PDA

View Full Version : Beyers muziek dealt Caparison!!!



Soulflyhigh
5 juli 2005, 20:24
Misschien oud nieuws maar wel leuk nieuws

Vooral de Dellinger en Horus series zijn leuk alternatieven voor de ESP, Jackson, BC Rich superstrats. Allemaal tegen redelijke prijzen.

Check it out at:

http://www.beyers-musik.de/

Wormaap
5 juli 2005, 20:31
Booyah! Dat is denk ik érg goed nieuws voor best wat mensen. Als ik weer geld heb ga ik ze zeker eens meenemen in'n testrondje :-D

Soulflyhigh
5 juli 2005, 20:49
Zeker vette shit en de Horus 27 frets!!! :-D shredderiffic 8-)

...rock...
5 juli 2005, 21:03
Zeker vette shit en de Horus 27 frets!!! :-D shredderiffic 8-)
zijn al die gitaren shred gericht want ze zijn enorm mooi!

Stitch
5 juli 2005, 22:12
die angulus... heel basic, strak, zwart.... wow!

factory tuning: B to B... hehe

Speeddemon
5 juli 2005, 22:47
Misschien oud nieuws maar wel leuk nieuws

Vooral de Dellinger en Horus series zijn leuk alternatieven voor de ESP, Jackson, BC Rich superstrats. Allemaal tegen redelijke prijzen.

Check it out at:

http://www.beyers-musik.de/
Ik vind gitaren van minimaal 1.500 eurie nou niet echt onder de noemen 'redelijke prijzen' vallen.

Wat is er speciaal aan?
(Want voor 't zelfde geld vind je makkelijk een Jackson of op Ebay een ESP, USA B.C. Rich)

Wormaap
6 juli 2005, 01:38
Dit zijn gitaartjes die tot voor kort alleen in Japan te krijgen waren. De kwaliteit schijnt super te zijn. Verder weet ik er vrij weinig over, maar er hebben toentertijd best wel wat mensen op alle mogelijke manieren geprobeerd om er een te pakken te krijgen (ik meen me te herinneren dat't ooit iemand gelukt was via ishibashi, maar dat weet ik niet meer zeker)

almarvk
6 juli 2005, 11:22
Behoorlijk wat metalbands spelen ermee, zoals Soilwork, Arch Enemy & Evergrey. Mooie gitaren!

Maiden Michiel
6 juli 2005, 13:23
Jammer dat ze niet neckthru zijn :)

Squier4ever
6 juli 2005, 13:25
vind da prs-model erg oke uitzien

Soulflyhigh
6 juli 2005, 21:01
Jammer dat ze niet neckthru zijn :)
Zeker maar kijk eens op de site voor de mooi weggewerkte neck heel 8-)

Soulflyhigh
6 augustus 2005, 21:13
Kick!

Heeft iemand er al een geprobeerd????

Das Schaap
6 augustus 2005, 21:46
Ik wil de applehorn nog steeds echt gaan proberen. 8-)

Anders Destium
6 augustus 2005, 23:02
Er staat momenteel ook een (waarschijnlijk geďmporteerde) Caparison op gitaarmarkt, maar mooi dat ze nu hier verkrijgbaar zijn! Er spelen een aantal erg coole bands op Caparison, maar de verkrijgbaarheid viel tot nog toe erg tegen. Maar daar komt dus nu verandering in :lol:

Ritch
6 augustus 2005, 23:17
Deze kwam ik ook op die beyersmusik tegen:

http://www.guitarcenter-cologne.de/beyers/pics/3008061.jpg

Ik bedoel... WAT BEZIELT JE IN GODSNAAM!? :o

mcoenen
7 augustus 2005, 11:18
Dit zijn te gekke gitaren, zeer goede kwaliteit.

Toen ik gitaar roadie was van Evergrey heb ik die dingen van hun moeten intoneren, stemmen etc, en werkelijk hele mooie gitaren !

Freak Kitchen speelt er trouwens ook mee (Mattias) en hij heeft ook zijn eigen signature daar.

Marcel

Vampire
7 augustus 2005, 12:26
Als je in zo'n finse folkmetal band speelt of iets dergelijks, dan kan ik me voorstellen dat dat best cool is. Ik vind het model best wat hebben eigenlijk. 8-)

Soulflyhigh
7 augustus 2005, 14:49
Dit zijn te gekke gitaren, zeer goede kwaliteit.

Toen ik gitaar roadie was van Evergrey heb ik die dingen van hun moeten intoneren, stemmen etc, en werkelijk hele mooie gitaren !

Freak Kitchen speelt er trouwens ook mee (Mattias) en hij heeft ook zijn eigen signature daar.

Marcel
Ook bespeeld en zo ja wat zijn je bevindingen? Ik zit namelijk nu wel op zo'n Horus of Dellinger te gassen :-D Maar om ze te bespelen moet ik naar onze oosterburen