PDA

View Full Version : lessen?



Liezah
5 juli 2005, 13:33
hoi ik ben lisa, 13 en ben net begonnen met gitaar spelen. ik heb nog geen les maar wel een lesboek. maar ik wil vragen of er misschien iemand in de omgeving van Leiden voor niet al te duur gitaarles kan geven aan een beginner?

scholier
5 juli 2005, 14:38
Welkom op het gitaarforum!
Cool dat je op zo'n leeftijd al gitaar wilt spelen(ik ben 12 :razz: ), ik kan je niet helpen met de leraar, misschien weten de mensen van de muziekwinkel(is er een in leiden :???: ) wel een leraar. Je moet zeker les nemen, vooral voor de basis is dat heel belangrijk.
Veel succes nog met het zoeken :-D

Speeddemon
5 juli 2005, 14:50
Er is een sub-forum, Lessen genaamd. Als je daar post heb je waarschijnlijk meer succes.

Bobbel
5 juli 2005, 17:29
Je moet zeker les nemen, vooral voor de basis is dat heel belangrijk.
Veel succes nog met het zoeken :-D

daar kan ik me in vinden, maar ik heb nooit les gehad en het gaat me goed af al zeg ik het zelf... tenminste laat ik het zo zeggen ik ken mensen die les hebben en die kunnen er niks van... :wink: :razz:

Orpheo
5 juli 2005, 17:48
Je moet zeker les nemen, vooral voor de basis is dat heel belangrijk.
Veel succes nog met het zoeken :-D

daar kan ik me in vinden, maar ik heb nooit les gehad en het gaat me goed af al zeg ik het zelf... tenminste laat ik het zo zeggen ik ken mensen die les hebben en die kunnen er niks van... :wink: :razz:

+1

ik heb ook geen les, en toch komt er een acceptabel geluid uit mijn plankies (of het nu mijn gibson lpc is, of een squier tele...)

bert k
5 juli 2005, 17:51
Ik verhuis je naar Lessen!

scholier
5 juli 2005, 18:00
Je moet zeker les nemen, vooral voor de basis is dat heel belangrijk.
Veel succes nog met het zoeken :-D

daar kan ik me in vinden, maar ik heb nooit les gehad en het gaat me goed af al zeg ik het zelf... tenminste laat ik het zo zeggen ik ken mensen die les hebben en die kunnen er niks van... :wink: :razz:

+1

ik heb ook geen les, en toch komt er een acceptabel geluid uit mijn plankies (of het nu mijn gibson lpc is, of een squier tele...)
Ja oke maar er bestaan wonderkinderen:p, nee ik denk alleen dat je in het begin iets sneller op gang komt met grepen enzo, ik heb eigenlijk geen les meer nodig maar ik heb nog wel les omdat ik alleemaal trucjes en licks enzo leer.

StephanL
5 juli 2005, 19:21
In Leiden heb je verschillende muziekscholen, zo ook muziekschool Leiden(www.muziekschoolleiden.nl). Ik ga daar als het mee zit eerders ook beginnen. Kost wel war maar ik mag hopen dat ik er ook een hoop ga leren :wink: