PDA

View Full Version : Richwood les paul



timbo
4 juli 2005, 22:04
Iemand enig idee hoeveel deze gitaar in winkel kost nieuw?
op sites van winkels kan ik de gitaar nie vinden terwijl ze um wel hebben denk

GuitarMaster
4 juli 2005, 22:05
www.backandforth.nl

ToTaL FaKe
4 juli 2005, 22:08
ik weet niet waar je woont?

ik weet wel dat ze ongeveer rond de 180/190/200 euro kosten...

Random_hero
4 juli 2005, 22:28
www.muziekhandeljoosten.nl heeft ze.

timbo
5 juli 2005, 10:14
maar me ouders zijn er nie zo huiverig mee als ik bv een 2e hands gitaar koop op ebay en marktplaats enz hoe kan ik ze overtuigen dat het zo ook kan wnat me moeder had een ker gelezen dat iemand zo een mobiel kocht en dat hij een lege doos kreeg en nu denkt me ma dat het bij mij ok zou gebeuren. :cry:

outside
5 juli 2005, 10:32
maar me ouders zijn er nie zo huiverig mee als ik bv een 2e hands gitaar koop op ebay en marktplaats enz hoe kan ik ze overtuigen dat het zo ook kan wnat me moeder had een ker gelezen dat iemand zo een mobiel kocht en dat hij een lege doos kreeg en nu denkt me ma dat het bij mij ok zou gebeuren. :cry:

Zo denken de ouders van mijn vrienden er ook over :-? . Anders moet je zoeken naar een gitaar niet ver van je huis dat je ze zelf kan gaan halen, dan kan je alles nakijken ter plaatse.

Floris1984
5 juli 2005, 11:15
maar me ouders zijn er nie zo huiverig mee als ik bv een 2e hands gitaar koop op ebay en marktplaats enz hoe kan ik ze overtuigen dat het zo ook kan wnat me moeder had een ker gelezen dat iemand zo een mobiel kocht en dat hij een lege doos kreeg en nu denkt me ma dat het bij mij ok zou gebeuren. :cry:

Zo denken de ouders van mijn vrienden er ook over :-? . Anders moet je zoeken naar een gitaar niet ver van je huis dat je ze zelf kan gaan halen, dan kan je alles nakijken ter plaatse.

Als je een gitaar gaat kopen moet je sowieso altijd de gitaar in je handen gehad hebben. Aan een gitaar kan b.v. iets kleins mis zijn waardoor de hele gitaar niet meer bespeelbaar is e.d.
Neem anders ook een vriend (of je leraar) mee die veel van gitaren af weet.
Liever iets meer geld en/of tijd kwijt aan een gitaar, en dan zeker weten dat hij goed is, dan goedkoop en het risico lopen...

timbo
5 juli 2005, 19:14
ja idd zal ik doen ik heb alleen geen leraar ik leer het me zelf met sites en tabs haha

grayfink
5 juli 2005, 22:15
Van gerenommeerde zaken als Joosten of Feedback via internet is geen enkel probleem natuurlijk. Heb met beide goede ervaringen.
Op ebay is ook geen enkel probleem, maar je moet wel kopen van mensen met goede feedback. Iemand met 20 of meer probleemloze transacties. Heb al een paar keer iets leuks gescoord op die manier.

timbo
6 juli 2005, 10:43
hahah ok relaxd zal ik doen maar is een richwood les paul van 250 eurie nieuw niet een beetje duur?

grayfink
6 juli 2005, 10:56
Als hij zo goed is als ze hier zeggen, niet.
Bij joosten is ie goedkoper trouwens, maar komen 15€ verzend/transactiekosten bij.

Stitch
7 juli 2005, 16:39
hahah ok relaxd zal ik doen maar is een richwood les paul van 250 eurie nieuw niet een beetje duur?

Vind ik wel, je ziet ze voor 179 (standard) of 189 (custom)