20:20
als je trouwens van je gibson of washburn af wilt , ik geef je 100 € voor de 2 , je hebt blijkbaar toch gitaren en geld te veel :P



Ik ben best jaloers :( :D

rip_dd_04
6 juli 2005, 20:23
neen , ik hou mijn gitaren wel hoor het zijn nogaltijd mijn "vrienden" vooral de yamaha :)

En mijn pa is inderdaad industrieele ingineur , mijn ma is vertegenwoordigster in design meubelen


De diezel klinkt zo zalig :D

ToTaL FaKe
6 juli 2005, 20:25
wat kost die Charvel trouwens ? ziet er wel cool uit 8-)

rip_dd_04
6 juli 2005, 20:29
iets minder dan 2500 €

Speeddemon
6 juli 2005, 20:30
neen , ik hou mijn gitaren wel hoor het zijn nogaltijd mijn "vrienden" vooral de yamaha :)

En mijn pa is inderdaad industrieele ingineur , mijn ma is vertegenwoordigster in design meubelen


De diezel klinkt zo zalig :D
en ehh... heb je wel eens 3 zomers aardbeien geplukt voor een Ibanez van 2500 gulden?
:roll:


Volgens mij komt 't deze jongen iets te makkelijk aanwaaien, met als gevolg dat de spullen straks ook minder een emotionele band hebben.

Ik heb afgezien voor die Ibanez van me, maar 't is echt een verlengstuk van me geworden. Speel m nu ook 8 jaar en wordt er elke keer weer opnieuw verliefd op.

Begrijp me goed, ik vind 't tof voor je dat je met goeie spullen kan beginnen (mijn beginnersset was goedkoper dan jouw tremelo pedaal zeg maar), alleen ben ik bang dat je later misschien niet meer de waarde van spullen inziet, of kan relativeren bij goedkopere gitaren...

't is maar speculatie, natuurlijk...

vulvasonic
6 juli 2005, 20:38
En om verrast te zijn met het feit dat een Diezel over een Brunetti kast beter klinkt dan een Valvestate?!?!?!?! :seriousf:







gefeliciteerd hoor. :)

Rock n' sad
6 juli 2005, 20:46
eigelijk passen fulltone en Zvex niet echt voor metal toch ? zeker het design van de zvex :D

Toffe gozer
6 juli 2005, 22:36
Ik zou niet snel die charvel EvH kopen van bijna 2500 :o
Ten eerste ziet hij er wel erg goedkoop uit en ook die hals is gewoon van hardrock maple , zo'n halsje zat er ook op mijn Wolfgang Special van zo'n 400 Euro en die body is gewoon een standaard stratmodel , dan betaal je volgens mij alleen maar zo'n hoge prijs voor het feit dat ze gelimiteerd zijn en voor die gepatenteerde strepen natuurlijk :roll:

Fumi SG
6 juli 2005, 23:05
de fucker!! Wat rijd je straks op je 18e (of hoe oud je al niet bent?), een Bentley Continental GT of zoiets?? Of ga je toch voor de Maybach?? :roll: :razz:

Superhero
7 juli 2005, 00:22
zal wel ingineur of bankdirecteur of minister ofzo zijn of mischien lotto gewonnen :-D

Nou mijn pa is ook ingenieur in weet ik veel wat voor hoge shit, maar ik heb nog steeds een ibanez met cube30eraan vast :P


Damn, you lucky bastard.. Hoeveel heb je er zelf aan betaald?

Fumi SG
7 juli 2005, 00:27
hij heeft z'n valvestate en andere shit aan z'n pa 'verkocht' toch.... :wink:

rip_dd_04
7 juli 2005, 07:25
eigelijk niet verkocht , maar hij heeft mijn nieuwe spullen betaald omdat hij dan mijn marshall zou krijgen .

BLOK182
7 juli 2005, 11:32
Oh.......

BLOK182
7 juli 2005, 11:33
Oh.......

Speeddemon
7 juli 2005, 11:37
eigelijk niet verkocht , maar hij heeft mijn nieuwe spullen betaald omdat hij dan mijn marshall zou krijgen .
m.a.w. hij heeft een kleine 6000 euro gedokt voor een Valvestate en een GT-6? :o :lol:

Jax
7 juli 2005, 11:45
eigelijk niet verkocht , maar hij heeft mijn nieuwe spullen betaald omdat hij dan mijn marshall zou krijgen .
m.a.w. hij heeft een kleine 6000 euro gedokt voor een Valvestate en een GT-6? :o :lol:

Hehe, gesproken over een rip-off... :)

bazzieman
7 juli 2005, 11:54
ZIEK! :o :o :o :o


Maar vertel inderdaad, hou oud ben je?

...rock...
7 juli 2005, 11:58
iets minder dan 2500 €
:o en zoiets vind je nog wel goed klinken. :roll: Zoiets rockt gewoon!

andoni
7 juli 2005, 12:16
Hmmmz. Dit is niet gezond voor die jongen. Ik ben opgevoed met een instelling: wil je spullen, werk ervoor. En zo gaat het er eenmaal aan toe in het echte leven. Ik zou al een psycholoog bestellen voor later. Je weet maar nooit.

Ik bedoel uitspraken als "wat is een Epiphone S-L-E-C-H-T", jaja als je na 2 jaar spelen een gitaar KRIJGT van 2500 € is een Epitje slecht ja...
Maar er zijn mensen die al heel wat langer spelen en een Epiphone helemaal niet slecht vinden omdat ze voorwerpen naar hun prijs (kunnen) schatten.

Ga je later ook zeggen: "Wat is die Ford slecht! Mijn Ferrari is goed."

Zoek hulp.

Dreamer_Ur
7 juli 2005, 12:23
die jongen staat buiten de werkelijkheid, of het is een faker.
either way, get help indeed!

ik weet niet of jullie ZOOP wel eens gezien hebben (die rangers van de dierentuin), maar dit vind ik een beetje lijken op die Bionda :D

LordRiffenstein
7 juli 2005, 12:30
Strakke set, post eens een fotootje, vinden we allemaal leuk!

Fumi SG
7 juli 2005, 12:35
Ga je later ook zeggen: "Wat is die Ford slecht! Mijn Ferrari is goed."

Ford?? Dat kent ie niet, zijn eerste autootje wordt dan ook Aston Martin Vanquish of een Maserati Quatroporte.... maar dan gaat het al gauw zo van 'goh, wat is die Aston K-U-T!!' want dan heeft ie een Porsche Carrera GT of iets dergelijks gekregen.

robzilla
7 juli 2005, 12:49
Ga je later ook zeggen: "Wat is die Ford slecht! Mijn Ferrari is goed."

Ford?? Dat kent ie niet, zijn eerste autootje wordt dan ook Aston Martin Vanquish of een Maserati Quatroporte.... maar dan gaat het al gauw zo van 'goh, wat is die Aston K-U-T!!' want dan heeft ie een Porsche Carrera GT of iets dergelijks gekregen.

wat is jouw probleem nou, laat die gast lekker. je hebt je mening nu wel genoeg overgebracht. ga ergens anders zeiken..

olaf reijnders
7 juli 2005, 12:54
Zal wel jaloers zijn ofzo....

AART
7 juli 2005, 13:50
Zal wel jaloers zijn ofzo....

Dat is iedereen wel... :D

bazzieman
7 juli 2005, 14:15
FOTO FOTO!! :dance:

dano
7 juli 2005, 14:24
whoei dit is wel een heftige aankoop, veel geld maar zeker niet mijn smaak:) maar toch gefeliciteerd dat in dit leven geld voor jou geen rol speelt, moet toch lekker makkelijk zijn.
zonder in een discussie over werken en krijgen te verzandden, ik ben het ook eens met dat als je er keihard voor werkt (2 jaar krantenwijk voor een squier, vroegah) of een aantal jaar bij de bakker (voor mn gibson:) en nog een aantal jaar en een lening voor mn fenderhotrod toch een sterkere band hebt met je aankopen.

Ik weet dat ik helemaal ziek (echt letterlijk haha) was nadat ik mn gibson had aangeschaft omdat het zoveel geld was en ik er zooooo hard voor gewerkt en gespaard had en eindelijk dat mooie stuk hout mee naar huis kon nemen. (ik kan wel een roman gaan schrijven)

al met al; gefeliciteerd met je aankoop, en misschien kan er een nieuw topic over "krijgen en werken" geopend worden, zodat dit topic daar niet mee vervuild wordt? :)

JCG
7 juli 2005, 15:05
:lol: En dan loop ik geld bij elkaar te schrapen om een kratje bier te kopen voor vanavond. Naja verschil moet er wezen.
Maar veel plezier er mee

(eigenlijk ben ik best wel jaloers)

sickpunk
7 juli 2005, 15:36
pff.... ik bruut hard werken voor me (mex) fender van 600 ballen,...(waar ik super trots op ben!!!) en hij krijgt ff 6000 euro aan spullen...:S ik krijg nix van me ouders "je hebt toch werk, dan spaar je maar"

nouja veel plezier ermee, volgende maand weer wat nieuws?

guitardude
7 juli 2005, 15:53
Als zijn pa nou veel geld heeft en zijn zoon daar een plezier mee doet is daar toch niks mis mee? Of moet hij het 40 jaar op de bank laten staan... Daar is toch ook geen lol aan?? Kan je het beter nu uit geven. En hij kiest ervoor om daarmee iets voor zijn zoon te doen.

Maar om die epiphone slecht te noemen vind ik ook nogal beledigend, aangezien er een hoop mensen met een epiphone rondlopen. Waaronder ik :D

jpb
7 juli 2005, 17:22
hallo rip_dd_04,
Wat mij verbaast aan dit topic is dat het niet meer is dan een mooie verzameling plaatjes en pedalen. Of je ze nou zelf bezit of niet interesseert mij niet zo. En mischien verzin je dit allemaal en is het een goeie grap? :-?
Dit schiet gewoon niet op en neemt onnodig veel ruimte in op dit forum.
Mischien kun je het zinvoller maken door er iets meer over te vertellen. Bv waarom je:
-Een Diezel beter vindt klinken dan een Valvestate?
-Waarom je bang bent dat die cab te "vintage" zou klinken en wat je daarmee precies bedoelt.
-Waarom je een versterker koopt (frontman) die je nog niet hebt uitgepakt? Daar hebben we hier niks aan.
-Waarom die Epi SG zo slecht is.
-Hoe je het denkt aan te pakken om solo's van Pink Floyd en Deep Purple in te studeren. Wordt overigens nog lastig wanneer je niet van een vintage houdt.
Jaloers ben ik overigens niet, mocht je dat denken. Ik vind het alleen wat vermoeied om me door dit soort onderwerpen heen te werken.

d'oh
7 juli 2005, 19:37
ik ook niet jaloers, want wie wil er nou een charvel van 2500 euro, das toch veel te veel geld voor zo'n lelijke kutgitaar :seriousf: , maar volgens mij loop je ons allemaal te fucken en anders zal ik je een goede psychiater aanraden voor jou en je ouders, want dat je ff voor 6000 euro aan shit krijgt is gewoon te leip :razz:

andoni
7 juli 2005, 20:24
Als zijn pa nou veel geld heeft en zijn zoon daar een plezier mee doet is daar toch niks mis mee? Of moet hij het 40 jaar op de bank laten staan... Daar is toch ook geen lol aan?? Kan je het beter nu uit geven. En hij kiest ervoor om daarmee iets voor zijn zoon te doen.

