PDA

View Full Version : Is groepsgitaarles mogelijk?



Marilyn
30 augustus 2002, 10:45
Hallo iedereen,
Ik moet een vrijgezellenfeest organiseren voor iemand die al jaren een gitaar heeft liggen maar er steeds niet aan toekomt om er wat mee te doen. Het leek mij heel leuk om een keer een gitaarles aan te bieden als start maar ik vraag me af of het mogelijk is om met een groep (ca 6 personen) een soort gitaarworkshop te krijgen. Kun je dan nog wel iets leren? Wie kan mij hierover advies geven?!
Marilyn.

savecracker85
30 augustus 2002, 19:30
op muziekscholen geven ze toch ook gewoon groeps gitaarles??? (maar dan rond ded 2/4 personen dacht ik)

Marilyn
31 augustus 2002, 00:24
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vandaag al geprobeerd iemand te benaderen die gitaarles geeft maar die was kennelijk niet thuis. Ik probeer het morgen opnieuw!

Ic3gl0vE
14 september 2002, 23:29
als je alleen les hebt leer je veel en veel sneller.
als je met een groepje les hebt komen na een tijdje namelijk de talentsverschillen naar boven en dat is vooral vervelend voor de meer getalenteerden omdat die dan steeds op de minder getalenteerden moeten 'wachten'

FragDaddy
15 september 2002, 11:47
als je alleen les hebt leer je veel en veel sneller.
als je met een groepje les hebt komen na een tijdje namelijk de talentsverschillen naar boven en dat is vooral vervelend voor de meer getalenteerden omdat die dan steeds op de minder getalenteerden moeten 'wachten'


je bedoelt mensen die thuis oefenen en mensen die niet thuis oefenen. (daar gaat het vaak om, niet om talent)