PDA

View Full Version : Struck by GAS



srv-man
3 juli 2005, 22:29
Ok, je band ligt even plat, dus je houdt wat tijd over die gevuld moet worden.....het wordt warm.....en je hoofd slaat op hol :-D

Tijd voor wat aankopen dus!

Om te beginnen heb ik een Randall RM4 aangeschaft. Je leest er haast nooit wat over en ik begrijp niet waarom. Een retegoed concept en geweldige geluiden. De mijne is voorzien van de Recto, Plexi, Topboost en Clean module. Vooral de eerste 3 zijn errug goed.
De recto heeft niet de compressie van een Mesa en klinkt daardoor (naar mijn smaak) echt supergoed! De plexi is favoriet, geweldige open sound. De topboost (AC30) is ook lekker, de gain gaat een stuk verder dan bij het origineel.
Al met al een leuk speeltje en nu nog even doorsparen voor de Ultra, SL1, blackface, etc. modules. :-D

En nog maar eens gek gedaan en een Tyler aangeschaft. Uiteraard niet nadat mijn zoon hem eens lekker had getest
http://home.casema.nl/kroon/Luuk%20test%20Tyler%202

en hij vond hem best goed :wink:

http://home.casema.nl/kroon/Luuk%20test%20Tyler%201

Het is een classic, zoals je ziet in Burning Water finish (is echt heel fraai), voorzien van Trembucker en 2x Suhr. Afwerking is subliem en het speelt en klinkt niet slecht ook 8-) Lichte alder body, lekker resonant en een geweldige hals. Echt een lekker stratje :-D

Grtz, Theo

robzilla
3 juli 2005, 23:09
Hoi Theo, gefeliciteerd met de aankopen! Ziet er goed uit die Tyler (al had ik zelf een andere finish genomen :wink: )

Zeg even offtopic, oefen jij met je band in alphen? Zoja, waar?

Jimi Hendrix
3 juli 2005, 23:49
Gaaf SRV!
Waar heb je de Tyler gekocht als ik vragen mag?
Ik wist niet dat er in Nederland dealers zijn...

Chiel
4 juli 2005, 00:01
Hey Theo! Die kleine van jou krijgt wel meteen een best 'beginnersgitaartje' in handen! Volgende stap een oefenrackje met de CAE erin?? :D . Tja, ik denk dat vele hier dromen van zo'n papa :wink: .

Even voortbordurend op jou post; dat GAS heeft mij ook aardig te pakken zeg :( . Schade tot dusver: Een Tom Anderson Drop Top Tiger Eye!!!

Zondag ff een retourtje Friesland gedaan en een collectie Andersons even flink aan de tand gevoeld. Man wat een sublieme gitaren!!!!!!! Echt werkelijk nada noppes op aan te merken! Afwerking, materialen, bespeelbaarheid, alles is gewoon absoluut 100% perfect! Ben absoluut geen impulskoper, maar heb serieus de optie in overweging genomen om twee exemplaren mee naar huis te nemen. (dan maar geen vakantie!!).

Ik ga denk ik de Schecter CET in de verkoop doen (zelfde model dat bij Keesdee hangt) om zodoende cash te genereren om een 2de Anderson te kunnen financieren. Man ik ben echt verliefd geworden op die gitaren :oops: .

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 00:17
Ik ga denk ik de Schecter CET in de verkoop doen (zelfde model dat bij Keesdee hangt) om zodoende cash te genereren om een 2de Anderson te kunnen financieren. Man ik ben echt verliefd geworden op die gitaren :oops: .

Yeah! Goed bezig! Die nieuwe keuken kan ook wel ff wachten :cool:
niet om de thread van srv te hijacken, maar voor mij is een 2e suhr onderweg 8-) :cool: 8-) :cool:

Chiel
4 juli 2005, 00:37
Haha! Suhr en Anderson rules!!!! Welk model heb je nu in bestelling???

Heb zojuist overigens mijn Ernst Fliek preamp verkocht (na drie jaar trouwe dienst :( ). Wordt als het goed is de 16de opgehaald. Die Schecter ga'k ff oppoetsen en de Wolfgang EvH gaat morgen maar meteen marktplaats op :D . Chiel houd opruiming!

Tja, die Andersons zijn dan ook echt zo veelzijdig dat ik echt geen gitaar erbij hoef hoor! 'Gewoon' twee Andersons (een spare is nu eenmaal noodzakelijk) en klaar is Chiel 8-) . O ja, en dan heb ik ook nog die Zion voor erbij :D .

srv-man
4 juli 2005, 08:29
Bedankt voor de reacties!

@Robzilla: We oefenen in het Kasteel, maar dat wordt het komend halfjaar verbouwd, dus als je nog wat weet?
De BW finish is trouwens echt te gek hoor!

@Jimi: hij komt uit Duitsland, van een particulier gekocht. Hij is uit 2004, vrijwel onbespeeld, dus ik had eigenlijk een nieuwe voor een 2e hands prijs :wink: Overigens heeft Erik vd Haar me wel eens verteld dat hij ze ook zou kunnen leveren.

@Chiel: gefeliciteerd met je aankoop! Is ook erg mooi. Heb je die Cajun Red TA ook nog bespeeld? Zion, Suhr, Tyler, Anderson, het is allemaal top!

Om toch een beetje bij rack gear te blijven. Ik verbaas me erover dat je op de diverse forums zo weinig over de Randall preamp hoort. In mijn oren is dat toch wel een Geheimtip hoor, echt een vette preamp.
Kan ik inderdaad een leuk oefensetje met de CAE3+ maken :D

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 10:10
Om toch een beetje bij rack gear te blijven. Ik verbaas me erover dat je op de diverse forums zo weinig over de Randall preamp hoort. In mijn oren is dat toch wel een Geheimtip hoor, echt een vette preamp.
Kan ik inderdaad een leuk oefensetje met de CAE3+ maken :D

De Egnater filosofie spreekt me zeker aan, de soundclip van de topboost is niet te versmaden!!!

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 10:14
Haha! Suhr en Anderson rules!!!! Welk model heb je nu in bestelling???

een 'gewone' strat (SSS), ocean turquoise, Maple toets, niets bijzonders hoor :D


Heb zojuist overigens mijn Ernst Fliek preamp verkocht (na drie jaar trouwe dienst :( ). Wordt als het goed is de 16de opgehaald. Die Schecter ga'k ff oppoetsen en de Wolfgang EvH gaat morgen maar meteen marktplaats op :D . Chiel houd opruiming!


Jeetje, jammer van je Ernst!
Nou ja, hoewel ik nooit wat verkoop overweeg ik nu toch maar eens echt m'n rode Luke I (Floyd) te verkopen, gebruik dat ding te weinig, iemand geïnteresseerd?

Wel leuk dat Erik Tylers kan bestellen, maar ik zou zo'n ding nooit blind aanschaffen, zeker niet een model met al die midboost toestanden erin.

Chiel
4 juli 2005, 10:20
Gewoon zegt ie :-? ... Dat wordt een leuke verzameling zeg :wink: .

Snap overigens überhaupt niet dat je overweg kunt met het halsje van de Luke. Dat profiel van de Suhr is toch beduidend comfortabeler?? Heb hem ooit eens uitvoerig getest en ik moet zeggen dat de sound super is! Maar dat halsje . . .

Chiel
4 juli 2005, 10:23
Wel leuk dat Erik Tylers kan bestellen, maar ik zou zo'n ding nooit blind aanschaffen, zeker niet een model met al die midboost toestanden erin.

+1 Ik had bijv. nooit echt stilgestaan bij de praktische werking van het Switcheroo systeem van Anderson. Kun je leuke en mooie sounds mee naar voren toveren, maar live gaat dat echt niet werken :-? .

LordRiffenstein
4 juli 2005, 10:24
Hey Theo, vette spullen!!! Ik heb die Egnater een keertje gehoord maar was niet erg onder de indruk maar hij bleek achteraf verkeerd aangesloten te zijn :???:

Die Tyler is natuurlijk de top, super gitaren en staan ook hoog op mijn whishlist maar ze kosten ook wel wat.

