PDA

View Full Version : Vervloekte gitaar



Apollo247
2 juli 2005, 01:02
Ik was laatste in het bos met me vrienden. Dus op 1 gegeven moment zagen we 1 ouder verlaten camper de ene helft half afgebrand. Zodra je binnenkwam kon je al merken dat er ooit vuur was de binnenkant van totaal zwart. Het enige wat opviel was 1 elektrische gitaar (rood) in het hoekje van de kamer. Ik loop erheen en pak hem op... Ga met me vrienden naar huis en ga hem uitproberen in me garage... GEWELDIG net nu me oude kapot is. Dus ons 6de optreden in de schouwburg.. Waarin ik me gitaarsolo heb.. De gitaar begint plotseling te roken, En toen hoorde je een raar geluid uit de gitaar komen waarna gelijk al het geluid uitging. Sindsdien maakt die gitaar alleen maar rare geluiden.. Weet iemand misschien wat dit is? en belangrijker Wat moet ik doen?

hoofd
2 juli 2005, 01:48
minder lsd slikken?

Ritch
2 juli 2005, 02:19
Minder Kippenvel lezen :roll:

Apollo247
2 juli 2005, 10:32
Het is echt waar... Voor de mensen die me wel seireus nemen... Weet iemand misschien wat ik meot doen?

d'oh
3 juli 2005, 20:15
mss een naar een spiritulaist gaan?

of was het de gitaar van jack white?

sinds zijn nieuwe album speelt hij op een andere

wat voor gitaar is het btw?

Apollo247
3 juli 2005, 22:40
Ik zou het niet weten, staat totaal niks op... Hijs is rood met witte vlammen. verder is het 1 elektrische gitaar..

Wilbert
4 juli 2005, 13:15
waarom post je dit hier? omdat je die gitaar gestolen hebt? geef jezelf aan bij de politie ofzo...

AART
4 juli 2005, 23:24
IP-check aub

d'oh
5 juli 2005, 11:51
waarom post je dit hier? omdat je die gitaar gestolen hebt? geef jezelf aan bij de politie ofzo...

haha ja, t wordt steeds mooier, eerst kon je hier aangeven als je gitaar gestolen was

nu geven de boeven aan dat ze een gitaar hebben gestolen :-D

Tujuh
6 juli 2005, 01:51
Berouwvolle dief brengt fiets terug

Een dame uit Arnhem keek haar ogen uit
toen ze zaterdagnacht thuis kwam.Op de
oprit zag ze haar fiets staan,die een
week daarvoor was gestolen.Naast de
fiets lag een grote bos rode rozen.

Tussen de rozen lag een briefje met de
tekst:"Het spijt me dat ik u fiets heb
gestolen.Het is niet goed wat ik heb
gedaan.Hopelijk kijkt u niet naar mij
als dief,maar als iemand die u fiets
heeft geleend om een les te leren.
Liefs,een berouwende dief."

De vrouw is na deze brief niet kwaad.
Sterker nog,ze vindt het prachtig dat
de dief zijn lesje heeft geleerd.

Las ik vandaag op Teletekst :-D Buiten de gitaarwereld blijkt het dus ook mogelijk :-D

AART
10 juli 2005, 20:25
LOL

als de kut sjonnie(de enkele marokkaan die we hebben heeft het druk met pizza's bakken) die mijn fiets heeft gejat het ding nou eens terugbracht...


kutsjonnie's






Waaaaaant wij zijnn sjonnie en anitaaaaaaaa
Saaaamen op de stitaaaaa :cool:

Tupelo
29 juli 2005, 23:47
Segg je demoniseert nu wel effe alluh sjonnies oofer 1 kam hè :)

soup
30 juli 2005, 22:57
pics!!!

Apollo247
2 augustus 2005, 12:00
ik ben naar 1 spiritualist gegaan en zij zei dat deze gitaar enorme kracht bevatte. 1 slechte kracht zei ze erbij, ze zegt dat de gitaar er al heel lang lag. maar nu ben ik nog steeds niks verder

Vampire
3 augustus 2005, 22:31
Allemachtig gast, laat je nakijken en verlaat dit forum met je kut replies en je zielige aandachttrekkerij.

Ritch
4 augustus 2005, 00:14
Hoi Shakeel.

Apollo247
4 augustus 2005, 00:15
lekker behulpzaam ook...

wietse
4 augustus 2005, 07:31
trollen hoeven niet te verwachten dat ze geholpen worden.

Apollo247
4 augustus 2005, 12:16
Ja okeej ze helpen jou niet..


Maar help mij dan tenminste

Vampire
5 augustus 2005, 18:55
Ja okeej ze helpen jou niet..


Maar help mij dan tenminste

*gaap* :roll:

deedee
7 augustus 2005, 19:07
Ja okeej ze helpen jou niet..


Maar help mij dan tenminste

gaan we na 6 posts al bijdehand doen?

wietse heeft in al z'n posts bij elkaar minder onzin geschreven dan jij in jouw 6 kutposts dus misschien moet je maar wat dimmen.

koella
9 augustus 2005, 01:55
jeeh......

Apollo247
9 augustus 2005, 12:23
1. Welke nummers speelde je in die schouwburg ?
2. In welke toonsoort stonden ze ?
3. Kun je het merk van de gitaar en de versterker noemen waar je toen op speelde
4. Hoe schat je zelf je geloofwaardigheid in ? :sneaky:

Led zeppelin - Stairway to heaven
Dat weet ik niet, misschie is er wel 1 opname van dan kan ik het zo zien
Op die gitaar stond niks zoals ik eerder al vermelde.. En die versterker was volgens mij Eltron
ik weet dat het gebeurt is ik geloof mezelf

deedee
9 augustus 2005, 12:25
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=61520

deedee
9 augustus 2005, 12:26
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=61520

koella
9 augustus 2005, 16:15
jooh........

Bullseye
17 augustus 2005, 18:48
:???: Nah jah .....!!! :-?


In iedergeval krijgt zo'n 1 ( :lol: ) op deze manier wel een beetje aandacht van de mensen he ?

Is toch wel 1 beetje goed voor zo'n jongen ( :lol: ) die niet helemaal van hier is ( :lol: )
Hou je haaks jongen mischien komt het nog goed ( :lol: )



.................Flapdrol !!!

Bullseye
17 augustus 2005, 18:50
Of misschien is het nog een Jonkie ... dat kan ook natuurlijk :wink:

wanna1
22 augustus 2005, 23:18
Ik was laatste in het bos met me vrienden. Dus op 1 gegeven moment zagen we 1 ouder verlaten camper de ene helft half afgebrand. Zodra je binnenkwam kon je al merken dat er ooit vuur was de binnenkant van totaal zwart. Het enige wat opviel was 1 elektrische gitaar (rood) in het hoekje van de kamer. Ik loop erheen en pak hem op... Ga met me vrienden naar huis en ga hem uitproberen in me garage... GEWELDIG net nu me oude kapot is. Dus ons 6de optreden in de schouwburg.. Waarin ik me gitaarsolo heb.. De gitaar begint plotseling te roken, En toen hoorde je een raar geluid uit de gitaar komen waarna gelijk al het geluid uitging. Sindsdien maakt die gitaar alleen maar rare geluiden.. Weet iemand misschien wat dit is? en belangrijker Wat moet ik doen?

Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt.

Ritch
23 augustus 2005, 17:37
Vertel het maar niet.

Embryoyo
23 augustus 2005, 18:29
:seriousf:

Embryoyo
23 augustus 2005, 18:30
Vertel het maar niet.Wel! 8-)

olaf reijnders
23 augustus 2005, 18:44
Een exorcist heb je nodig. Of een dwangbuis voor een overdosis acid. :lol: :razz:

Embryoyo
23 augustus 2005, 19:45
http://www.filmfodder.com/movies/reviews/exorcist/images/exorcist.jpg

wanna1
24 augustus 2005, 00:17
Ik was laatste in het bos met me vrienden. Dus op 1 gegeven moment zagen we 1 ouder verlaten camper de ene helft half afgebrand. Zodra je binnenkwam kon je al merken dat er ooit vuur was de binnenkant van totaal zwart. Het enige wat opviel was 1 elektrische gitaar (rood) in het hoekje van de kamer. Ik loop erheen en pak hem op... Ga met me vrienden naar huis en ga hem uitproberen in me garage... GEWELDIG net nu me oude kapot is. Dus ons 6de optreden in de schouwburg.. Waarin ik me gitaarsolo heb.. De gitaar begint plotseling te roken, En toen hoorde je een raar geluid uit de gitaar komen waarna gelijk al het geluid uitging. Sindsdien maakt die gitaar alleen maar rare geluiden.. Weet iemand misschien wat dit is? en belangrijker Wat moet ik doen?

Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt.

En toen werd ik wakker :-D

JesseBeau
24 augustus 2005, 08:58
En toen? :o

:P

Embryoyo
24 augustus 2005, 12:13
Vertel, vertel! :o

Fluffy
19 september 2005, 10:55
sexy man, post eens soundclips

robert-gitarist
21 september 2005, 22:04
Dat ie begint te roken is normaal..
Kijk maar eens na een goed concert van Kiss :-D :-D :lol: :lol:

Apollo247
21 oktober 2005, 18:57
Ik ben al geholpen... Op die gitaar ruste 1 vloek en ik moest hem terugleggen op de plaats waar k hem gevonden had.. Maar die kon k bijna niet meer vinden

olaf reijnders
21 oktober 2005, 19:02
Ik ben al geholpen... Op die gitaar ruste 1 vloek en ik moest hem terugleggen op de plaats waar k hem gevonden had.. Maar die kon k bijna niet meer vinden

En? Al wakker geworden? :lol:

Embryoyo
18 november 2005, 14:35
Ik ben al geholpen... Op die gitaar ruste 1 vloek en ik moest hem terugleggen op de plaats waar k hem gevonden had.. Maar die kon k bijna niet meer vindenEn? Heb je het nu wel gevonden? :o

JCG
18 november 2005, 16:01
Waar is dat? ik wil die gitaar hebben

thomazzbootzz
17 februari 2006, 23:37
tuurlijk geeft ie op de laatste vraag geen reply vuile aand8 zoeker

JCG
28 februari 2006, 16:54
tuurlijk geeft ie op de laatste vraag geen reply vuile aand8 zoeker

:( inderdaad, ik hoopte op een gitaar met de geest van Jimi Hendrix erin.

wateenbende
28 februari 2006, 21:48
Ik ben al geholpen... Op die gitaar ruste 1 vloek en ik moest hem terugleggen op de plaats waar k hem gevonden had.. Maar die kon k bijna niet meer vinden

Niet vergeten: wijwater, anders vind je hem de volgende ochtend weer terug in je gitaarstandaard

Emocide
15 juni 2006, 21:13
in this world you have 3 kinds of people :D
-dicks
-pussy's
-assholes
dicks fuck pussy's but sometimes.....
dicks fuck assholes

jij bent een asshole :D

Tho
26 juni 2006, 00:30
Ik was laatste in het bos met me vrienden. Dus op 1 gegeven moment zagen we 1 ouder verlaten camper de ene helft half afgebrand. Zodra je binnenkwam kon je al merken dat er ooit vuur was de binnenkant van totaal zwart. Het enige wat opviel was 1 elektrische gitaar (rood) in het hoekje van de kamer. Ik loop erheen en pak hem op... Ga met me vrienden naar huis en ga hem uitproberen in me garage... GEWELDIG net nu me oude kapot is. Dus ons 6de optreden in de schouwburg.. Waarin ik me gitaarsolo heb.. De gitaar begint plotseling te roken, En toen hoorde je een raar geluid uit de gitaar komen waarna gelijk al het geluid uitging. Sindsdien maakt die gitaar alleen maar rare geluiden.. Weet iemand misschien wat dit is? en belangrijker Wat moet ik doen?
Wat doe jij met je vrienden in het bos?

nielsduursma
26 juni 2006, 00:35
net toen ik dacht dat dit topic niet meer omhoog kon worden geschopt............ dit..............

Tho
26 juni 2006, 18:44
Ik ben al geholpen... Op die gitaar ruste 1 vloek en ik moest hem terugleggen op de plaats waar k hem gevonden had.. Maar die kon k bijna niet meer vinden
Jij bent zeker zo'n gast die denkt dat er demonen in zijn hoofd zitten, en enkel discussies kan voeren over dat Jezus met geen enkele mogelijkheid op water kan hebben gelopen en dat Satan daarom veel chiller is, of niet.
Trad je op met de jostiband? Ik betwijfel ook nog eens ten zeerste op jij de solo's in Led Zeppelin wel kan spelen, dus die willen we graag van je horen!

hoofd
26 juni 2006, 19:04
Ehh...Tho...wat is jouw probleem?

Tho
26 juni 2006, 19:11
Ik heb geen enkel probleem. Ik kan gewoon niet zo goed tegen die aandachttrekkerij en bullshit. Maar je hebt gelijk, mijn reactie wat een beetje ongenuanceerd. Excuses.

Bram+
26 juni 2006, 19:38
Wees maar niet bang, de topic starter is al meer dan een half jaar niet online geweest, en dat zal hij ook wel niet meer komen. Ik vermoed dat hij opgegeten is door de krokodil onder het bed.

Tho
26 juni 2006, 19:40
Hahahahha, okey, nou ja, mn reactie was gewoon iets te fel, maar ik denk dat menig mens de boodschap er wel in ziet ;)

Djennik
2 juli 2006, 17:06
Manne die kerel is gwn me ulder kloten aant spelen. Ofwel heeft hij te veel pado's op...

