PDA

View Full Version : Epiphone G-400



Fenisi
29 augustus 2002, 17:03
Ik dacht dat die hals aardig breed zou zijn.. heb er net even op gespeeld in muziekwinkel.. maar hardstikke smal zeg.. (vind ik dan) en het is waar dat hij snel nosedived wel snel maar daar wen je ook weer heel snel aan..

Even wat reacties als dat kan.. ik bedoel is die hals echt zo smal of vind ik hem alleen maar smal en is het juist een model met een aardig breede hals..

Fenisi
29 augustus 2002, 17:11
speel acoustisch nu.. heb wel eens electrisch gespeeld eerder hoor.. die gitaar diek nu heb is ook zeer zeer breed.. :smile:

Anders Destium
29 augustus 2002, 17:21
Als je akoestisch bent gewend zal vrijwel elke "elektrische" hals smal aanvoelen, is gewoon kwestie van wennen...

Fenisi
29 augustus 2002, 17:25
Jah ik weet het maar hijs nie extra smal of zo toch? er zijn ook wel van die acoustische met stalen snaren die zijn ook smal ook wel opgespeeld.. maar jah... dit voelde wel raar en allemaal van die enge mensen die gaan luisteren hoe jij kut speelt.. :smile:

FragDaddy
29 augustus 2002, 19:22
wil je eens een smalle nek proberen, probeer dan eens een ESP of Ibanez gitaar.

die epi G-400's hebben een redelijk vette hals.

en van andere mensen in een muziekwinkel moet je je geen kont aantrekken, zij zijn ook eens begonnen en hebben ook eens net als jij in een muziekwinkel zitten tokkelen.

stomas
29 augustus 2002, 22:15
Ik vind de hals van Epiphone's (Les Paul en SG hebben bij mijn weten dezelfde hals)zeker weten smaller dan de hals van een Fender/Squier en Ibanez en dit zeg ik omdat ik op alle drie heb gespeeld. (Ik had eerst een Ibanez en nu een Epiphone)

mzzl

sjoerd

Matje
29 augustus 2002, 22:23
Op 2002-08-29 21:15, schreef stomas:
Ik vind de hals van Epiphone's (Les Paul en SG hebben bij mijn weten dezelfde hals)zeker weten smaller dan de hals van een Fender/Squier en Ibanez en dit zeg ik omdat ik op alle drie heb gespeeld. (Ik had eerst een Ibanez en nu een Epiphone)

mzzl

sjoerd


Jij vind een LP hals smaller dan een strat hals?

stomas
29 augustus 2002, 22:56
Ja zeker weten!!

Matje
29 augustus 2002, 23:00
oh, das wel raar dan. Want een Fender hals is toch echt wel smaller.

Fenisi
29 augustus 2002, 23:04
Ze zijn allebei even smal als je kijkt naar de specs en ik heb ook wel eens op een ibanez gespeeld.. voelde ook goed.. maar ik denk dat hij de SG`s in elk geval omdat de hals de hele tijd naar beneden wil en als je daar nog niet aan gewend bent de hals ook smaller lijkt omdat hij zo diep in je hand zakt snel.. (is maar een theorietje)

Jullie zouden een epi SG toch nie afraden als eerste elec gitaar toch?

Bins
29 augustus 2002, 23:13
Ik hoor elke keer van die hals die naar beneden wil... Ben ik nou echt de enigste ter wereld die dit niet heeft?
De epi sg is een beste gitaar, als het je eerste is. Mijn epi sg was mijn tweede gitaar zelfs, ik heb hem nu een paar jaar, en ik ben er nog steeds tevreden mee.

Fenisi
29 augustus 2002, 23:18
Jah ik had het wel maar speelde even 5 minuten erop en ik voelde het al niet meer..

Ik hoor ook van veel mensen dat het meevalt.. ach als het niet meevalt tape ik mijn gitaarband gewoon vast op mijn rug.. :razz:

haha

dungekste
30 augustus 2002, 00:45
Ik bespeel zelf een Gibson SG en heb zelf geen last van dat neer gaan hangen. wel gebuik ik altijd wat stroevere draag banden, meestal suede. Blijft altijd op zijn plek hangen.

rePUNKtative
30 augustus 2002, 10:15
Of je nou een hals smaller vind is geheel gevoelsmatig natuurlijk :smile:

Kijk dat een hals smaller IS van een gitaar, is gewoon een feit, alleen een hals smaller vinden is een mening.

Fenisi
30 augustus 2002, 12:37
duidelijke taal.. :razz:

Ic3gl0vE
31 augustus 2002, 00:12
epi SG is in de aanbieding bij musikproduktiv... 379 euro ofzo (de G400)

Fenisi
31 augustus 2002, 01:40
Das niet veel maar ik krijg een tweedehandse voor 200.. doe ik het ook mee geen 400, beetje vaag model uit 90er jaren.. ga hem nog testen hoor wees maar nie bang :smile:

Bigfoot414
8 maart 2003, 18:34
Van de Epi's die ik heb uitgetest is de
G-400 toch wel de fijnste, omdat die kwa geluid het dichtste bij kwan van een 'echte' SG.

Electrical Storm
8 maart 2003, 18:58
Feedback heeft ze voor €399,-

Ic3gl0vE
8 maart 2003, 23:50
Op 2002-08-29 18:22, schreef FragDaddy:
wil je eens een smalle nek proberen, probeer dan eens een ESP of Ibanez gitaar.

die epi G-400's hebben een redelijk vette hals.


Ik denk dat jij breed met dik verward.