PDA

View Full Version : Cooper inc. - demotracks



El Bastardo
2 juli 2005, 22:38
Dit zijn 2 nummers van mijn vorige band Cooper inc.

Cooper inc - Backward Glance (http://members.home.nl/leon.pennings/Cooper_inc.-03-Backward_Glance.mp3)

Met Backward Glance was ik vooral blij met de cleane stukken zoals die net na de openingssolo zitten. Het idee om zo met delaytjes te spelen heb ik een beetje gejat van the edge :oops:

Cooper inc - Who Is The One (http://members.home.nl/leon.pennings/Cooper_inc.-02-Who_Is_The_One.mp3)

Deze draai ik zelf ook nog wel eens, lekker relaxed.

Bruce
2 juli 2005, 23:25
Klinkt goed hoor!!
Zanger doet me zeker bij de hogere stukken denken aan
Bruce Dickinson :)
Je sound is ook lekker.

DivisionBell
3 juli 2005, 22:42
Erg netjes!

Mvgr

El Bastardo
4 juli 2005, 20:43
bedankt voor de complimenten heren!!

Toffe gozer
6 juli 2005, 21:10
Ik vind dit erg gaaf hoor . :)
Lekkere drums bij Backward Glance , mooi intro en inderdaad dat cleane delay stukkie klinkt erg gaaf alleen de distortion stukjes klinken een beetje te dun , maar erg leuk nummer

Het tweede nummer heeft een lekker "The Who" intro , alleen is het piano gepingel door het hele nummer heen is iets minder geslaagd.
Maar jou solo's klinken heerlijk , mooi ingetogen en ook de zanger is erg goed. Rest mij nog een vraag waarom zijn jullie eigenlijk gestopt ?

El Bastardo
6 juli 2005, 21:45
Ik vind dit erg gaaf hoor . :)
Lekkere drums bij Backward Glance , mooi intro en inderdaad dat cleane delay stukkie klinkt erg gaaf alleen de distortion stukjes klinken een beetje te dun , maar erg leuk nummer

Het tweede nummer heeft een lekker "The Who" intro , alleen is het piano gepingel door het hele nummer heen is iets minder geslaagd.
Maar jou solo's klinken heerlijk , mooi ingetogen en ook de zanger is erg goed. Rest mij nog een vraag waarom zijn jullie eigenlijk gestopt ?

Bedankt voor je reactie.
De band is niet gestopt, maar doordat ik van Maasbree (Noord Limburg) ben verhuisd naar Zoetermeer is het voor mij niet meer haalbaar om met de band door te gaan.
De band zelf bestaat zeker nog.

Gr,

Leon..

Ravanelli
8 juli 2005, 01:20
Erg spijtig. Ik vind het wel leuk om naar te luisteren en ik weet haast wel zeker dat jullie Live ook goed klonken (toen jij er nog bij speelde :wink: ).