PDA

View Full Version : koopje?



Letsgo21
6 juli 2005, 16:00
ik ben dit:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10171&item=7334038545&rd=1#ebayphotohosting

op ebay tegengekomen, is dit een koopje of zit er hier ergens een addertje onder't gras?

:oops:

Jeroenvanhulsteijn
6 juli 2005, 16:02
die prijs zal vast nog wel stijgen hoor :wink: Die veiling duurt nog 2 dagen. Aan het eind schiet de prijs nog wel eens omhoog.

vulvasonic
6 juli 2005, 16:04
Het is maar een bod hoor. Die kerel doet 'm voor dat geld echt niet weg.

Jeanken
6 juli 2005, 16:12
Als hij geen minimumverkoopprijs heeft ingesteld en dat lijkt me wel MOET hij verkopen, de prijs zal inderdaad wel nog stijgen maar je weet nooit, je kan altijd geluk hebben.
Ik hoop met je mee, stel je voor..

Letsgo21
8 juli 2005, 23:03
Ik heb zojuist een melding van winnende bieder gekregen, heb er wel wat meer euro's voor nodig gehad, maar kom... :wink:

ik denkwel dat ik voor +/- 750euro niet slecht gesteld ga zijn :lol: :strat:

...rock...
8 juli 2005, 23:05
mooooiieeee aankoop echt mooi ding man! :o

vulvasonic
8 juli 2005, 23:08
Da's een heeeeeeeeele goede deal!

Gefeliciteerd! :)

olaf reijnders
8 juli 2005, 23:28
Coole gitaar, man. Veel plezier ermee!

Jeanken
9 juli 2005, 13:55
Dat is echt wel een lekker koopje, veel plezier ermee zou ik zeggen!

Letsgo21
9 juli 2005, 18:28
idd, tot ik vandaag een mail krijg dat hij ze ni wegdoet!!!! :evil: :evil: :evil:

kan je dat zomaar weigeren :???: :???:

ikke wel serieus teleurgesteld :-( :-( :( :(

Philippe
9 juli 2005, 18:30
Als het via e-bay gaat kan de verkoper toch niet meer weigeren als de veiling al is afgelopen.

Komt ie ook ff op tijd mee zeg, dat ie ze niet weg wil doen :-?

olaf reijnders
9 juli 2005, 19:28
Volgens mij is hij wettelijk verplicht hem te verkopen, omdat hij heeft ingestemd met de voorwaarden Sue the bastard!!!!!!!!!!!!!!!! :x

Speeddemon
9 juli 2005, 20:13
idd, tot ik vandaag een mail krijg dat hij ze ni wegdoet!!!! :evil: :evil: :evil:

kan je dat zomaar weigeren :???: :???:

ikke wel serieus teleurgesteld :-( :-( :( :(
fuck him.

Neem contact met Ebay op, en vertel dat de verkoper moeilijk doet.

Als ie 'm voor minimaal een bepaald bedrag wilde slijten, had ie maar een startprijs of reserve-price moeten instellen.

En in tegenstelling tot marktplaats, is Ebay juridisch bindend!

Dirk_Hendrik
9 juli 2005, 20:21
En meteen een negative uitdelen......
En naar de biddinghistory kijkend (hoe drijf ik voor mezelf de prijs op, het is tenslotte de bedoeling dat je op de eindtijd de hoogste bieder bent... voor die tijd maakt dat geen zak uit).....

Twee ebay beginnerskneuzen dus. :roll:

Tujuh
9 juli 2005, 21:16
Je kunt nu gewoon het beste dit lid aangeven bij Ebay en zeggen dat hij jullie bindende overeenkomst niet nakomt. Ebay kan hem dan voor een onbepaalde tijd schorsen en zijn account kan zelfs verwijderd worden geloof ik. Verder uiteraard negatieve feedback achterlaten! Had hij maar een minimum bedrag op moeten geven bij het plaatsen van de advertentie.

Dirk_Hendrik
10 juli 2005, 10:44
Zeker met een verkoper als deze maakt een negative geen r33t uit. Hij heeft nog geen feedback dus maakt gewoon een nieuw account aan.
Rapporteren als niet leverende verkoper. Voor die negatieve feedback was het écht nog veel te vroeg.