PDA

View Full Version : plectra bedrukken



picks
5 juli 2005, 18:43
hey hallo

ik lees dat plectra mensen veel last hebben dat plectra slijten
nu is dit heel gewoon speel je hard snel slijten ze harder

misschien is het een idee voor gitaristen om plectra met eigen naam/logo/handtekening/internetadres/bandnaam of iets dergelijks te bedrukken

dit is namelijk goedkoper dan de fender celluliod dunlop tortex plectra
in nederland zijn er el een aantal bands die dit hebben( julian sas, rob orlemans, epica, vmale, dreadlock pussy, non divine.

als mensen meer informatie willen hebben wat betreft BEDRUKKEN VAN PLECTRA, mail my dan even
ik kan dit verzorgen
mail me op worldtour@lycos.nl

sander

EpiCenturiesAWAy
5 juli 2005, 18:59
GEEN SPAM!!

zet dat maar op gitaarmarkt ofzo!

Orpheo
5 juli 2005, 19:07
GEEN SPAM!!

zet dat maar op gitaarmarkt ofzo!

mee eens...

MAARRRRR

op gitaarmarkt kijken we (ik in ieder geval) niet zo snel naar plectrums te koop enzo...dus ik vind het wel een goeie dat die dude t zo post op t forum. daarnaast; hij biedt de service aan (wel dat je moet dokken natuurlijk), maar niet dat hij erom zit te springen. ik wil ook wel een dosis plectra hebben met mijn handtekening en nog wat zooi erop...kan ik wel wat mee, maar zonder zijn post had ik er niet over nagedacht. zeker niet. dus tis spam, maar in mijn ogen wel enigzins geoorloofd....

EpiCenturiesAWAy
5 juli 2005, 19:08
Ja maar tzijn principes hé :razz:

Fumi SG
5 juli 2005, 19:18
lijkt mij ook wel cool, en zoals Orpheo al zei... ik zou er ook niet over nagedacht hebben als hij hier niet gepost had. Misschien best wel interessant, helemaal als ze ook nog eens goedkoper zijn dan wanneer je ze in de winkel koopt. :)

Robbert
5 juli 2005, 19:51
Ik heb de mijne laten bedrukken bij the http://www.pickfactory.com/, 250 stuks voor 75 USD (toen 55-60 Euro). Nadeel is dat de punt niet erg scherp was, maar ach, voorlopig heb ik er wel genoeg :lol:

EpiCenturiesAWAy
5 juli 2005, 19:53
Wta heb je der laten opzetten ? Heb je misschien een foto ofzo ?

Robbert
5 juli 2005, 19:59
Wta heb je der laten opzetten ? Heb je misschien een foto ofzo ?

Een hele poos terug wilde ik wat gaan doen in de hoek van effectmodificaties... maar dat is nooit van de grond gekomen. Daar heeft daar dus mee te maken :D

Overigens viel het me echt heel erg mee wat de kwaliteit van de opdruk is; hele behoorlijke resolutie (1,5mm fonthoogte en nog prima te lezen)... kijk maar eens in de gallery

EpiCenturiesAWAy
5 juli 2005, 20:24
Welke gallery ??

Robbert
5 juli 2005, 20:34
Welke gallery ??

In mijn geval: http://www.pickfactory.com/gallery/gallery.php

FruscianteFan
5 juli 2005, 21:00
Leuk idee, maar ik heb net zo lief het schildpadje als mijn naam (of bijvoorbeeld een asterisk of 'JF'). Als het maar hetzelfde materiaal, zelfde vorm is en zelfde dikte is, en dan het liefst zo goedkoop mogelijk (op zich zijn ze best duur als je moet leven van je zakgeld :P)

Fumi SG
5 juli 2005, 21:26
dat schijnt dus ook het grootste voordeel te zijn aan die 'custom-plectrums' volgens Picks. Ze zijn goedkoper, dat je eigen naam/embleem/whatever erop staat is mooi meegenomen.

Lijkt mij een relaxte deal... kun je nog lekker pimpen met je eigen plectrums! 8-)

Bobbel
5 juli 2005, 21:56
Ik heb al heel lang bedrukte plectrums... dus nee bedankt...

robert-gitarist
5 juli 2005, 22:25
Ik heb al heel lang bedrukte plectrums... dus nee bedankt...

Foto?

Ik heb je btw ff mailtje gestuurd...
misschien dat ik intresse heb....
heb namelijk al een mooi aanbod gekregen van Dunlop plectrums dus ff kijken wat ik doe enzo :)

Fumi SG
5 juli 2005, 23:29
hmz... laat ff wat horen over prijzen enzo als je wilt! :wink:

Bobbel
5 juli 2005, 23:45
http://www.steveclayton.com/

hier laat ik ze drukken...

Orpheo
6 juli 2005, 00:19
http://www.steveclayton.com/

hier laat ik ze drukken...

hartelijk dank voor die link! ik zal dat zeker laten doen! ik heb al een vet logo gevonden voor de ene kant, en ook een leuk ding voor de andere kant (ene kant mijn naam in het Gibson-lettertype, en andere kant de signs van die lui van Led Zeppelin......mijn helden...)