Nee en als het waar is; bekijk het dan wetenschappelijk. Astublieft... Naar ne spiritualist. Sebiet gaan we nog discussieren in welk dier we reicarneren.

zijn gitaar was gwn me wa chance heel gebleven, of er heeft iemand (heel dom) zijn gitaar gelegt. Mss wel de eigenaar van de camper zelf.
En zijn gitaar was hoogstwss gwn beschadigt. Had hij slim geweest. Had hij geprobeert uit te vissen wat voor een gitaar hij had aan de hand van, vorm, kleur , print, head, hals , micros, eventueel specialigheden, logo,...

huskey
2 juli 2006, 18:55
Wees maar niet bang, de topic starter is al meer dan een half jaar niet online geweest, en dat zal hij ook wel niet meer komen. Ik vermoed dat hij opgegeten is door de krokodil onder het bed.

Of aangevallen door een troep wilde honden die hij dacht dat hij zag.

nielsduursma
2 juli 2006, 19:36
Manne die kerel is gwn me ulder kloten aant spelen. Ofwel heeft hij te veel pado's op...

Nee en als het waar is; bekijk het dan wetenschappelijk. Astublieft... Naar ne spiritualist. Sebiet gaan we nog discussieren in welk dier we reicarneren.

zijn gitaar was gwn me wa chance heel gebleven, of er heeft iemand (heel dom) zijn gitaar gelegt. Mss wel de eigenaar van de camper zelf.
En zijn gitaar was hoogstwss gwn beschadigt. Had hij slim geweest. Had hij geprobeert uit te vissen wat voor een gitaar hij had aan de hand van, vorm, kleur , print, head, hals , micros, eventueel specialigheden, logo,...

dude, en nu in het nederlands...... of nee laat maar zitten, boeit me toch niet......

mustang16
2 juli 2006, 19:46
is zeker ne belg (ik ook) want ik versta hem wel :p

Djennik
2 juli 2006, 20:14
dude, en nu in het nederlands...... of nee laat maar zitten, boeit me toch niet......

Wa edde gij tege belgen...

Butger
2 juli 2006, 23:45
hij begrijpt d'r gewoon geen kloten van (ik ook niet) :D

Djennik
3 juli 2006, 01:05
Ja vond het een beetje racistisch overkomen...

Tho
3 juli 2006, 23:55
gheghe, belgen zijn van hetzelfde ras 8-)

tmcm
3 juli 2006, 23:59
Wees maar niet bang, de topic starter is al meer dan een half jaar niet online geweest, en dat zal hij ook wel niet meer komen. Ik vermoed dat hij opgegeten is door de krokodil onder het bed.

ah. ik heb niks gezegd.

nielsduursma
4 juli 2006, 00:10
Ja vond het een beetje racistisch overkomen...

kort lontje heb je dan....
niks tegen belgen maar wel tegen de onleesbaarheid van je post.

Djennik
4 juli 2006, 12:32
Tjah ik doe m'n best maar in belgië is dat gewone taal. m'n excuses.

Begrepen of moet ik het in het engels/frans/duits schrijven? :D

mustang16
4 juli 2006, 12:41
in belgië is dat gewone taal

Inderdaad :) goed verstaanbaar voor mij

Tho
4 juli 2006, 22:30
Zal ik bemiddelen? ik ben half belg :rockon:

ssj3goku
5 juli 2006, 14:41
Zijn er nog steeds mensen die in dit topic posten? Kom op mensen, er zijn betere topics, doe es wat nuttigs :D

Djennik
5 juli 2006, 18:13
Ja sluit maar af, stomme klojo met zijn behekste gitaar.
Met z'n vrienden in het bos wat paddestoelen eten en een gitaar vinden die gewoon stuk is.

nielsduursma
5 juli 2006, 19:22
Ja sluit maar af, stomme klojo met zijn behekste gitaar.
Met z'n vrienden in het bos wat paddestoelen eten en een gitaar vinden die gewoon stuk is.

dude! wtf is jou probleem, de topicstarter zal waarschijnlijk wel verstandiger zijn geworden en mischien ook al wel gestopt zijn met gitaarspelen.

Tho
5 juli 2006, 21:57
Ik hoop dat ie griezelboekjes gaan schrijven is

Axelll
5 juli 2006, 22:49
Ja vond het een beetje racistisch overkomen...

Dit is een Nederlands forum, lijkt me logisch dat je dan ook gewoon Nederlands schrijft en niet dat halve Nederlandse taaltje van je. :dontgeti:

Tho
5 juli 2006, 23:02
Dat is dus grote bullshit axelll,
Tuurlijk moeten we het kunnen begrijpen, maar fuck man, doe ff normaal hey, je verstaat toch ook geen reet van Friezen? en voor een béétje Groninger heb je ook een tolk nodig.
Officieel is het nederlands, het is enkel een eeuwenoud dialect. Dus praat niet over 'dat taaltje van je', want het verzoek om het voor ons nederlanders ook begrijpelijk te maken, is al ingediend.
mzls!
thomas

Mic CJ
22 juli 2006, 14:42
leg de gitaat terug, of breng hem naar politie als gevonden voorwerpen ;)
Of je houd hem gwn, ligt eran hoe je bent en wat je wilt.
Je kan hem anders nog altijd samen met de caravan in de fik steken.

Johnny V
22 juli 2006, 17:19
Dit is een Nederlands forum, lijkt me logisch dat je dan ook gewoon Nederlands schrijft en niet dat halve Nederlandse taaltje van je. :dontgeti:


Vind ik ook, als iedereen zo fonetisch / dialectisch zou schrijven dan zou er hier na verloop van tijd wel enkele communicatieproblemen kunnen opduiken.
Ik heb niets tegen dialecten, maar als je schrijft dan doe je dit toch een beetje volgens de nederlandse norm.

nielsduursma
22 juli 2006, 18:03
leg de gitaat terug, of breng hem naar politie als gevonden voorwerpen ;)
Of je houd hem gwn, ligt eran hoe je bent en wat je wilt.
Je kan hem anders nog altijd samen met de caravan in de fik steken.
duuuuuuudeeeeee!!!:o:o :sneaky:

Bram+
22 juli 2006, 18:05
Misschien is het verstandig dit intelligentievacuüm van een thread te sluiten, om bepaalde mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen.

Ik gooi maar een balletje op.

Joey Handsome
22 juli 2006, 22:33
Wat je zegt... :o

White balverine
24 juli 2006, 16:49
Misschien is de gitaar tentoongesteld aan de immense hittes, waardoor hij misschien krom is gaan staan of schade heeft opgelopen. Je kan je gitaar laten nakijken maar verder kan ik je ook niet helpen.

Bram+
26 juli 2006, 18:33
Je bent niet de eerste...

robert-gitarist
27 juli 2006, 21:02
Je bent niet de eerste...

En ook niet de laatstse.
Wat mij meer verbaasd is dat dit topic nog open is ipv gesloten :roll:

Tupelo
29 juli 2006, 18:27
En dat er sukkels zijn die er nog steeds in reageren. :seriousf:




















:o

glacius
29 juli 2006, 19:44
in this world you have 3 kinds of people :D
-dicks
-pussy's
-assholes
dicks fuck pussy's but sometimes.....
dicks fuck assholes

jij bent een asshole :D

and assholes hates dicks because dicks fuck assholes and pussy's ..... team america rules !!!!

RiFFt
1 augustus 2006, 19:27
Haha... de gitaar wil blijkbaar terug naar de rechtmatige eigenaar :speed:

Joey Handsome
1 augustus 2006, 19:43
o mijn god...

stumpy
2 augustus 2006, 22:00
and assholes hates dicks because dicks fuck assholes and pussy's ..... team america rules !!!!

And pussy's and assholes are only an inch and a half away :D

Mac Patrick
19 augustus 2006, 01:36
terug brengen naar die verbrande kamper ;-)

nielsduursma
19 augustus 2006, 01:45
terug brengen naar die verbrande kamper ;-)

:angry: :sneaky:

sjoerd5
19 augustus 2006, 10:28
ik denk aan Jomanda

GibsonSG
13 oktober 2006, 10:54
Wat mensen allemaal niet verzinnen om een topic te beginnen :confused:
Hoe kan een gitaar nou in de fik vliegen als er niks mee gebeurd is. Ik vind het een beetje vaag verhaal maarja.

Tho
13 oktober 2006, 21:25
nee man, dit is het vervloekte topic, telkens blaast iemand het maar nieuw leven in. Maareh.. GibsonSG, ik zie op je Profiel dat je bij Jimi en Vaughan hebt gespeeld? :D

GibsonSG
14 oktober 2006, 12:22
nee man, dit is het vervloekte topic, telkens blaast iemand het maar nieuw leven in. Maareh.. GibsonSG, ik zie op je Profiel dat je bij Jimi en Vaughan hebt gespeeld? :D

Huh? Hoe bedoel je? :confused:

GibsonSG
14 oktober 2006, 12:24
Huh? Hoe bedoel je? :confused:
Ow wacht ik snap het al! Ik dacht dat je daar je favoriete bands moest invullen ;) Ik zal het even veranderen!

vrouw van Steph
16 december 2006, 00:21
Minder Kippenvel lezen :roll:

Die uhhhh....Paul van Loon is toch ook een gitarist??? of in elk geval een muzikant.
Misschien probeert ie hier zijn nieuwe ideeën voor zijn nieuwe boek wel uit 8-)

:seriousf:

Tho
16 december 2006, 12:25
Ik zij het toch!?!? Dit topic is vervloekt en het word altijd weer omhoog gehaald.

Joey Handsome
16 december 2006, 15:52
Het domme is ook dat ik er nog steeds een abo op heb. Ik ga het maar eens opheffen...

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
21 januari 2007, 17:53
Muahahahahahahahaaaa! De gitaar zal alle ongelovigen vinden en om het leven brengen!! :angry:

Thom TK
21 januari 2007, 18:02
Muahahahahahahahaaaa! De gitaar zal alle ongelovigen vinden en om het leven brengen!! :angry:

The Messiah! :D
En het topic is weer gebumpt hoor...zat het met alle belangstelling te lezen en ontdekte toen dat het uit zomer 2005 komt...right...

Joey Handsome
21 januari 2007, 19:58
Het domme is ook dat ik er nog steeds een abo op heb. Ik ga het maar eens opheffen...

Het domme is dat ik er nog steeds een abo op heb, ik ga het opheffen.

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
22 januari 2007, 13:37
Jahaaha! Twer tijd

Tho
22 januari 2007, 19:46
Dude.. please..

up-guitarman
23 januari 2007, 00:12
Haha, staat dit topic weer bovenaan...
Het blijft een hilarisch verhaaltje.

I'll call it: THE CRUEL LEGEND OF GITAARNET.NL
Moehahahaha, branden in de hel zullen jullie !!!

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
23 januari 2007, 17:43
In de hel is het tenminste warm!

GunMetalBlue
24 januari 2007, 14:22
Mss branden de gitaren daar wel allemaal... :chicken:

ibbie
24 januari 2007, 16:59
In de hel is het tenminste warm!
heb jij meegedaan aan de nationale iq test?

Vonk
24 januari 2007, 22:00
heb jij meegedaan aan de nationale iq test?

Alle lagen van de bevolking zijn vertegenwoordigd op dit forum, af en toe moet je maar gewoon je hoofd schudden en niets zeggen...

°°°ooo000Reaper000ooo°°°
25 januari 2007, 18:00
:sssh: ...............

Yamhammer_71
2 februari 2007, 00:06
Of je gaat met dit verhaal naar een uitgeverij, misschien ben je wel beter dan Paul van Loon :D

GibsonSG
3 februari 2007, 14:25
heb jij meegedaan aan de nationale iq test?

Lekker bot :cooler:

Embryoyo
4 februari 2007, 19:42
Hahaha. :D Lol hier.

Thundermane
26 februari 2007, 17:44
Weet je, het is zo onwaarschijnlijk dat zoiets wat hij vertelde gebeurt, dat het wel waard is om te vertellen aan andere mensen.
Het is hoogst onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk (op dat van die vloek na dan).
Dus waarom niet geloven? Ik zou het niet geloven als iedereen opeens zou vertellen dat ie hetzelfde meemaakte.

Thundermane
26 februari 2007, 17:45
Haha, staat dit topic weer bovenaan...
Het blijft een hilarisch verhaaltje.

I'll call it: THE CRUEL LEGEND OF GITAARNET.NL
Moehahahaha, branden in de hel zullen jullie !!!
Oh en trouwens als er een hel is, zou het er eerder koud zijn dan warm inderdaad 8)

artnaz
26 februari 2007, 18:42
:seriousf: :seriousf: :seriousf:

Ik lig hier echt dubbel...:D Het verhaal zelf natuurlijk, de hilarische replies, en het feit dat in zo'n topic na 2 jaar nog steeds gepost word!

Alhoewel, als je het verhaal nog iets mooier maakt, heb je een prachtig verhaal bij het kampvuur over je rock'n'roll-leven...

artnaz
26 februari 2007, 18:44
Oh en trouwens als er een hel is, zou het er eerder koud zijn dan warm inderdaad 8)

Hé?????????

Tho
26 februari 2007, 19:44
Als iemand het in zijn hoofd haalt dit topic nog één keer omhoog te halen, ros ik mijn vuist zijn strot in, zet mijn nagels in zijn ingewanden, en ruk hem binnenstebuiten.

Daarna infecteer ik de betreffende persoon met zakrot.

