PDA

View Full Version : Rack Rails die isoleert?



Tubefreak
6 juli 2005, 13:34
Hoi,

Heb net een nieuw huis gekocht en wil daar mijn "home studio" gaan maken. Daar wil ik dan ook een meubel maken om mijn 19" spullen in te hangen. Nu heb ik ergens op dit forum gelezen dat iemand rack rails had die isoleede: of te wel geen aardlus kon veroorzaken.

Weet iemand daar nog wat van?

THANX
Maarten

skanky
6 juli 2005, 14:36
Dat kan je met humfrees doen: http://www.danabgoods.com/Humfrees/

zijn bij feedback te koop.

Tubefreak
6 juli 2005, 15:36
Ja, die ken ik, maar die zoek ik (helaas) niet. Ik vind ze te duur.

Ik zoek echt naar de rails zelf die niet geleidend is.
Maarten

AART
6 juli 2005, 15:48
alluminium geleid toch slecht/niet?

Wormaap
6 juli 2005, 16:07
Aluminium geleidt prima ;)
Je wil denk ik een rail met een of andere plastic/rubber coating hebben, maar daar kan ik je helaas verder niet aan helpen.

The Chief
6 juli 2005, 16:48
houten rack maken met tussenschotten voor het gewicht...? als het toch voor homestudio gebruik is...

Tubefreak
7 juli 2005, 15:08
Dat laatste is mijn oorspronkelijke idee. Maar is wel veel meer werk dan een rackrails. Ik weet dat de rails bestaat.... weet zelfs dat we het er hier over hebben gehad, maar waar ik het kan vinden?

Als ik uiteindelijk niets kan vinden ga ik inderdaad een meubel maken met prachtige houten plankjes enzo.

THANX
Maarten

kokeleko
7 juli 2005, 18:19
Volgens mij moet je bij Prorail zijn, die werken ook met een flinke dosis spanning op de bovenleiding, en die rails geleiden toch ook niet, of wel :-?

FF serieus, wat je zou kunnen doen is je profielen opdelen, m.a.w. in b.v. in twee lengtes onder elkaar zetten, hoef je van buiten af niet te zien.

Dit kan natuurlijk alleen als je precies weet wat de boosdoener is.

Van die geisoleerde rackrails heb ik nog nooit gehoord, dus ff verder zoeken.