PDA

View Full Version : invoerder line 6 Belgie



...rock...
4 juli 2005, 21:42
wie kent de firma die de line 6 producten in belgie invoert?

Primitive
7 juli 2005, 11:37
moet toch wel op de site van line6 te vinden zijn...

...rock...
7 juli 2005, 11:46
moet toch wel op de site van line6 te vinden zijn...
niet echt, allez er is geen site voor belgie(benelux) dusja.... :-?
het zit zo mijn vader is producer en bezit dus een btw-nummer, waardoor we rechtstreeks kunnen aankopen en dus goedkoper :oops: ik hoop dat er nu geen reacties komen van oneerlijk .... :roll:

sjaakies
7 juli 2005, 21:01
inkoop prijzen word pas aantrekkelijk als je er dealer van word. en dan moet denk ik wel wat euro's investeren.

maar succes ermee

http://line6.co.uk

hier komt line6 vandaan voor nederland

bert k
7 juli 2005, 21:13
Volgens mij moet je toch hier zijn:

Line 6 Europe
4 Sopwith Way
Drayton Fields Industrial Estate
Daventry, Northants

+44 1327 302 700
www.line6.com

Anders ff bellen wie in Belgie zit

outside
7 juli 2005, 23:25
vraag mss is bij Leo Caerts? http://www.leocaerts.be

...rock...
8 juli 2005, 11:06
En kan het zijn dat ik te maken krijg met vragen?van Leo Caerts dan? Ik kan mij niet inbeelden dat ze opgezet zullen zijn met het direct aankopen bij line 6? :oops:

Alain
25 augustus 2005, 16:38
Er is geen invoerder in België. Er is enkel een vertegenwoordiger van Line 6 in België, zijnde groovelab bvba uit Maarkedal.
Rechtstreeks aankopen van hem kan niet, enkel als je een bepaald contract als winkel met hem kan afsluiten.

Jeanken
25 augustus 2005, 16:51
En als je in een gewone winkel die Line6 verdeelt zonder BTW aankoopt?

Nickname
26 augustus 2005, 08:47
En als je in een gewone winkel die Line6 verdeelt zonder BTW aankoopt?

Dat moet toch wel kunnen.. zo heb ik ook een laptop ooit eens onder het motto 'kantoorbenodigdheden' gekocht. :D (valt niet op hoor... 1 stuks a 1200 euro :razz: jaha meneer de notaris, twas gewoon een heeeeeel duur doosje paperclips :seriousf: )

...rock...
26 augustus 2005, 11:37
En als je in een gewone winkel die Line6 verdeelt zonder BTW aankoopt?

Dat moet toch wel kunnen.. zo heb ik ook een laptop ooit eens onder het motto 'kantoorbenodigdheden' gekocht. :D (valt niet op hoor... 1 stuks a 1200 euro :razz: jaha meneer de notaris, twas gewoon een heeeeeel duur doosje paperclips :seriousf: )
ja en aangezien mijn vader een platenfirma heeft zouden gitaar benodigdheden nog aannemelijk zijn voor in de studio.