PDA

View Full Version : Ervaring met music123.com



Janne
5 juli 2005, 17:56
Ik wou wat bestellen op www.music123.com, maar n stel kapels en plectra kost al 60 dollar (incl verzendkosten).
Weet iemand of je hier ook nog invoerrechten moet gaan betalen? Dat is volgens mij alleen als je met UPS vertuurd ofzo (bij 1 site waar ik wat besteld had moest ik de ene keer wel extra betalen (bij ups) en toen ze via de post stuurden was t niks extra's :s).
Om er nog 40% extra bij te betalen vind ik wel erg veel.

Janne

Orpheo
5 juli 2005, 19:00
bij mijn weten verstuurd music123 niet naar nederland. belgie weet ik niet.

Janne
5 juli 2005, 19:02
Ik kon gewoon Nederland invullen dus ik hoop het, maar ik heb ze al gemaild dus ik neem aan dat ze daar wel wat over zeggen als t niet kan.

AlterEgo
5 juli 2005, 19:04
ik heb eerst een dean besteld bij ze, ging gewoon prima naar Nederland. En je moet 20% invoerrechten betalen :)

Speeddemon
5 juli 2005, 19:50
Ik wou wat bestellen op www.music123.com, maar n stel kapels en plectra kost al 60 dollar (incl verzendkosten).
Weet iemand of je hier ook nog invoerrechten moet gaan betalen? Dat is volgens mij alleen als je met UPS vertuurd ofzo (bij 1 site waar ik wat besteld had moest ik de ene keer wel extra betalen (bij ups) en toen ze via de post stuurden was t niks extra's :s).
Om er nog 40% extra bij te betalen vind ik wel erg veel.

Janne
Laat ze met USPS verzenden, dan kan je wel eens geluk hebben.
Sowieso 5x zo goedkoop als UPS.

Oh, en je betaalt geen 40% extra, maar +/- 22%.

grayfink
5 juli 2005, 22:16
Wat is een kapel?

Speeddemon
5 juli 2005, 22:45
Wat is een kapel?

o.a. zoiets:

http://www.dekenaat-gemert.nl/images2/gemert%20kapel%20deel%20.jpg

met name bekend bij de meer gelovigen onder ons.


En dit is een Kabel:

http://www.shop.licht-geluid.nl/Afbeeldingen/hlfl-17.jpg

met name bekend bij de meer muzikalen en minder analfabeten onder ons. :wink:

EpiCenturiesAWAy
5 juli 2005, 23:04
van welk merk is die onderste kabel ?
Ik heb er hier nu zo een ligge effe maar ik heb hem nog niet echt bekeken ?

Speeddemon
6 juli 2005, 00:48
van welk merk is die onderste kabel ?
Ik heb er hier nu zo een ligge effe maar ik heb hem nog niet echt bekeken ?
geen idee. ik typte 'gitaarkabel' in google en dat was 1 van de 1e hits.

Jerre
6 juli 2005, 01:45
Janne

Laat ze met USPS verzenden, dan kan je wel eens geluk hebben.
Sowieso 5x zo goedkoop als UPS.

Wat is het verschil dan tussen deze 2 ?
Waarom moet je bij de ene 22% meer betalen en bij de andere niet ?

Wormaap
6 juli 2005, 02:07
Omdat je met USPS minder kans hebt dat je pakketje door de douane moet. UPS geeft alles gewoon aan :)

Jax
6 juli 2005, 06:59
Misschien een stomme vraag, maar waarom wil je zo graag plectra en kabels uit amerika halen?

Bates15
6 juli 2005, 09:27
Misschien een stomme vraag, maar waarom wil je zo graag plectra en kabels uit amerika halen?

Heb ik ook gedaan. 100 pleactra (plecti-plectri-plectums-enz) voor $8,- vond ik wel goedkoop. Bij de meeste gitaarwinkels kosten ze rond de 0.50 euro per stuk! Nog wast snaren er bij en ik had mijn vervoerskosten er ruimschoots uit! Ook bij 123 btw!

Janne
6 juli 2005, 10:26
Wat is een kapel?
typfout :P (maar waarom ik een p ipv een b typ snap ik ook niet :-? ).
Volgens mij versturen ze altijd met usps (zoiets stond op die site). En ik wil mijn nieuwe elementen misschien ook daar bestellen, daar zijn ze weer goedkoper dan in Duitsland ofzo.

bollocks37
6 juli 2005, 10:37
Ik heb veel besteld bij music123.com en het gaat altijd erg snel en goed.

Hou inderdaad wel rekening met de BTW en douanekosten die je hier nog krijgt. Ik heb nog niet meegemaakt dat ik geen BTW moest afrekenen aan de deur.

Je moet goed rekenen of het de moeite waard is. Ik heb zelf deze week mijn bestelling aangevuld met 10 setjes snaren (Ernie Ball). Die kosten in Nederland 9,95 Euro en in de US 3,29 dollar!
Dat is een voordeel van Euro 70,- !!! daarmee kun je de verzendkosten goedmaken.

Bates15
6 juli 2005, 13:29
Ik heb veel besteld bij music123.com en het gaat altijd erg snel en goed.

Hou inderdaad wel rekening met de BTW en douanekosten die je hier nog krijgt. Ik heb nog niet meegemaakt dat ik geen BTW moest afrekenen aan de deur.

Je moet goed rekenen of het de moeite waard is. Ik heb zelf deze week mijn bestelling aangevuld met 10 setjes snaren (Ernie Ball). Die kosten in Nederland 9,95 Euro en in de US 3,29 dollar!
Dat is een voordeel van Euro 70,- !!! daarmee kun je de verzendkosten goedmaken.

Yep! +1