Maar om die epiphone slecht te noemen vind ik ook nogal beledigend, aangezien er een hoop mensen met een epiphone rondlopen. Waaronder ik :D

Precies, dat bedoel ik. Bovendien vind ik, en dit is los van de prijs, dat je beginnersstuf hebt, semi-prof stuff en prof stuff. Iemand die vanzelf pro stuff in zijn handjes geschoven krijgt mist volgens mij toch een leerproces dat veel gitaristen meemaken. Van het uren aan die knoppen draaien tot die valvestate goed klinkt tot het uren afstellen van een gitaar die ontstemt. Als ik sommige gitaristen die een paar jaar spelen in een winkel een Diezel zie testen en de gain voluit en de mids volledig dicht draaien vraag ik me af waar die pa mee bezig is die erbij staat.

robzilla
7 juli 2005, 20:26
jezus waar jullie moeilijk over kunnen doen zeg :roll:

wat kan het je schelen dat die dat gehad heeft, of als die wat lult.. boeiend, ik kan er niet echt wakker van liggen.. :roll:

nirvana
7 juli 2005, 21:01
volgens mij hebben we te maken met een Schizofrene puber...

...rock...
7 juli 2005, 21:16
volgens mij hebben we te maken met een Schizofrene puber...kom kom hou die uitspraken maar tot we ECHT zeker zijn .!

bat
7 juli 2005, 21:23
Als ie nou had gezegd dat ie een jaar lang alle geld opzij heeft gezet en met vakantiegeld en een kleine bonus zich dit heeft kunnen permitteren?

Maar goed, ik ben ook wel benieuwd naar foto's!

Squier4ever
7 juli 2005, 21:57
kan ook da zen pa zoon dom belspel gewonne heeft :-D :-D

anyway strakke set, maar t wordt nou wel tijd voor foto's......

Negative K3 fan
7 juli 2005, 22:24
Als zijn pa nou veel geld heeft en zijn zoon daar een plezier mee doet is daar toch niks mis mee? Of moet hij het 40 jaar op de bank laten staan... Daar is toch ook geen lol aan?? Kan je het beter nu uit geven. En hij kiest ervoor om daarmee iets voor zijn zoon te doen.
misschien komt het door mijn calvinistische nederlandse instelling, maar ik kan hier gewoon echt niet mee leven en vind het een superzielige vertoning...

ik hoef je er natuurlijk niet op te wijzen dat er onder andere voor het luttele bedrag van 1 euro je een medemens kunt redden van een malariadood...


Maar om die epiphone slecht te noemen vind ik ook nogal beledigend, aangezien er een hoop mensen met een epiphone rondlopen. Waaronder ik :D

zet er maar een smiley achter, maar dat hij het lef heeft om een epiphone van zijn vriend af te kraken siert de topicstarter echt niet.

guitardude
8 juli 2005, 02:05
Als zijn pa nou veel geld heeft en zijn zoon daar een plezier mee doet is daar toch niks mis mee? Of moet hij het 40 jaar op de bank laten staan... Daar is toch ook geen lol aan?? Kan je het beter nu uit geven. En hij kiest ervoor om daarmee iets voor zijn zoon te doen.
misschien komt het door mijn calvinistische nederlandse instelling, maar ik kan hier gewoon echt niet mee leven en vind het een superzielige vertoning...

ik hoef je er natuurlijk niet op te wijzen dat er onder andere voor het luttele bedrag van 1 euro je een medemens kunt redden van een malariadood...


Maar om die epiphone slecht te noemen vind ik ook nogal beledigend, aangezien er een hoop mensen met een epiphone rondlopen. Waaronder ik :D

zet er maar een smiley achter, maar dat hij het lef heeft om een epiphone van zijn vriend af te kraken siert de topicstarter echt niet.
Hij kraakt de epiphone van zijn vader af, die hij zelf eerst had :roll:
Die smilie was wel een beetje lomp geplaatst van mij jah.
Het komt alleen wel nogal opschepperig over zon topic..
Overigens word ik zelf ook best verwend door m'n pa alleen als ik zo erg verwend zou worden zou ik me best wel schamen tegenover m'n vrienden :oops:

En wat was nou de totaalprijs?? aangezien ik alles door elkaar lees. 6000 of 2500 euro? :)

Negative K3 fan
8 juli 2005, 02:21
volgens mij kost die diezel alleen al meer dan 2500...

guitardude
8 juli 2005, 02:46
volgens mij kost die diezel alleen al meer dan 2500...
owkeej.... Dat veranderd mijn mening nogal ja

Thedevilinside
8 juli 2005, 06:16
Als zijn pa nou veel geld heeft en zijn zoon daar een plezier mee doet is daar toch niks mis mee? Of moet hij het 40 jaar op de bank laten staan... Daar is toch ook geen lol aan?? Kan je het beter nu uit geven. En hij kiest ervoor om daarmee iets voor zijn zoon te doen.
misschien komt het door mijn calvinistische nederlandse instelling, maar ik kan hier gewoon echt niet mee leven en vind het een superzielige vertoning...

ik hoef je er natuurlijk niet op te wijzen dat er onder andere voor het luttele bedrag van 1 euro je een medemens kunt redden van een malariadood...


Maar om die epiphone slecht te noemen vind ik ook nogal beledigend, aangezien er een hoop mensen met een epiphone rondlopen. Waaronder ik :D

zet er maar een smiley achter, maar dat hij het lef heeft om een epiphone van zijn vriend af te kraken siert de topicstarter echt niet.

Dus als iemand veel geld heeft en daar leuke dingen mee doet dan mag dat niet en aan de andere kans mag een kansloze zak hooi zoals jij wel heel stoer wiet roken en bier zuipen. En die mens die malaria heeft en voor 1 euro gered kan worden VETTE PECH, tis een schande voor de wereld maar het is nogal zwaar lullig om iemand daar me op te zadelen.

En sinds wanneer mag je je mening niet geven over een ander z'n gitaar, dat stuk tropisch warkhout van jou werd toch ook al af gezaagd voordat het een gitaar mocht zijn.

Verbeter de wereld lennart en begin gewoon ff lekker bij je zelf.

P.s. als je nog een stuk touw zoekt ik heb nog wel wat gratis en voor niks. Ooit gekocht voor 1 euro, ik had er ook een arme sumper mee kunnen redden maar als jij hem gebruikt is het de beste koop die ik had kunnen doen voor 1 euro.

rip_dd_04
8 juli 2005, 07:20
hallo rip_dd_04,
Wat mij verbaast aan dit topic is dat het niet meer is dan een mooie verzameling plaatjes en pedalen. Of je ze nou zelf bezit of niet interesseert mij niet zo. En mischien verzin je dit allemaal en is het een goeie grap? :-?
Dit schiet gewoon niet op en neemt onnodig veel ruimte in op dit forum.
Mischien kun je het zinvoller maken door er iets meer over te vertellen. Bv waarom je:
-Een Diezel beter vindt klinken dan een Valvestate?
-Waarom je bang bent dat die cab te "vintage" zou klinken en wat je daarmee precies bedoelt.
-Waarom je een versterker koopt (frontman) die je nog niet hebt uitgepakt? Daar hebben we hier niks aan.
-Waarom die Epi SG zo slecht is.
-Hoe je het denkt aan te pakken om solo's van Pink Floyd en Deep Purple in te studeren. Wordt overigens nog lastig wanneer je niet van een vintage houdt.
Jaloers ben ik overigens niet, mocht je dat denken. Ik vind het alleen wat vermoeied om me door dit soort onderwerpen heen te werken.

De diezel is gewoon beter dan de valvestate omdat hij beter scheurt , meer bass en minder onduidelijk geluid

Dat die cabinet vintage zou zijn ( imo , lage output , zwakjes , stil ... ) heb ik gewoon gelezen op een site

De frontman in om in mijn kamer te oefenen ( de diezel staat in de geluidsdichte kelder om te repeteren ) Inmiddels heb ik er al gespeeld , klinkt niet slecht , maar heeft die boost van zvex eigelijk hard nodig , maar die staat ook in de kelder

Die epiphone is slecht omwille van het geluid en de feeling , snaren staan hoog van de neck af en dat speelt niet makkelijk

Die solo's moet ik leren van pa omdat hij dan kan jammen met mij ( hij zou de solo's nooit kunnen , dus vraagt hij het aan mij ) en zijn doel is om eens op te treden

Ik schizofrenische puber ? nee hoor alles is perfect in orde met mij , maar iets in mij zegt dat jullie dringend controle nodig hebben. Zo een gefuckte boel heb ik nog nooit gezien zeg , omdat je beetje gitaargeereedschap hebt dat hoger ligt dan het gemiddelde voor iemand van 17 ben je al schizofrenisch , vals , heb je geen respect , ...

nirvana
8 juli 2005, 10:15
hallo rip_dd_04,
Wat mij verbaast aan dit topic is dat het niet meer is dan een mooie verzameling plaatjes en pedalen. Of je ze nou zelf bezit of niet interesseert mij niet zo. En mischien verzin je dit allemaal en is het een goeie grap? :-?
Dit schiet gewoon niet op en neemt onnodig veel ruimte in op dit forum.
Mischien kun je het zinvoller maken door er iets meer over te vertellen. Bv waarom je:
-Een Diezel beter vindt klinken dan een Valvestate?
-Waarom je bang bent dat die cab te "vintage" zou klinken en wat je daarmee precies bedoelt.
-Waarom je een versterker koopt (frontman) die je nog niet hebt uitgepakt? Daar hebben we hier niks aan.
-Waarom die Epi SG zo slecht is.
-Hoe je het denkt aan te pakken om solo's van Pink Floyd en Deep Purple in te studeren. Wordt overigens nog lastig wanneer je niet van een vintage houdt.
Jaloers ben ik overigens niet, mocht je dat denken. Ik vind het alleen wat vermoeied om me door dit soort onderwerpen heen te werken.

De diezel is gewoon beter dan de valvestate omdat hij beter scheurt , meer bass en minder onduidelijk geluid

Dat die cabinet vintage zou zijn ( imo , lage output , zwakjes , stil ... ) heb ik gewoon gelezen op een site

De frontman in om in mijn kamer te oefenen ( de diezel staat in de geluidsdichte kelder om te repeteren ) Inmiddels heb ik er al gespeeld , klinkt niet slecht , maar heeft die boost van zvex eigelijk hard nodig , maar die staat ook in de kelder

Die epiphone is slecht omwille van het geluid en de feeling , snaren staan hoog van de neck af en dat speelt niet makkelijk

Die solo's moet ik leren van pa omdat hij dan kan jammen met mij ( hij zou de solo's nooit kunnen , dus vraagt hij het aan mij ) en zijn doel is om eens op te treden

Ik schizofrenische puber ? nee hoor alles is perfect in orde met mij , maar iets in mij zegt dat jullie dringend controle nodig hebben. Zo een gefuckte boel heb ik nog nooit gezien zeg , omdat je beetje gitaargeereedschap hebt dat hoger ligt dan het gemiddelde voor iemand van 17 ben je al schizofrenisch , vals , heb je geen respect , ...

ach kom nou, ik vind het niet erg dat je schizofreen bent hoor. Misschien kan je wel meespelen in de nieuwe prent van hitchcock
:D

Orpheo
8 juli 2005, 11:35
zo, en nu alles met de grond gelijk maken:


De diezel is gewoon beter dan de valvestate omdat hij beter scheurt , meer bass en minder onduidelijk geluid

hoe kan je daar nu over oordelen als je pas een jaar speelt? veel mensen horen het verschil echt nog niet hoor...ik zit al mn hele leven in de muziek, en ook ik heb nog moeite om " in the heat of battle" t verschil te horen....(voor de duidelijkheid: kheb conservatorium gedaan, en ga t over 1.5 jaar weer afmaken...dan heb je een idee waar ik het over heb)


Dat die cabinet vintage zou zijn ( imo , lage output , zwakjes , stil ... ) heb ik gewoon gelezen op een site

dude, je maakt mn werk er wel heel makkelijk op! je kiest gewoon iets uit, aan de hand van ' gelezen op een site'. Heb je zelf verschillende cabs onder je top gehad? vintage heeft te maken met het karakter van de cab+speakers. niet met output! output komt van je top zelf. zwak? dude!!! ik ken ouwe cabs (heb ooit op een cab uit 1976 gespeeld) en die blies HARD hoor!! mn haren vlogen naar achteren. dus zwakjes en stil? neuh.

[qoute]De frontman in om in mijn kamer te oefenen ( de diezel staat in de geluidsdichte kelder om te repeteren ) Inmiddels heb ik er al gespeeld , klinkt niet slecht , maar heeft die boost van zvex eigelijk hard nodig , maar die staat ook in de kelder [/quote]

wacht, HOHOHO!!! je hebt een diezel zeg je.....
en die staat in de kelder.

logisch.

dan zeg je dat je de boost van je zvex nodig hebt. maar die staat ook in de kelder, bij de diezel neem ik dus aan.

WTF????? voor een Diezel heb je geen boost nodig. die heeft dat van zichzelf genoeg. je spreekt je weer tegen dus.

[qoute]Die epiphone is slecht omwille van het geluid en de feeling , snaren staan hoog van de neck af en dat speelt niet makkelijk
[/quote]

en hoe kan je dat weten dan? je speelt pas een jaar! wellicht niet de moeite genomen om dat ding helemaal uit elkaar te halen, en te kijken hoe t werkt, en hoe je m bespeelbaar kunt maken??

misschien is mijn les paul minderwaardig voor jou, omdat ie goedkoper is dan die top alleen, maar ik ken m ook wel door en door. ik ken zijn nukken en streken. ik heb mn poten uit mijn lijf ervoor gewerkt. en ik heb m helemaal uit elkaar gehaald om te zien hoe hij werkt, hoe ik alles af moet stellen. heb jij dat ook gedaan? nee, jij huurt ff een roadie/tech-guy in, en die doet t voor je. hoe kan je dan ooit ECHT goed gitaar spelen? imo is goed gitaar spelen de interactie tussen "man and machine" en dat " man" dus weet hoe " machine" werkt. en dat leer je niet van een forum.

kijk, als je die zooi nu ECHT had, en dan had je t maar gekregen, boeie, dan had ik t tof gevonden. maar je komt hier om de zoveel tijd even patseren, met inderdaad de " verkeerde" zooi. nee, diezel en charvel zijn niet verkeerd, maar als je echt dimebag fan bent, koop je inderdaad die dean en randall (en wellicht andere zooi, ik ben niet echt thuis in dime's muziek).

vandaar dat iemand je schizofreen noemde (vermoed ik. en als hij het niet daarom deed, doe ik het wel!).

ik kan alleen maar vulvasonic (??) aanvullen: ga jezelf eerst serieus nemen. GROW UP!!

dbr
8 juli 2005, 17:58
fuck man, ik snap dit niet, ik ben ook een snotaap van 17, speel wel door een h&k tri amp, maar die is tweedehands, en daar heb ik (inclusief een 4*12 h&k cab met greenbacks) een heel pak minder aan betaald dan aan zijn gitaar alleen al.

nog iets, ik wil nooit op een gitaar boven de 700 euro spelen, nooit. het mag dan beter klinken, maar ik zou me niet kunnen uitleven op repetitie of op een podium, ik zou altijd schrik hebben om er ergens mee tegen te slagen of er stukken aan te maken.

En een amp dient om een geluid uit te halen en niet om je trommelvliezen op te blazen. ik speel ook in een band en ik sta nooit boven 2.5 op repetitie!!

Ik ga dus deze zomer lekker 1.5 maand werken om mijn amp te kunnen betalen. (heb afspraakje met ouders kunnen maken) en een heel deel van mijn voormalige gear verkocht om de tri amp te kunnen kopen ...

olaf reijnders
8 juli 2005, 18:21
Hee, rip_dd_04. Als je respect wil, zou je toch je spullen moeten showen. Anders ben je alleen maar een fantast.

Squier4ever
8 juli 2005, 18:26
kwou zegge, as je vader je toch voor 1000-en euries aan gear geeft, kan er dan geen digi-cammetje van af?

Raytheman
8 juli 2005, 18:37
Wat een topic zeg..Dit vond ik toch wel het leukste ( direct in het begin al): "Mijn lange haren vliegen al weg op volume 2 !!"

Dáár zie ik veel liever een fotootje van..hahahaha

ps ik geloof het wel hoor. Als ik zo rijk was zou ik mn zoon ook alles geven wat hij maar wilde

Wietse.com
8 juli 2005, 18:50
Als ik zo rijk was zou ik mn zoon ook alles geven wat hij maar wildeDan mag ik hopen dat je nooit de combo 'veel geld' en 'zoon' onder je hoede krijgt, want dan gaat er een verpest worden voor het leven...

Ben ik bang...

crapton
8 juli 2005, 18:55
Volgens mij zit die gast alleen lekker te stangen, en dat lukt m prima. Zelfs als hij die spullen van z'n pa heeft gehad wat maakt dat jullie nou uit? Daarmee kan ie nog niet meteen heel goed gitaar spelen, en dat is toevallig waarom het gaat. 8-)

nirvana
8 juli 2005, 18:56
ik zal het in dit topic ook maar posten zeker, ik heb reeds bewezen dat hij liegt

Ash ketchum
8 juli 2005, 18:57
idd, zo'n schijthekel aan verpeste kids die alles gewoon krijgen van paps of mams, maar dat komt ook omdat ik voor m'n gear hard hebt gewerkt, behalve me Gibson SG die ik door een verzekerings meevaller kreeg

Raytheman
8 juli 2005, 19:08
nou..'zoon' heb ik er al een paar van, alleen dat vele geld hè..dat wil nog niet zo lukken

d'oh
8 juli 2005, 19:11
als je er zelf voor werkt is het allemaal veel mooier, je hebt iets om naar uit te kunnen kijken

en als je dan iets koopt heeft het 'echte' waarde voor je

maar dat is al honderd keer gezegd in dit topic

Thedevilinside
8 juli 2005, 20:56
wahhwaahhh waahhhh

Kunnen jullie niet lekker een bij e.o. gaan werken of zo met jullie "als je er zelf voor hebt gewerkt heeft het meer waarde".

Wat een geleuter.

Laat die gozer blij zijn met z'n spul, waar of niet waar.

Damn wel knap hoor dat 1 van jullie al bewezen heeft dat hij liegt, wat is het volgende ?
Het vangen van de bommenleggers in engeland of toch maar het neer schieten van bin laden :roll:

nirvana
8 juli 2005, 21:41
wahhwaahhh waahhhh

Kunnen jullie niet lekker een bij e.o. gaan werken of zo met jullie "als je er zelf voor hebt gewerkt heeft het meer waarde".

Wat een geleuter.

Laat die gozer blij zijn met z'n spul, waar of niet waar.

Damn wel knap hoor dat 1 van jullie al bewezen heeft dat hij liegt, wat is het volgende ?
Het vangen van de bommenleggers in engeland of toch maar het neer schieten van bin laden :roll:

er is er weer eentje zat

Philippe
8 juli 2005, 22:55
Jongens, ik ben 17 en o zo blij met mijn EMG Ibanezje en mijn H&K Zenamp :-D