PDA

View Full Version : Ruilen, of niet..



Superhero
4 juli 2005, 12:55
Hoi
Ik verkoop mijn Ibanez rg370dx. Nou was er zo'n gast en die vroeg of ik zijn BC Rich ST3 wilde ruilen voor mijn Ibbie. Ik hb gezien dat de prijs van die st3 wel hoger is dan van mijn Ibbie maar toch denk ik niet dat ik et doe.

Wat zouden jullie doen?

http://www.edromanguitars.com/avail/used/images/BCR_7128_950.jpg

Dit is hem, maar hij heeft hem in het paars/roze achtig

...rock...
4 juli 2005, 12:59
sjeezesss!!!wat een gedrocht!!maar in het roos-paars moet die nog te doen zijn !lijkt me een faire deal.

Jeanken
4 juli 2005, 14:35
Dat hangt ervanaf wat je wil gaan doen, wil je die andere ook verkopen blijf je misschien best bij de jouwe, moet je sowieso nog verkopen en van de jouwe weet je wat je in handen hebt.
Ik weet niet hoeveel waardeverschil er is natuurlijk maar anders kom je beter uit meestal zonder ruil.

Ethere
4 juli 2005, 17:00
even twee wijze spreuken:
- van ruilen komt huilen
- bij twijfel niet doen
(ze gaan natuurlijk niet altijd op he :razz: )

Heel erg veel verschil zit er niet tussen, spaar liever even door tot je iets kunt kopen dat een stuk beter is dan je rg370.

Superhero
5 juli 2005, 11:24
JAh mijn gitaar was 420 euro, die is 800 dollar ofzo. Wat dat betreft moet ik et natuurlijk wel doen, maar tis niet helemaal de gitaar die ik zoek. Ik ben namelijk op zoek naar een vaste brug. Maar denken jullie dat ik die gitaar makkelijker verkoop?

Fumi SG
5 juli 2005, 12:38
je verkoopt die Ibanez volgens mij veeel eerder dan die BC Rich, dus gewoon houden! :wink:

Superhero
5 juli 2005, 12:53
Mooi. Daar dacht ik zelf ook al aan :wink: