PDA

View Full Version : AC/DC on tour ???



markieray
6 juli 2005, 14:46
Weet iemand of AC/DC in de toekomst nog Europese concerten zal geven ? :???:

Ik wil dat toch minstens 1 keer in mijn leven meegemaakt hebben ...

Groeten,

Mark

THW
6 juli 2005, 19:43
eerst ff wachten op een nieuw album, ik ben ook al een tijdje aan het wachten.
Tis ff een kwestie van geduld :)

Casseman
7 juli 2005, 11:14
Hmm...AC/DC is inderdaad ook nog een band die ik ooit nog live wil zien..

Casper

belfrink
8 juli 2005, 00:01
Same here.

Denk dat we idd zoals thajan zegd, op de nieuwe cd moeten wachten.

markieray
11 juli 2005, 13:36
Inderdaad, maar ze gaan toch nog eens een world tour / europese tour doen hoop ik ... uiteindelijk zijn ze toch niet meer van de jongste ... :lol:

Gr,

Markie :cool:

weneri
15 juli 2005, 17:30
Ik hoop het, dit is toch 1 van de bands die ik zeker gezien wil hebben.

Ravanelli
16 juli 2005, 01:08
Angus is getrouwd met een Nederlandse vrouw uit Aalten (gelderland) en heeft hier ook een grote keet neer gezet. Dus we zien ze vast nog wel eenkeer...........!

Sliver
3 augustus 2005, 15:38
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

ze moeten gewoon een Nederlandse toer doen, goed plan 8-)

Hector_Tsolodimos
17 augustus 2005, 21:09
haha..ja zullen ze vast wel doen..en dan ben ik erbij :D
maar eeh... Angus woont in nederland..dus .. ze zullen vast wel in nederland optreden

Sliver
18 augustus 2005, 20:41
Moet wel ja. Vind het wel een stoer idee trouwens zo'n rockster die in de achterhoek zit i.t.t. al die anderen met een mega grote 'crib' in Amerika ofzo. Te relaxed.

RS-Rik
19 augustus 2005, 12:32
grote crib... in la betaal je je bont en blauw aan zo'n huis, in de achterhoek of ergens upstate in amerika heb je voor 2 ton zon huis met een lap grond erbij...

Sora
9 oktober 2005, 19:45
haha..ja zullen ze vast wel doen..en dan ben ik erbij :D
maar eeh... Angus woont in nederland..dus .. ze zullen vast wel in nederland optreden

Echt? :o

vulvasonic
9 oktober 2005, 22:16
haha..ja zullen ze vast wel doen..en dan ben ik erbij :D
maar eeh... Angus woont in nederland..dus .. ze zullen vast wel in nederland optreden

Echt? :o

Ja echt. In de achterhoek ergens. Die gast heeft een Nederlandse vrouw.
Maar dat is al jaaaaaaaaaaaaaaaaren zo en tot zover ik weet heeft Nederland nog nooit een voorkeursbehandeling gekregen ofzo. Duzzuuuu.....

Sliver
11 oktober 2005, 13:20
Dit betekent dus wel dat er naar alle waarschijnlijkheid ergens in de Achterhoek een erg fijne collectie SG's staat te verstoffen, zonde, tijd voor een tour. :-D

Aron Maiden
24 oktober 2005, 21:41
Ik vind Ac/dc wel leuk,
maar gewoon jammer dat bonscott er niet meer in zit,
ik vind bryan johnsen niet zo goed, ik hou tegen woordig niet meer zo van AC/DC

vulvasonic
24 oktober 2005, 23:34
Ik vind Ac/dc wel leuk,
maar gewoon jammer dat bonscott er niet meer in zit,
ik vind bryan johnsen niet zo goed, ik hou tegen woordig niet meer zo van AC/DC

Ik wil je humeur niet verpesten, maarru.... Bon Scott is enige tijd geleden om het leven gekomen bij een tragisch ongeval. Hij is niet meer. Hij is dood. Hij leeft niet meer.

Toevallig luister ik nu naar Back in Black, het eerste album na de dood van good ol' Bon. En die vind ik toch niet vies.

Maar idd, ook ik luister liever naar het oude werk met BS.

LuukieRayVaughan
24 oktober 2005, 23:40
Hehe een vriend had ooit verteld dat angus voor een jaguar aan het kijken was terwijl zijn moeder aan het werken was :P Belde ze hem op om te zeggen ja er koopt nu een of andere rockster een auto bij ons :-D

vulvasonic
29 oktober 2005, 16:02
Hehe een vriend had ooit verteld dat angus voor een jaguar aan het kijken was terwijl zijn moeder aan het werken was :P Belde ze hem op om te zeggen ja er koopt nu een of andere rockster een auto bij ons :-D

?
Ik neem aan dat je met 'zijn moeder' de moeder van 'hem' bedoelt en dat je met 'hem' jouw (een) vriend bedoelt?
En mag ik dan ook constateren dat de moeder van jouw (een) vriend werkzaam is bij een Jaguar dealer?

Ik wil bepaalde dingetjes gewoon graag even wat helderder hebben. :D

Roy K.
29 oktober 2005, 17:52
Hehe een vriend had ooit verteld dat angus voor een jaguar aan het kijken was terwijl zijn moeder aan het werken was :P Belde ze hem op om te zeggen ja er koopt nu een of andere rockster een auto bij ons :-D

?
Ik neem aan dat je met 'zijn moeder' de moeder van 'hem' bedoelt en dat je met 'hem' jouw (een) vriend bedoelt?
En mag ik dan ook constateren dat de moeder van jouw (een) vriend werkzaam is bij een Jaguar dealer?


Bedankt voor deze suggestieve verklaring, ik kwam er serieus niet uit, maar ik denk dat je gelijk hebt. Maar ja, jij doet dan ook al bijna 2 jaar langer dan ik aan begrijpend lezen! :D