PDA

View Full Version : 2de gitaar



roppie
29 augustus 2002, 23:29
'k wil een tweede gitaar, waarschijnlijk een epi les paul, 'k speel nu 'n cort g255, zo'n epiphone is 'n stuk duurder, maar wat is nou 't verschil in kwaliteit van die dingen?
'k hoor dat corts ook best goed zijn.

of zijn 't gewoon twee totaal verschillende gitaren die nie met elkaar te vergelijken zijn?

rePUNKtative
30 augustus 2002, 10:18
sja, meningen zijn verdeeld...

de ene vind een epi poep (dit zijn meestal de mensen die een betere gitaar hebben) en de andere vind een epi gewoon een wereldgitaar....

1 advies: koop of de custom of de black beauty en geeeeeen studio!!!! De custom en de Black Beauty zijn gewoon de fijnste gitaren vind ik, spelen lekker, klinken ok :smile:

Anders Destium
30 augustus 2002, 11:05
Het grote voordeel van een gitaar erbij kopen is dat je rustig de tijd kunt nemen om er een uit te zoeken naar jouw smaak, je kunt natuurlijk ook zo nu en dan eens kijken of er ergens een relatief goedkope tweedehands staat...

P
30 augustus 2002, 21:46
De Black beauty is idd een heerlijke gitaar. Ik heb er zelf een gekocht ongeveer 3 maanden geleden en ik moet zeggen dat hij heerlijk speelt

En hij ziet er nog goed uit ook!!

Greetz
P.

MetalliCat
30 augustus 2002, 23:51
De Black Beauty is toch die met die 3 Humbuckers, of is dat nou de Custom ? En is die middelste humbucker echt leuk of eigenlijk overbodig..(het lijkt mij dattie een beetje in de weg zit, maar heb er nooit op gespeeld..Ik vraag dit btw omdat ik ook zat te dneken aan een Epi LP :smile:)

FragDaddy
31 augustus 2002, 16:12
ik heb laatst een keer op een black beauty gespeeld (die met 3 elementen) en ik heb toch wel last van dat middelste element. ik sla soms hard en diep aan en dan raak ik dat element.

Dude
31 augustus 2002, 16:35
ik heb 1 1/2 jaar geleden ook sterk aan die epiphone les paul black beauty gedacht, en heb in plaats daarvan toen een standaard les paul gekocht, echt heel erg spijt van gehad, en na twee weken en veeeeeeeeel moeite weer terug gebracht en mijn geld terug gekregen, een maand of 3 daarna heb ik een gibson les paul studio gehad, en dat is GOED !!!

BLOK182
31 augustus 2002, 17:06
das idd goed.

sash
31 augustus 2002, 18:30
Maar zo'n Epi LP Custom of Black Beauty vind ik er toch veel vetter uit zien dan mijn Gibson LP Studio.

BLOK182
31 augustus 2002, 18:30
ja of dan mijn Epi LP studio :wink:

Thomasvv
31 augustus 2002, 19:42
Op 2002-08-31 17:30, schreef sash:
Maar zo'n Epi LP Custom of Black Beauty vind ik er toch veel vetter uit zien dan mijn Gibson LP Studio.


Jah, maar jouw LP heeft ook gewoon een verschikkelijke kleur... :smile:

sash
31 augustus 2002, 19:47
:razz: