PDA

View Full Version : goeie gitaren



timbo
3 juli 2005, 22:00
Noem aub gwn een aantal goede gitaren tussen de 150 en 400 eurie Ongveer het zelfde als mijn vorig topic maar aub antwoord normaal nie van OOh weer zo 1 enz enz.

ALVAST BEDANKT!

Cubensis
3 juli 2005, 22:03
O WEER ZO 1
vind je het gek?
er komen minstens 3 van die topics per week, men wordt er een beetje gallisch van, boven, beetje links van t midden zit een knop 'zoeken' klik daar eens op, gaat een wereld voor je open...

Wormaap
3 juli 2005, 22:07
Sorry hoor, maar in het vorige topic zijn al wat suggesties gedaan, en ook de vragen die in het vorige topic gesteld zijn had je misschien kunnen beantwoorden als je een nieuwe openingspost maakt.

Fumi SG
3 juli 2005, 22:10
Wat ik nog steeds niet snap, is dat men het tegenwoordig zo moeilijk vind om naar de winkel te gaan om te kijken en evt. te (laten) luisteren wat leuk klinkt. Ik zit nou ook met zo'n gast hier uit de buurt, is dit goed, is dat goed, moet ik dit wel doen, owjah die wordt het, welke versterker moet ik kopen, hmz... pedaaltje moet er ook nog bij maar welke?? Und so weiter. Ga toch gewoon een keer naar de winkel en kijk eens rond, en ga wat testen of laat je wat demonstreren ofzo....

Bobbel
4 juli 2005, 01:17
netzo als die keer dat één of andere gozer zei, ik denk dat 0.13 snaren beter klinken, raden jullie me aan om het te proberen... :seriousf:

Johannes
4 juli 2005, 01:48
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C12&HC=BEG&SC=O04&ZoekMethode=K&ZoekString=O41&ZoekIndex=2&ZoekAantal=3&SSC=&SLC=&FamilieID=7085&ArtikelNummer=86720169&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=O41&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&KenmerkWaardeID_1=46260&FromSterkMerk=

óf natuurlijk deze
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produkt.asp?NoFrames=&FromOverzicht=Y&BC=&Page=WIN&SubPage=&CC=C12&HC=BEG&SC=O04&ZoekMethode=K&ZoekString=O41&ZoekIndex=3&ZoekAantal=3&SSC=&SLC=&FamilieID=7085&ArtikelNummer=86702311&SorteerMethode=D&OverzichtType=O&Prijs=&SterkMerkCode=&KAC=O41&ArtikelTypeID=&N=&Nty=&Nao=&Ntk=&Ntt=&Ns=&ArtiestSoortCode=&ArtiestID=&KenmerkWaardeID_1=46260&FromSterkMerk=
dan heb je voor 10 euro minder ook nog een versterker erbij[/tab]

Speeddemon
4 juli 2005, 02:21
Timbo, als ik jou was zou ik een budget van +/- 500-550 gebruiken voor gitaar + versterker.

Dean Vendetta 1.0 (199 euro) + VOX AD30VT (249 euro) is dan 1 van de leukste en veelzijdigste sets die je kan treffen.

Verder, als je wilt dat wij normaal antwoorden, moet je ook normale vragen stellen. En als wij je ook wat vragen (met name 'wat voor stijl speel je/wil je spelen?'), is 't wel zo beleefd daar op te antwoorden.