PDA

View Full Version : Linkshandige Explorer



Philippe
4 juli 2005, 23:26
Heren,

De laatste tijd zit ik enorm te gassen op explorers van welk merk dan ook.
1 probleempje: ben een linkspoot.
Ik heb marktplaats en gitaarnet wezenloos afgestruind, websites van importeurs afgezocht: niks te vinden. Zelfs op de site van Gibson niet. Ik kan natuurlijk wel een ESP gaan kopen, maar dat laat mijn portomonnee uiteraard niet toe.

Ik vraag wanhopig jullie hulp.

Weet iemand waar je in hemelsnaam linkshandige explorers vandaan kan toveren zonder dure customgitaren te hoeven aanschaffen?

Mijn dank is groot,
Philippe

Cubensis
4 juli 2005, 23:28
misschien gek: maar in plaats van alleen hun site bezoeken, eens de importeur bellen, gibson zal ze vast wel linkshandig maken hoor...

Philippe
4 juli 2005, 23:37
Sorry, ik ben niet 100% duidelijk geweest..

Als ik een gibson wil (en linkshandig) zal ik daar hoogstwaarschijnlijk veel geld aan kwijt zijn. Ik wil het liefst een beetje b-merk explorer hebben zodat ik geen spijt krijg als ik dadelijk van mijn GAS genees. Hebben we dat gehad, gaat de kopie eruit en wil ik wel een Gibson proberen.

Cubensis
4 juli 2005, 23:58
gibson en epiphone hebben waarschijnlijk dezelfde importeur, ergo: hetzelfde nr bellen, maar verander gibson in epiphone :)

Philippe
5 juli 2005, 00:07
Wat ben ik dom, zit ik allemaal naar merken als tokai en richwood te zoeken, vergeet ik doodleuk epiphone. Bedankt voor de tip, ik bel morgen enne ik laat wel ff iets weten.

Philippe

Sicky61
5 juli 2005, 00:25
in de nieuwe gitarist staat een test van een dean explorer(Z)voor linkspoten

X-Rated
5 juli 2005, 00:54
Ik heb Nederland lens gezocht naar een linkshandige Gothic Explorer van Epiphone. Deze beestjes blijken niet eens gemaakt te worden :( Toen heb ik maar genoegen moeten nemen met een Les Paul (waar ik nu totaal GEEN spijt van heb ;) Heel classy gitaar vergeleken bij al die moordwapens, zoals een vriend van mij deze modellen noemt).

Je zou het inderdaad kunnen proberen bij Jackson (hoewel dit geen echte Explorer is), en anders idd ff over de Dean website heen surfen.