LordRiffenstein
4 juli 2005, 10:26
Snap overigens überhaupt niet dat je overweg kunt met het halsje van de Luke. Dat profiel van de Suhr is toch beduidend comfortabeler?? Heb hem ooit eens uitvoerig getest en ik moet zeggen dat de sound super is! Maar dat halsje . . .

Ik heb laatst een Luke van Morris getest en was behoorlijk onder de indruk. Ben geen fan van signature gitaren maar de Luke klonk SUPER en ik vond de hals net een extra pluspunt, speelde heel comfy imho.

Chiel
4 juli 2005, 10:32
Tja, zou wel door mijn te grote klauwen komen. Ik kon er niet eens een zuiver C akkoord op aanslaan :( . Dempte meteen het één en ander af. Verder vind ik het een schoonheid! Great looks en een super sound. Maar ja, voor mij dus niet weggelegd.

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 10:45
De hals van de luke vind ik super, maar overstappen naar een andere gitaar voelt altijd heel anders (te anders, in goed nederlands haha).
Het is meer de Floyd en EMG's waardoor ik er op uitgekeken ben, die EMG's vind ik clean niet mooi klinken en de vibe met vervorming vind ik te 'zakelijk', onpersoonlijk, het maakt niet zoveel uit wat je erin legt lijkt het wel. Echt een 'macho' geluid, dat past niet zo goed bij mij ( :roll: ).
Toen ik hem toen ik 16 was kocht, was ik grote Luke fan en heb er wel 6 jaar met veel plezier op gespeeld, maar ja.

Overigens is die van mij v-shaped, nieuwere modellen gaan voor mijn gevoel meer richting een c-tje.

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 10:46
+1 Ik had bijv. nooit echt stilgestaan bij de praktische werking van het Switcheroo systeem van Anderson. Kun je leuke en mooie sounds mee naar voren toveren, maar live gaat dat echt niet werken :-? .

precies!

robzilla
4 juli 2005, 10:50
Bedankt voor de reacties!

@Robzilla: We oefenen in het Kasteel, maar dat wordt het komend halfjaar verbouwd, dus als je nog wat weet?
De BW finish is trouwens echt te gek hoor!

@Jimi: hij komt uit Duitsland, van een particulier gekocht. Hij is uit 2004, vrijwel onbespeeld, dus ik had eigenlijk een nieuwe voor een 2e hands prijs :wink: Overigens heeft Erik vd Haar me wel eens verteld dat hij ze ook zou kunnen leveren.

@Chiel: gefeliciteerd met je aankoop! Is ook erg mooi. Heb je die Cajun Red TA ook nog bespeeld? Zion, Suhr, Tyler, Anderson, het is allemaal top!

Om toch een beetje bij rack gear te blijven. Ik verbaas me erover dat je op de diverse forums zo weinig over de Randall preamp hoort. In mijn oren is dat toch wel een Geheimtip hoor, echt een vette preamp.
Kan ik inderdaad een leuk oefensetje met de CAE3+ maken :D

Wij oefenen zelf in City Music, maar dat is een beetje klein en de backline is ook niet alles (en vrij prijzig). Volgens mij is die nieuwe winkel, Music World (?), ook bezig met oefenruimtes. Dit weet ik alleen niet zeker..

Succes met de Gear!

Chiel
4 juli 2005, 11:08
@Chiel: gefeliciteerd met je aankoop! Is ook erg mooi. Heb je die Cajun Red TA ook nog bespeeld? Zion, Suhr, Tyler, Anderson, het is allemaal top!


Ik heb serieus in overweging genomen om die Cajun Red ook mee te nemen :oops: . Maar goed, ik heb mij weten te beheersen en financieel was dat ook niet zo'n heel erg slimme zet geweest :oops: . Hij is werkelijk toppie hoor. Super hals en super sound. Is een hollow chamber principe en ik stond werkelijk perplex van de sound en de stabiliteit van de tremolo! Hij is super afgesteld en in feite direct plug-and-play :wink: .

De Cajun Red is eigenlijk een allemans vriendje en de Tiger Eye meer een gentleman. Op de Tiger Eye moet wel wat meer gewerkt worden, maar dat is alleen maar goed voor de vingertjes :D .

Overigens, die Bora bora is overigens echt een scheurijzer 8-) . Mega lage actie en een superhalsje. Alleen niet mijn ding. Hij deed mij een beetje denken aan een JEM777.

srv-man
4 juli 2005, 11:33
Haha! Suhr en Anderson rules!!!! Welk model heb je nu in bestelling???

een 'gewone' strat (SSS), ocean turquoise, Maple toets, niets bijzonders hoor :D


Heb zojuist overigens mijn Ernst Fliek preamp verkocht (na drie jaar trouwe dienst :( ). Wordt als het goed is de 16de opgehaald. Die Schecter ga'k ff oppoetsen en de Wolfgang EvH gaat morgen maar meteen marktplaats op :D . Chiel houd opruiming!


Jeetje, jammer van je Ernst!
Nou ja, hoewel ik nooit wat verkoop overweeg ik nu toch maar eens echt m'n rode Luke I (Floyd) te verkopen, gebruik dat ding te weinig, iemand geïnteresseerd?

Wel leuk dat Erik Tylers kan bestellen, maar ik zou zo'n ding nooit blind aanschaffen, zeker niet een model met al die midboost toestanden erin.

Noem dat maar niets bijzonders! Als ik niet tegen deze Tyler aangelopen was was ik waarschijnlijk voor een Suhr gegaan. Ik heb er trouwens zelf weinig moeite mee om een gitaar ongespeeld te bestellen, maar dan wel tegen een prijs waarvoor je hem evt weer kwijtraakt.

De Tyler staat overigens veel dichter bij een originele strat dan een Anderson en ook een Luke. De midboost zit er bij mij niet in, had me eigenlijk wel een aardige optie geleken.
Overigens: hoe meer ik de Tyler bespeel, hoe minder ik de EMG's in mijn Zion weer ga waarderen.

srv-man
4 juli 2005, 11:41
Hey Theo, vette spullen!!! Ik heb die Egnater een keertje gehoord maar was niet erg onder de indruk maar hij bleek achteraf verkeerd aangesloten te zijn :???:

Die Tyler is natuurlijk de top, super gitaren en staan ook hoog op mijn whishlist maar ze kosten ook wel wat.

Hey Yoeri, bedankt!
Maar ,hoe kun je zo'n ding nu verkeerd aansluiten, het enige dat ik kan bedenken is dat je de input en output omwisselt. :razz:

De Tyler is echt een lekker gitaartje, maar nieuw zijn ze wel heel erg duur inderdaad. Ik had hem nu voor de prijs van een nieuwe Suhr en ben er niet van overtuigd dat hij de meerprijs (obv nieuw toch al snel richting 1000 euro extra) tov een Suhr waard zou zijn. Maar het zal ook wel weer een stukje exclusiviteit (lees hype) zijn waarvoor je extra betaalt, gezien de productie-aantallen van beide fabrikanten.
Maar die finish is echt helemaal te gek.

srv-man
4 juli 2005, 11:52
Wel leuk dat Erik Tylers kan bestellen, maar ik zou zo'n ding nooit blind aanschaffen, zeker niet een model met al die midboost toestanden erin.

+1 Ik had bijv. nooit echt stilgestaan bij de praktische werking van het Switcheroo systeem van Anderson. Kun je leuke en mooie sounds mee naar voren toveren, maar live gaat dat echt niet werken :-? .

:-D Altijd eerst referenties nagaan.....

srv-man
4 juli 2005, 11:55
@Chiel: gefeliciteerd met je aankoop! Is ook erg mooi. Heb je die Cajun Red TA ook nog bespeeld? Zion, Suhr, Tyler, Anderson, het is allemaal top!


Ik heb serieus in overweging genomen om die Cajun Red ook mee te nemen :oops: . Maar goed, ik heb mij weten te beheersen en financieel was dat ook niet zo'n heel erg slimme zet geweest :oops: . Hij is werkelijk toppie hoor. Super hals en super sound. Is een hollow chamber principe en ik stond werkelijk perplex van de sound en de stabiliteit van de tremolo! Hij is super afgesteld en in feite direct plug-and-play :wink: .

De Cajun Red is eigenlijk een allemans vriendje en de Tiger Eye meer een gentleman. Op de Tiger Eye moet wel wat meer gewerkt worden, maar dat is alleen maar goed voor de vingertjes :D .

Overigens, die Bora bora is overigens echt een scheurijzer 8-) . Mega lage actie en een superhalsje. Alleen niet mijn ding. Hij deed mij een beetje denken aan een JEM777.

Maak me maar gek! Op die Cajun Red zat ik al een hele tijd te gassen, maar hij was toen met iemand anders erover bezig. Het is dat ik nu met vakantie ga, anders......

Chiel
4 juli 2005, 11:58
Klopt. De (toentertijd) vaste gitarist van André Hazes zit erop te Gassen, maar heeft ff geen financieële middelen om het te bekostigen. Hij heeft 'm wel al gechecked en is nu er alleen maar gekker van geworden :D .

Alain
4 juli 2005, 13:59
Wel leuk dat Erik Tylers kan bestellen, maar ik zou zo'n ding nooit blind aanschaffen, zeker niet een model met al die midboost toestanden erin.

+1 Ik had bijv. nooit echt stilgestaan bij de praktische werking van het Switcheroo systeem van Anderson. Kun je leuke en mooie sounds mee naar voren toveren, maar live gaat dat echt niet werken :-? .

:-D Altijd eerst referenties nagaan.....
Ik zie niet in waarom dat live niet zou werken :-? Ik heb er geen enkel probleem mee moet ik zeggen

morris
4 juli 2005, 19:30
Mooi! Burning water is mijn favoriete finish!

Proficiat!

Morris

morris
4 juli 2005, 19:33
De hals van de luke vind ik super, maar overstappen naar een andere gitaar voelt altijd heel anders (te anders, in goed nederlands haha).
Het is meer de Floyd en EMG's waardoor ik er op uitgekeken ben, die EMG's vind ik clean niet mooi klinken en de vibe met vervorming vind ik te 'zakelijk', onpersoonlijk, het maakt niet zoveel uit wat je erin legt lijkt het wel. Echt een 'macho' geluid, dat past niet zo goed bij mij ( :roll: ).
Toen ik hem toen ik 16 was kocht, was ik grote Luke fan en heb er wel 6 jaar met veel plezier op gespeeld, maar ja.

Overigens is die van mij v-shaped, nieuwere modellen gaan voor mijn gevoel meer richting een c-tje.

De LukeII heeft ook twee verschillende halzen, de eerste series hebben een V-shape, de laatste nieuwe hebben idd iets tussen een C en een D en zijn dus een stuk platter. De elementen zijn ook anders t.o.v. Luke I. Met name het halselement.

Morris

El Bastardo
4 juli 2005, 19:41
hehe, GAS rules!! Goed bezig Theo :-D

Rectifier
4 juli 2005, 20:30
De LukeII heeft ook twee verschillende halzen, de eerste series hebben een V-shape, de laatste nieuwe hebben idd iets tussen een C en een D en zijn dus een stuk platter. De elementen zijn ook anders t.o.v. Luke I. Met name het halselement.

Morris

Mijne heeft ook een echte V-sjeep 8-)

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 21:28
De LukeII heeft ook twee verschillende halzen, de eerste series hebben een V-shape, de laatste nieuwe hebben idd iets tussen een C en een D en zijn dus een stuk platter. De elementen zijn ook anders t.o.v. Luke I. Met name het halselement.

Morris

Mijne heeft ook een echte V-sjeep 8-)


heejj, lang niet gezien hier! ;-)

Jimi Hendrix
4 juli 2005, 21:28
De LukeII heeft ook twee verschillende halzen, de eerste series hebben een V-shape, de laatste nieuwe hebben idd iets tussen een C en een D en zijn dus een stuk platter. De elementen zijn ook anders t.o.v. Luke I. Met name het halselement.

Morris

Mijne heeft ook een echte V-sjeep 8-)


heejj, lang niet gezien hier! ;-)

Jasper K.
4 juli 2005, 22:14
M'n nieuwe aanwinst, sinds vorige week in huis! 3 optredens gedaan dit weekend en hij...hmm...nou ja, zij bevalt super! Nieuwe pre-amp en effectprocessor even op de lange baan geschoven, deze Luke kon ik niet laten liggen!

Zie voor live pics ook onderstaande link! (actie foto's II)

http://image26.webshots.com/26/6/13/82/385861382RjhVgm_ph.jpg

http://image50.webshots.com/50/6/39/20/385863920LMrINW_ph.jpg

p.s. de sokken op de onderste foto zijn verre van nieuw :roll:

srv-man
4 juli 2005, 22:21
Wel leuk dat Erik Tylers kan bestellen, maar ik zou zo'n ding nooit blind aanschaffen, zeker niet een model met al die midboost toestanden erin.

+1 Ik had bijv. nooit echt stilgestaan bij de praktische werking van het Switcheroo systeem van Anderson. Kun je leuke en mooie sounds mee naar voren toveren, maar live gaat dat echt niet werken :-? .

:-D Altijd eerst referenties nagaan.....
Ik zie niet in waarom dat live niet zou werken :-? Ik heb er geen enkel probleem mee moet ik zeggen

Hey, no offense! Het switcheroo systeem biedt natuurlijk ongekende mogelijkheden, maar ik bleef maar pielen met die knopjes. De solo switch is natuurlijk wel heel cool en als het jou toch goed bevalt..... :wink:

Grtz, Theo

srv-man
4 juli 2005, 22:32
Morris, El Bastardo, bedankt! De BW finish is echt super cool, en deze is naar mijn smaak erg goed gelukt.

En leuk dat Rectifier ook weer eens langskomt, long time no see, bro! Stay tuned!

Ik ga mijn mening over de Tyler even bijstellen van excellente strat tot absolute wereldgitaar :D Vandaag had ik een Warmoth MM model met Bardens (HSS) te leen van mijn maatje of het wat voor mij was. Nu stonden Bardens hoog op mijn lijst, de live sound van de met Bardens uitgeruste Haar-gitaar van Rob Winter op de live DVD van MB vond ik echt superb.
Dat viel dus tegen, vrijwel geen laag, veel mid en veel hoog. Ik wist al dat je ervan moest houden, maar niet mijn smaak dus. Lag misschien ook wel aan het hout (swampash, maple top)...Even de Tyler erbij gepakt en wat een verschil! Mijn vrouw erbij geroepen (hoort het verschil meestal niet tussen een Pod en een CAE :wink: ) en die viel het ook op: de Warmoth klonk wel erg dun. Zion met EMG-SL er nog maar even bij gepakt, maar de Tyler kills 'em all. Klinkt veel voller en wat voor superlatieven kun je nog meer gebruiken. Om over de hals nog maar te zwijgen.
Kennelijk legt de gitaar nu pas haar ziel bloot en laat haar echte mojo/vibe or wat dan ook zien. Ik sluit me van harte aan bij de engelse reviewer: verkoop al je gitaren en koop een Tyler!

Hey Jasper, gefeliciteerd ook met je aankoop......MM Lukes zijn natuurlijk ook best goed, maar ik heb je gewaarschuwd :wink:

Chiel
4 juli 2005, 23:39
Nu stonden Bardens hoog op mijn lijst, de live sound van de met Bardens uitgeruste Haar-gitaar van Rob Winter op de live DVD van MB vond ik echt superb.
Dat viel dus tegen, vrijwel geen laag, veel mid en veel hoog. Ik wist al dat je ervan moest houden, maar niet mijn smaak dus.


Vergeet niet dat de Bardens juist in een live situatie zo geweldig zijn! Dat mid en hoog doet het juist zo goed in een live band.
De Deep regelaar en de voicing functie op de VHT is bijv. ook zo lekker als ik in m'n ééntje speel, maar live moet daar absoluut met beleid mee omgesprongen worden. Anders zit je iedereen in de weg. Luister daarom ook zo naar de Bardens. Je moet 'm eigenlijk een keertje live uit proberen.

LordRiffenstein
5 juli 2005, 07:43
M'n nieuwe aanwinst, sinds vorige week in huis! 3 optredens gedaan dit weekend en hij...hmm...nou ja, zij bevalt super! Nieuwe pre-amp en effectprocessor even op de lange baan geschoven, deze Luke kon ik niet laten liggen!

Zie voor live pics ook onderstaande link! (actie foto's II)

p.s. de sokken op de onderste foto zijn verre van nieuw :roll:

Hey Jasper, stond die vorige week of zo op Ebay Duitsland voor een prikkie? Proficiat, ziet er super uit!

srv-man
5 juli 2005, 09:17
Nu stonden Bardens hoog op mijn lijst, de live sound van de met Bardens uitgeruste Haar-gitaar van Rob Winter op de live DVD van MB vond ik echt superb.
Dat viel dus tegen, vrijwel geen laag, veel mid en veel hoog. Ik wist al dat je ervan moest houden, maar niet mijn smaak dus.


Vergeet niet dat de Bardens juist in een live situatie zo geweldig zijn! Dat mid en hoog doet het juist zo goed in een live band.
De Deep regelaar en de voicing functie op de VHT is bijv. ook zo lekker als ik in m'n ééntje speel, maar live moet daar absoluut met beleid mee omgesprongen worden. Anders zit je iedereen in de weg. Luister daarom ook zo naar de Bardens. Je moet 'm eigenlijk een keertje live uit proberen.

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik vond het verschil zo enorm dat ik er echt een beetje op afknapte.

Jasper K.
6 juli 2005, 12:04
M'n nieuwe aanwinst, sinds vorige week in huis! 3 optredens gedaan dit weekend en hij...hmm...nou ja, zij bevalt super! Nieuwe pre-amp en effectprocessor even op de lange baan geschoven, deze Luke kon ik niet laten liggen!

Zie voor live pics ook onderstaande link! (actie foto's II)

p.s. de sokken op de onderste foto zijn verre van nieuw :roll:

Hey Jasper, stond die vorige week of zo op Ebay Duitsland voor een prikkie? Proficiat, ziet er super uit!

Nee, deze stond niet op Ebay. Ik heb hem via via gekocht...wel iemand uit Duitsland trouwens, maar betaling etc. is al een week of 3/4 geleden. Hij klinkt net zoals 'ie eruit ziet! :wink:

Chiel
6 juli 2005, 17:19
Aangezien dit een beetje een show-off topic lijkt te worden, ga ik maar ff lekker meedoen :D .

http://www.noahonline.nl/newweb/images/voorenachter.jpg

Mijn nieuwe schatje. Een Tom Anderson Drop Top Tiger Eye. Heb d'r alleen nog geen Tiger Eye in kunnen ontdekken, maar vooruit. We doen het er maar mee :) . Ben wel alweer stiekem bezig met een tweede, want zo verzot als srv-man is op Tyler en Jimi op Suhr ben ik dat op de planken van Tom Anderson :dance: .

srv-man
6 juli 2005, 17:32
Mooi man! Echt te gek, Andersons kan ik ook erg waarderen. Veel plezier ermee en op naar de volgende :-D

vinni
7 juli 2005, 00:15
Goedemorgen!

Shurs, Andersons, Tylers.......Het gaar slecht in Nederland! :-D

Nee heren......allemaal de felicitaties met de nieuwe planken.

Zit zelf heel erg te gassen op een hele speciale PRS!

Ben helemaal geen PRS man....Vind het een beetje pooiergitaren met
gouden hardware en de birdsinlay....maar deze......
En het gaat mij bovenalles dus om de toon en bespeelbaarheid.
Maar de prijs is zo hoog.....Daar moet ik dan wel mijn Vigier en Parker op inruilen....en dan nog.....

Maar goed....jullie horen het wel.....

Groet,
Vinni

Alain
7 juli 2005, 10:46
Ben wel alweer stiekem bezig met een tweede, want zo verzot als srv-man is op Tyler en Jimi op Suhr ben ik dat op de planken van Tom Anderson :dance: .
+1 :-D

Alhoewel ik dringend eens Tyler moet gaan checken :wink: