PDA

View Full Version : Nieuwe aanwinst



rip_dd_04
6 juli 2005, 19:52
http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GTOP_0_GIT0007589-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0007589-000
Diezel

tesamen met deze beauty ( Box )



http://www.musicstore.de/en/Guitars/3_15_GBOX_216_GIT0003946-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/git0003946-000




De meesten onder jullie hadden dus gelijk ... Marshall valvestate is helemaal niet zo goed in vergelijking met dit ding , ok het is nu wat " kleiner " maar geen probleem , deze amp kan de metal aan , het lijkt wel DE metal versterker bij uitstek , niet te doen gewoon , ik had een beetje bang voor die box omdat op revieuws stond dat die heel zwak en vintage zou klinken ( heb ik gelezen na mijn bestelling ) maar mijn god wat klinkt het hevig , Mijn lange haren vliegen al weg op volume 2 !! Vanamiddag met de groep gespeeld ( inmiddels ik als enige gitarist ) op volume 7 gezet , met oordopjes in en toch tuut alles nog :o

ook heb ik een fender frontman 210 gekocht voor thuis , maar die staat nu nog in de doos , dus weet ik niet hoe hij is :???:


Kheb mijn valvestate en boss gt 6 aan mijn pa verkocht ( hij is weer begonnen , hij heeft een epiphone sg special gekocht , en met mijn boss gt 6 en marshall is hij weer beginnen gitaar spelen , de oude rocker :lol:


ik heb deze besteld tesamen met een nieuwe gitaar en effecten ( zie gitaar topic )

Mijn nieuwe gitaar :

http://www.musicstore.de/en/global/3_16_GFXE_74_GIT0006309-000/0/0/0/detail/images/artikel/medium/GIT0006309-000

De gitaar valt eerlijk gezegd nog redelijk goed mee , ik zocht een goede sologitaar , blijft heel goed in stemming, kan nog niet zo goed om met het stemmen van floyd rosen , maar deze stond nog perfect . Het blijkt ook wel een perfecte BLACKMETAL :gitarist: gitaar te zijn , mooie snelle ritmes met hoge gain instellingen !

De nieuwe effecten , die in ruil voor mijn gt 6 komen zijn
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner

Niet bepaald de goedkoopste , maar de twee merken waren me aangeraden door mijn kameraad ( met z'n gibson en flextone ) dus vertrouwde ik het wel , en inderdaad :D de Zvex fuzz vond ik in het begin wat raar , maar zeker niet slecht , de anderen doen wat ze moeten doen , voorlopig heb ik nog niet echt mijn best gedaan om ze te ontdekken alle instellingen staan nog op " 12 O'clock "


Mijn set up nu :

Washburn dimebag darell
Gibson explorer
Yamaha RG
Chavrel evh ( nieuw )

Nieuwe effecten :
fulltone deluxe wah
fulltone supertrem
fulltone choraflange
z.vex fuzz factory
z.vex supah dupah ( voor mijn hardste solo's )
Peterson tuner


Diezel & brunetti
Fender FM 210

Zo , musicstore heeft weer een grote bestelling aan mij gehad ( heb dan ook 2 maand mogen wachten )


Mijn kameraar die ik al vernoemd heb begint me al een freak te vinden , Mijn pa vind het niet erg voor de moment , want hij heeft mijn oude marshall en gt 6 gekregen , en ik geef hem ook nog wat uitleg , want het gitaar spelen zit ver bij hem , hij heeft meer als gerne ACdC maar mijn god , wat vind ik die epiphone sg special S-L-E-C-H-T , maar zolang hij tevreden is. Hij is trouwens van plan om eens solo op te treden en zelf de zang voor handen nemen , maar hij wil mij voor de solo's en ondersteuning van Ritmes , Ik krijg 2 maand de tijd om solo's van pink floyd , ac dc , santana en deep purpel te leren , Ik heb nog veel werk te doen dus :D
Mijn ma vind het allemaal ok , want zij freakt ook nogal redelijk op haar oldtimer passie , die nog 3 keer meer kost :)

Ik ga nu weer wat spelen , gegroet iedereen :D


Oh ja , grappige anekdote : best grappig dat UPS 2 keer heeft moeten op en weer rijden :D

AART
7 juli 2005, 13:36
Man, vette set up! alleen jammer dat je er black metal mee speelt :razz:

kan je eens soundclipjes van die diezel posten, op hun site staan alleen maar vage stukjes.

enne..PICS 8-)

Negative K3 fan
7 juli 2005, 14:01
wow wtf heb je dat allemaal in 1 keer gekocht?


en ik zou zelf nooit een cab kopen voordat ik hem gehoord had, waarschijnlijk klinkt hij ook echt vintage enzo, maar omdat jij het niet kunt vergelijken etc klinkt hij voor jou nu goed genoeg, wat niet weet wat niet deert.

Negative K3 fan
7 juli 2005, 14:03
je hebt trouwens wel geld over of niet want ik geloof dat die charvel EVH gitaren superduur zijn....

maar goed, gefeliciteerd!

Josdevos
7 juli 2005, 14:15
Kan dat crossposten ophouden ja? Hier mogen een paar topics dicht volgens mij... :evil:

wanna1
8 juli 2005, 20:27
De meesten onder jullie hadden dus gelijk ... Marshall valvestate is helemaal niet zo goed in vergelijking met dit ding


Ik ben zelf een buizenfreak, maar dit mag je de valvestate niet aandoen.
Ik heb zelf als oefen en opneem versterker een 8080 valvestate.
Daar kun je toch echt unieke en vette sounds mee maken. ik verkoop hem nooit meer.

Pegasus
8 juli 2005, 20:39
Kan dat crossposten ophouden ja? Hier mogen een paar topics dicht volgens mij... :evil:

Is dat een nieuw woord "crossposten"? Wat betekend dat op z'n Nederlands?

Fumi SG
8 juli 2005, 20:55
dat er meerdere posts verspreid staan. Deze zelfde post staat ook in in 'elektrische gitaren' en volgens mij ook in 'off-topic'... :wink: