PDA

View Full Version : Jah alweer G-Major jah



bazzieman
5 juli 2005, 21:17
Goedenavond,

Ik heb een vraagje. Ik ben dus van plan een G-Major te kopen alleen heb ik dus niet van die rack shit. Ik heb gewoon een Marshall TSL 60. Komtie,
Kan ik dus die G-major gewoon over de FX loop gooien of moet daar nog wat tussen?
verder heb ik ook geen verstand van dat dat ding.
Alvast bedankt.

Bas

habberdoedas
5 juli 2005, 22:59
Bazzieman, volgens de site van tc electronics moet dit gewoon kunnen. Of beter check de site van tc electronics zelf even (ff googlen). Daar is een hoop info te vinden hoe je het een en ander voor elkaar kan krijgen.
Of lees gewoon de handleiding van het apparaat. Daar staan ook een aantal voorbeelden in (schema's) hoe je de G-Major aansluit op oa. en combo. Suc6 ermee

srv-man
5 juli 2005, 23:44
Hey Bazzie, gooi hem er maar tussen hoor, zou gewoon moeten werken! Toch kan het inderdaad geen kwaad om de manual te bestuderen, want je krijgt toch wel de beste resultaten als je een klein beetje verstand van dat ding hebt. :wink:

Succes,
Theo

bazzieman
6 juli 2005, 11:42
Bedankt voor de reacties!

Ik heb dat ding nog niet dus ik kan nog niet in de user manual kijken
en het duurt denk ik nog een half jaartje maarja ik wil alles al wel een beetje weten.
Ik ga ook zeker even kijken op de site!

Bas

doncker
6 juli 2005, 12:27
Op de site staat ook de handleiding in pdf-formaat. Gewoon even op je werk uitprinten :-D en klaar.

greets

kristof

bazzieman
6 juli 2005, 12:54
Ik ben uh (nog) 15 :roll:

Daniël_san
6 juli 2005, 13:39
als je op een goeie school zit moet je van werk school maken. :D

bazzieman
6 juli 2005, 13:46
op school hebben we printtegoed dus kost het nog geld, kan ik het beter thuis uit printen :wink:
Ik heb trouwens de manual uitgeprint en tword me al helder. Ook heb ik de filmpjes gedownload en die vond ik nog wel aardig grappig.
Alleen lijkt mij een g-minor dus weer helemaal niks. heb ik liever dat behringermidipedaal

srv-man
6 juli 2005, 13:52
Alleen lijkt mij een g-minor dus weer helemaal niks. heb ik liever dat behringermidipedaal

Je bent best slim voor een 15-jarige... :-D

bazzieman
6 juli 2005, 14:46
Oh maar ik ben ook al bijna 16 :wink: 12 juli olé olé

AART
6 juli 2005, 15:57
kleintje, ik ben al 16 :satisfie: :soul:

srv-man
6 juli 2005, 17:35
Oh maar ik ben ook al bijna 16 :wink: 12 juli olé olé

Ah, dat verandert de zaak.... :wink: