PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst



rip_dd_04
6 juli 2005, 19:53
test

rip_dd_04
6 juli 2005, 19:54
http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GTOP_0_GIT0007589-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0007589-000
Diezel

tesamen met deze beauty ( Box )



http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GBOX_216_GIT0003946-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/git0003946-000




De meesten onder jullie hadden dus gelijk ... Marshall valvestate is helemaal niet zo goed in vergelijking met dit ding , ok het is nu wat " kleiner " maar geen probleem , deze amp kan de metal aan , het lijkt wel DE metal versterker bij uitstek , niet te doen gewoon , ik had een beetje bang voor die box omdat op revieuws stond dat die heel zwak en vintage zou klinken ( heb ik gelezen na mijn bestelling ) maar mijn god wat klinkt het hevig , Mijn lange haren vliegen al weg op volume 2 !! Vanamiddag met de groep gespeeld ( inmiddels ik als enige gitarist ) op volume 7 gezet , met oordopjes in en toch tuut alles nog :o

ook heb ik een fender frontman 210 gekocht voor thuis , maar die staat nu nog in de doos , dus weet ik niet hoe hij is :???:


Kheb mijn valvestate en boss gt 6 aan mijn pa verkocht ( hij is weer begonnen , hij heeft een epiphone sg special gekocht , en met mijn boss gt 6 en marshall is hij weer beginnen gitaar spelen , de oude rocker :lol:


ik heb deze besteld tesamen met een nieuwe gitaar en effecten ( zie gitaar topic )

Mijn nieuwe gitaar :

http://www.musicstore.de/en/global/3_16_GFXE_74_GIT0006309-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0006309-000

De gitaar valt eerlijk gezegd nog redelijk goed mee , ik zocht een goede sologitaar , blijft heel goed in stemming, kan nog niet zo goed om met het stemmen van floyd rosen , maar deze stond nog perfect . Het blijkt ook wel een perfecte BLACKMETAL :gitarist: gitaar te zijn , mooie snelle ritmes met hoge gain instellingen !

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner

Niet bepaald de goedkoopste , maar de twee merken waren me aangeraden door mijn kameraad ( met z'n gibson en flextone ) dus vertrouwde ik het wel , en inderdaad :D de Zvex fuzz vond ik in het begin wat raar , maar zeker niet slecht , de anderen doen wat ze moeten doen , voorlopig heb ik nog niet echt mijn best gedaan om ze te ontdekken alle instellingen staan nog op " 12 O'clock "


Mijn set up nu :

Washburn dimebag darell
Gibson explorer
Yamaha RG
Chavrel evh ( nieuw )

Nieuwe effecten :
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner


Diezel & brunetti
Fender FM 210

Zo , musicstore heeft weer een grote bestelling aan mij gehad ( heb dan ook 2 maand mogen wachten )


Mijn kameraar die ik al vernoemd heb begint me al een freak te vinden , Mijn pa vind het niet erg voor de moment , want hij heeft mijn oude marshall en gt 6 gekregen , en ik geef hem ook nog wat uitleg , want het gitaar spelen zit ver bij hem , hij heeft meer als gerne ACdC maar mijn god , wat vind ik die epiphone sg special S-L-E-C-H-T , maar zolang hij tevreden is. Hij is trouwens van plan om eens solo op te treden en zelf de zang voor handen nemen , maar hij wil mij voor de solo's en ondersteuning van Ritmes , Ik krijg 2 maand de tijd om solo's van pink floyd , ac dc , santana en deep purpel te leren , Ik heb nog veel werk te doen dus :D
Mijn ma vind het allemaal ok , want zij freakt ook nogal redelijk op haar oldtimer passie , die nog 3 keer meer kost :)

Ik ga nu weer wat spelen , gegroet iedereen :D


Oh ja , grappige anekdote : best grappig dat UPS 2 keer heeft moeten op en weer rijden :D

Lord Abortion
6 juli 2005, 19:56
PROFICIAT


Coolste koop die hier sinds lang gepasseerd is!

BLOK182
6 juli 2005, 19:59
Zwaar vette shit dude!

Rock n' sad
6 juli 2005, 20:00
Dit is toch niet leuk meer , of iemand bedriegt ons , of ik kom vannacht eens bij je langs :wink:

rip_dd_04
6 juli 2005, 20:28
je bent echt jaloer eh , in het onderdeel gitaren ook al :-?

Dank u voor de complimenten , M'n pa heeft me trouwens nog een cabinet beloofd , omdat hij er nu 2 heeft en ik maar 1 , wat denken jullie , zou ik nog voor zo'n brunetti gaan of een van deze mogelijkheden :

- bijpassende diezel
- marshall 1960 bhw
- Mesa boogie recto
- mesa boogie lonestar
- orange vintage 30

Tot nu toe ( op de prijs gebaseerd ) gaat mijn voorkeur naar lonestar

EpiCenturiesAWAy
6 juli 2005, 20:55
Jonge ik vind je echt een dikke nek. ben nu toch eens effe tevreden met wat je hebt. damn. En de mensen zouden voor minder jaloers worden!

ieme
6 juli 2005, 21:49
nice! PIX, SOUNDFILES!!

ieme
6 juli 2005, 21:56
- bijpassende diezel
- marshall 1960 bhw
- Mesa boogie recto
- mesa boogie lonestar
- orange vintage 30

Tot nu toe ( op de prijs gebaseerd ) gaat mijn voorkeur naar lonestar

Bogner 4X12
Diezel 4X12
Brunetti 4X12

semt-x
6 juli 2005, 22:22
Ik zou met alleen een Triple Rec ofzo met een 4x12 eronder al dolgelukkig zijn. Maar iig GEFELICITEERD. Mocht je na al deze spullen nog geld over hebben, wil ik je best me gironummer sturen hoor ;-)

Ibanez RuleZ
7 juli 2005, 00:16
leuke setup...

speel je ook in een band en live en wat speel je? k hoop ook dat je roadies hebt, want volgens mij is het werkelijk afgrijselijk zwaar!

have fun drmee

Harrald

Fumi SG
7 juli 2005, 00:23
roadies?? Die huurt ie gewoon!! :roll:

Superhero
7 juli 2005, 00:25
Ja, geld zat :/

Ik zou iig voor een mesa boogie gaan.. Maar mèn wacht 2 jaar zou ik zeggen.. Dan geniet je nou nog ff van dit :wink:

Tujuh
7 juli 2005, 00:27
leuke setup...

speel je ook in een band en live en wat speel je? k hoop ook dat je roadies hebt, want volgens mij is het werkelijk afgrijselijk zwaar!

have fun drmee

Harrald

Hoop je dat? Dat weet ik haast wel zeker :-D
Iig gefeliciteerd met je spul en hoelang speel je gitaar als ik vragen mag?? Ik hoop voor je dat je geen beginner bent en net een jaartje speelt ofzo. Want dan al spelen met dit spul... heb je niks meer om naar uit te kijken of van weg te dromen :razz:

Fumi SG
7 juli 2005, 00:32
De laatste 2 jaar ben ik me ook gaan intereseeren in gitaar , dus heb ik 2 jaar op m'n pap zijn gitaar gespeeld ( egmond o.i.d ) over de stereo . Maar omdat ik toch talent heb ontdekt ( kan nu heel de pantara - cowboys from hell meespelen , behalve de solos . Verder nog wat metallica songs enzo )
oh ja , ik ben hevige dimebag darell fan

niet zo heel lang dus, wel langer dan ik toch.... Maar goed, hij heeft talent ontdekt!! Als hij uitgekeken is gaat ie gewoon net als Leendert Haaksma z'n eigen amps bouwen... :)

pol
7 juli 2005, 14:01
1 amp maar ? Ik zou de diezel herbert er ook nog bijnemen, en misschien nog een einstein ook, en nog een diezel box ook, voor de afwisseling.
:-D

Negative K3 fan
7 juli 2005, 14:08
Dank u voor de complimenten , M'n pa heeft me trouwens nog een cabinet beloofd , omdat hij er nu 2 heeft en ik maar 1 , wat denken jullie , zou ik nog voor zo'n brunetti gaan of een van deze mogelijkheden :

- bijpassende diezel
- marshall 1960 bhw
- Mesa boogie recto
- mesa boogie lonestar
- orange vintage 30

Tot nu toe ( op de prijs gebaseerd ) gaat mijn voorkeur naar lonestar


echt

wtf


ECHT


dit is echt een zielige vertoning, sorry hoor

Fumi SG
7 juli 2005, 14:10
dat van die cabinets gaat niet door hoor, hij heeft al een Gibson Nighthawk gekregen! :razz:

Ibanez RuleZ
7 juli 2005, 14:50
had ik liever een bogner 4*12 gehad :razz:

Harrald

andoni
7 juli 2005, 20:42
je bent echt jaloer eh , in het onderdeel gitaren ook al :-?

Dank u voor de complimenten , M'n pa heeft me trouwens nog een cabinet beloofd , omdat hij er nu 2 heeft en ik maar 1 , wat denken jullie , zou ik nog voor zo'n brunetti gaan of een van deze mogelijkheden :

- bijpassende diezel
- marshall 1960 bhw
- Mesa boogie recto
- mesa boogie lonestar
- orange vintage 30

Tot nu toe ( op de prijs gebaseerd ) gaat mijn voorkeur naar lonestar

geeft meteen de mentaliteit aan... oh ik krijg een cab van mijn pa, zal ik meteen de duurste nemen :roll:

Je kan ze mss eens uitvoerig testen en zo beslissen? :roll:

Fumi SG
7 juli 2005, 20:46
zou hij weleens van Stagg gehoord hebben?? :lol:

Lord Abortion
7 juli 2005, 21:32
Ik heb eindelijk door dat dit de "2000 euro beginnersset"-persoon is. In dat geval geloof ik hier geen bal van tot ik foto's zie van al dat materiaal samen. En afkomen van "ik heb geen digitale camera" is geen optie. Als je een fortuin aan gear kan kopen kan een onnozel cameraatje er ook wel vanaf.

Als het echter echt waar is dan is dit een supercoole set, maar je bent een ezel als je dit gewoon "op aanraden" koopt. En de attitude zint me ook niet. Net zo een rijke stinkerd die enkel op boutique-amps speelt -waar hij al eens niet heeft voor moeten werken- omdat de rest te min is voor hem.

Kim Wilson
7 juli 2005, 21:44
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=60382

Zie hier het topic waar ons "2000 euro beginnersset"-persoon ontmaskerd werd...

Chroxy
7 juli 2005, 22:34
maar warom zou hij dan verzinnen om een valvestate stack te kopen terwijl hij een of andere dikke buizenbak toen al kon kopen..? das toch te stom voor woorden..?

tis niet dat ik het echt geloof.. maar ik vraag me af waarom je dat zou zeggen dan..

Ibanez RuleZ
7 juli 2005, 23:21
stom dat ik dr niet eerder aan gedacht heb, van die charvel... dat wist ik namelijk ook, er zijn dr maar 30 van gemaakt en die komen echt niet bij zo'n koter terecht die nog niet eens geboren was ten tijde van Jump

harrald

Fumi SG
7 juli 2005, 23:24
de n00b! Zou me niks verbazen als hij niet eens gitaar kon spelen en alles verzon. Misschien zit ie ook wel op het kappersforum te pochen met z'n nieuwe scharenset!! :lol:

Riffcrusher
10 juli 2005, 10:42
Ik zou ook kunnen stoefen (pochen) en zeggen dat ik een Bogner Uberschall staan heb, bovenop mijn Mesa Boogie oversized 4x12 v30 cab, met nog ergens in een hoekje de Mesa Boogie Triple Rectifier... Maar ik blijf bescheiden en ik maak er dus geen gewag van...

(Met de nodige vette ironie - al is het wèl waar...)

Wat er ook van zij: als het waar is van die setup, veel fun ermee en proficiat !!! Zoniet: ga je luizen entertainen !

Greetz !
Jo D.

http://www.edgecrusher.be

LIGNUMdrummerke
10 juli 2005, 14:02
hij wordt aardig stil...... bij mams gaan uithuilen omsat ie ontmaskerd is? "mammie ze pesten mij" :lol:

Vampire
10 juli 2005, 14:06
Dat andere thread is echt briljant om te lezen haha (zelfs al heb ik nog niet zoveel verstand van al die dure spullen, ik snap het idee :P)

Anyway, ik ga weer ff spelen met mijn Cube30 :lol: :razz:

Vampire
10 juli 2005, 14:09
Dank u voor de complimenten , M'n pa heeft me trouwens nog een cabinet beloofd , omdat hij er nu 2 heeft en ik maar 1 , wat denken jullie , zou ik nog voor zo'n brunetti gaan of een van deze mogelijkheden :


Heeft je pa je ook een vrouw beloofd te geven, aangezien hij er al 1 heeft en jij niet? :lol:

LIGNUMdrummerke
10 juli 2005, 14:32
wat ook wel grappig is: hij heeft geen digicam (omdat ie er pas zogezegt 1 in augustus koopt)..... leen er eentje van een kameraad ofzo.... en iedere belg weet toch dat de solden in juli zijn.... dus als je geen geld meer hebt koop je beter nu 1 dan in augustus...... sukkeltje.... ik ga nog wat over men les paul100 en men spiderII 30 spelen :razz: of toch maar men mexicaanse zwembad-strat....