:sneaky:

hassent
26 februari 2007, 19:48
Je zou ook om een slotje kunnen vragen, is in ieder geval een stuk minder geweldadig... :satisfie:

Tho
26 februari 2007, 19:51
Je zou ook om een slotje kunnen vragen, is in ieder geval een stuk minder geweldadig... :satisfie:

Ja maar 1) een stuk minder leuk 2) de mod van dit subforum is zelden online, maar bij deze vraag ik:

MAG DIT TOPIC EEN SLOTJE?

sinneD
26 februari 2007, 21:39
Ja maar 1) een stuk minder leuk 2) de mod van dit subforum is zelden online, maar bij deze vraag ik:

MAG DIT TOPIC EEN SLOTJE?
x100000000000000000

Thundermane
26 februari 2007, 21:41
ja maar...

schizo910
1 maart 2007, 01:28
Als iemand het in zijn hoofd haalt dit topic nog één keer omhoog te halen, ros ik mijn vuist zijn strot in, zet mijn nagels in zijn ingewanden, en ruk hem binnenstebuiten.

Daarna infecteer ik de betreffende persoon met zakrot.

:sneaky:


Ik daag je uit!!! :cheerup: :dance:

marter544
1 maart 2007, 02:29
Het domme is dat ik er nog steeds een abo op heb, ik ga het opheffen.

Zou het domme nog steeds zijn dat ie hier een abo op heeft?

artnaz
1 maart 2007, 03:07
Niet dat ik zo weg ben van het topic (wel even gelachen, maar het is niet echt ergens goed voor), maar waarom pleiten er altijd mensen voor een slotje als anderen het misschien leuk/interessant vinden om verder te discussiëren? Je kan toch gewoon je abo opheffen?

Maar nogmaals, dit topic boeit me niet verder niet meer, slotje of niet. De opmerking is gewoon bedoeld voor topics in het algemeen...

Tho
1 maart 2007, 22:50
Ik daag je uit!!! :cheerup: :dance:

Ik zie je zondag dan wel skiets :D

Bassbitch
1 maart 2007, 23:54
Ik zie je zondag dan wel skiets :D


Als jij ook maar met 1 miezerige metro-metal vinger naar De Skiets dúrft te wijzen dan zal ik je hoogstpersoonlijk castreren met een bot nagelschaartje. :angry:

Dus. :D

Tho
2 maart 2007, 00:06
Als jij ook maar met 1 miezerige metro-metal vinger naar De Skiets dúrft te wijzen dan zal ik je hoogstpersoonlijk castreren met een bot nagelschaartje. :angry:

Dus. :D

metrometal.. ik kom er echt niet meer van af he? Alleen maar omdat ik wel eens een luchtje draag? :(

Nee Schizo is volgens mij wel een toffe gozer, hij word gespaard :D

Enneh.. marlene? Dat doe je toch niet echt he?

Bassbitch
2 maart 2007, 00:13
metrometal.. ik kom er echt niet meer van af he? Alleen maar omdat ik wel eens een luchtje draag? :(

Nee Schizo is volgens mij wel een toffe gozer, hij word gespaard :D

Enneh.. Marlene? Dat doe je toch niet echt he?

Als je Skiets spaart, wil ik jou ook wel sparen. Maar o wee jongen! :D

Tho
2 maart 2007, 00:15
Als je Skiets spaart, wil ik jou ook wel sparen. Maar o wee jongen! :D

hahaha, zoals beloofd, skiets word gespaard! Eigenlijk loopt niemand gevaar.. ik ben poeslief ;)
Ik heb er in ieder geval zin in!!

Valoosj
3 maart 2007, 13:02
ni te geloven. :D ik heb heel dit zever topic gelezen

zaterdagmorgen, wat heb je dan beter te doen dan wat gezever te leze

Tho
3 maart 2007, 14:56
ni te geloven. :D ik heb heel dit zever topic gelezen

zaterdagmorgen, wat heb je dan beter te doen dan wat gezever te leze

Jij hebt het helemaal gelezen..? In dat geval zou ik jou ook sparen, je heb al genoeg straf gehad

Valoosj
3 maart 2007, 16:57
ik reageerde wel om het nogmaals te bumpen :D

het verhaaltje in post een leek wel verdacht hard op zo de spookbus van paul van loon

Mephistocles
11 september 2007, 23:47
Dit is onzin! Je zuigt het uit je duim! Dat ik mn woorden aan je verspil. Ik kan je alles vertellen over spiritisme en ik ben hoogbegaafd, dus in vleesjus' naam! Stop deze mafketel voor hij zichzelf gelooft!

ENORM HANGSLOT!!!

Nielsje
12 september 2007, 00:38
Hallo, welkom, fijn dat je een oud topic bumpt. Als je er echt zo enorm aan ergert, stuur dan ff een pm naar een mod.
Zelfs een hoogbegaafd iemand als jij moet dat kunnen begrijpen!

Samder
12 september 2007, 08:16
Hahahahaha Dat dit topic nog steeds bestaat joh:P!

Kim Wilson
12 september 2007, 08:31
Dit is onzin! Je zuigt het uit je duim! Dat ik mn woorden aan je verspil. Ik kan je alles vertellen over spiritisme en ik ben hoogbegaafd, dus in vleesjus' naam! Stop deze mafketel voor hij zichzelf gelooft!


Ik vind je een naar mannetje (m/v). :confused:

pieter-jan1
22 september 2007, 19:52
Hahahahaha Dat dit topic nog steeds bestaat joh:P!


vroeg ik mij juist ook af ... mja, mods sluite alleen goede topics ... en dit is een slecht, dus ...... :chicken:

Tho
22 september 2007, 20:29
Dit is onzin! Je zuigt het uit je duim! Dat ik mn woorden aan je verspil. Ik kan je alles vertellen over spiritisme en ik ben hoogbegaafd, dus in vleesjus' naam! Stop deze mafketel voor hij zichzelf gelooft!

ENORM HANGSLOT!!!

Ik vind jou een baviaan eersteklas

Vonk
22 september 2007, 20:49
Ik vind jou een baviaan eersteklas

Kom op, dit kan wel wat extremer. Valt me toch wel weer een beetje tegen.

GROTE LETTERS TOEPASSEN MAAKT JOUW MENING NIET BELANGRIJKER!

Plantje
23 september 2007, 11:01
Dank u waarde mede gitaristen....ik heb me echt een ei uit de fitting gelachen! :satisfie:

Wat een schitterende reacties! :)

B_2_the_a
23 september 2007, 14:14
heerlijk

als je ook goed kijkt naar aanmaak data's van accounts, wanneer de een het laatst actief was, blablalba..
En dan een ip check op alle accounts, volgens mij kom je dan tot een akelige conclusie:

























dit topic moet op slot, het is soort van wrat, als je hem niet helemaal dood maakt maar voor 99,9 %, komt het toch terug naar verloop van tijd

apollorulez
28 oktober 2007, 14:54
ik weet niet hoor,
-eerst vertel je over de gitaar die je hebt gepikt
-dan gebeurt er vanalles met de gitaar, nou als ie in een afgebrand honk stond dan kan er best wel wat mee mis zijn jah
-vervolgends licht er een vloek op die gitaar enzo

het is maar een instument! leuk dat je um hebt gevonden en jammer genoeg doet ie t niet goed. zo simpel is het

Plantje
28 oktober 2007, 15:47
ik weet niet hoor,
-eerst vertel je over de gitaar die je hebt gepikt
-dan gebeurt er vanalles met de gitaar, nou als ie in een afgebrand honk stond dan kan er best wel wat mee mis zijn jah
-vervolgends licht er een vloek op die gitaar enzo

het is maar een instument! leuk dat je um hebt gevonden en jammer genoeg doet ie t niet goed. zo simpel is het

U is vers op het forum.... Lees niet alleen het begin van dit verhaal, maar ook het hele verhaal. Op zich is het nog best lol.... Je kunt je er best mee vermaken...

MAAR GA ER NIET SERIEUS OP IN! :chicken:

hendrix2
28 oktober 2007, 18:57
Woow, een vervloekte gitaar.
Hoe ik dat topic nog nooit gezien heb is me een raadsel :roll:















:roll:







:stop:

TimmU
28 oktober 2007, 19:07
Dit is onzin! Je zuigt het uit je duim! Dat ik mn woorden aan je verspil. Ik kan je alles vertellen over spiritisme en ik ben hoogbegaafd, dus in vleesjus' naam! Stop deze mafketel voor hij zichzelf gelooft!

ENORM HANGSLOT!!!

Als je hoogbegaafd was dan zou je wel je mening kunnen onderbouwen met prikkelende argumenten , lijkt me. Vertel maar ALLES over spiritisme! hebben we weer is een boeiende discussie hier!!!

( je sig) WAT IS ER GODDOMME MIS MET VIERKANTE VERSTERKERS!

Nobilta
28 oktober 2007, 20:42
Tjongejonge. Ik heb het ook net helemaal gelezen, had het ook nog nooit eerder gezien.

SORRY!!

Kim Wilson
29 oktober 2007, 09:37
Mag dit nu dan eindelijk op slot? :nervous:

Mr.Fingers
29 oktober 2007, 11:17
http://farm1.static.flickr.com/33/44410931_da98cddaa8_m.jpg


En het sleuteltje betonneren we in 24m³ gewapend beton, die we vervolgens in de Marianentrog dumpen.

Bassbitch
29 oktober 2007, 14:31
Gesloten op veler verzoek.