PDA

View Full Version : Waarde van MIJN legend les paul!



rhcp_schipper
1 juli 2005, 20:14
hallo, ik weet eiegnlijk neit of dit mag, maar ik vraag het toch maar! Anders word dit topic vast wel verwijderd! Wat is de waarde van mijn legend les paul ? http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=44238

Alvast heel vriendelijk bedankt!

deedee
1 juli 2005, 20:26
je mag wel om waarde vragen...
je mag alleen niet proberen met een topic een koper te vinden :stop:

rhcp_schipper
1 juli 2005, 20:39
nee ik ben dus alleen benieuwd naar de waarde van mijn gitaar, omdat ik daar dus echt geen flauw idee van heb! Dus als iemand een beetje een idee heeft, zou dat heel erg fijn zijn.

grayfink
1 juli 2005, 20:57
Ik wil er wel 100€ voor geven

wietse
1 juli 2005, 21:26
alsje effe googled dan vind je wat ze nieuw kosten, op http://www.legendguitars.com

effe onder imported guitars kijken daar staan de gitaren van het merk legend, de LP modellen zijn gemiddeld een 700 dollar nieuw.
niet echt erg goedkope plankjes dus.

rhcp_schipper
1 juli 2005, 21:59
das best een hoop geld :-D . maar dat vang ik er toch nooit voor! maarja, ik hoop dat ik eraf kan komen, voor een leuk prijsje! Bedankt voor de antwoorden!

deedee
1 juli 2005, 22:59
wat heb je er zelf ooit voor betaalt?

Bobbel
1 juli 2005, 23:16
das best een hoop geld :-D . maar dat vang ik er toch nooit voor! maarja, ik hoop dat ik eraf kan komen, voor een leuk prijsje! Bedankt voor de antwoorden!

wat schreeuw jij veel :razz:

rhcp_schipper
2 juli 2005, 05:56
Ik ben gewoon eerlijk! :-D Ik heb er €140 voor betaalt!

bloodiron
2 juli 2005, 11:13
@ rhcp_schipper

dude jij woont in almelo!!
ik ook!

waar woon je precies?

Wyldefreak
2 juli 2005, 12:57
Jullie wonen ook in Almelo? haha me too!!!!

bloodiron
2 juli 2005, 15:12
hahah

hey tukkers hoe oud zijn jullie? :-D

ik ben 14..

rhcp_schipper
3 juli 2005, 02:31
ik woon op de kolibrie, en ik ben 18. en iemand die bij mij in de buurt woont intresse in een keer samen spelen? En iemand belang bij me gitaar :-D . Nee geintje hoor! Bij intresse, mail me dan ff!

Tujuh
3 juli 2005, 02:37
stelletje paupers :razz:

hoelang speel je al gitaar schipper?

olaf reijnders
3 juli 2005, 04:01
Ik heb effen op www.harmony-central.com gekeken en ze doen ook niet meer dan 200 euri voor. Kijk ik altijd op om enigzins de waarde van een gitaar te kennen.

Braindead
3 juli 2005, 15:02
Is die hals gelijmd of geschroefd?

Funkblaster
3 juli 2005, 17:33
ik woon op de kolibrie, en ik ben 18. en iemand die bij mij in de buurt woont intresse in een keer samen spelen? En iemand belang bij me gitaar :-D . Nee geintje hoor! Bij intresse, mail me dan ff!

damn, half almelo opeens op het forum, ik doe ook mee

Tujuh
3 juli 2005, 18:11
ik woon op de kolibrie, en ik ben 18. en iemand die bij mij in de buurt woont intresse in een keer samen spelen? En iemand belang bij me gitaar :-D . Nee geintje hoor! Bij intresse, mail me dan ff!

de kolibrie...dat is trouwens bij mijn oude basisschool :razz: wat is de wereld toch klein :-D

rhcp_schipper
3 juli 2005, 18:38
stelletje paupers :razz:

hoelang speel je al gitaar schipper?

Nog geen maand, omdat de gitaar nog niet lekker is afgesteld :-?

rhcp_schipper
3 juli 2005, 18:39
Is die hals gelijmd of geschroefd?

de hals is op de body GESCHROEFD!

rhcp_schipper
3 juli 2005, 18:40
ik woon op de kolibrie, en ik ben 18. en iemand die bij mij in de buurt woont intresse in een keer samen spelen? En iemand belang bij me gitaar :-D . Nee geintje hoor! Bij intresse, mail me dan ff!

de kolibrie...dat is trouwens bij mijn oude basisschool :razz: wat is de wereld toch klein :-D

Wat je zegt jah... :-D :-D :-D

bloodiron
3 juli 2005, 19:31
waar is de kolibrie
ik woon op het nijrees..

bloodiron
3 juli 2005, 19:32
ik woon op de kolibrie, en ik ben 18. en iemand die bij mij in de buurt woont intresse in een keer samen spelen? En iemand belang bij me gitaar :-D . Nee geintje hoor! Bij intresse, mail me dan ff!

damn, half almelo opeens op het forum, ik doe ook mee

Hey Funkblaster waar woon jij in almelo??

rhcp_schipper
3 juli 2005, 23:24
Waar wonen jullie almeloers allemaal dan? Ben wel benieuwd of er iemand bij me in de buurt woont?

grayfink
3 juli 2005, 23:59
Naast een neger?

grayfink
4 juli 2005, 00:02
Je moet Finker's "geen jager, geen neger" natuurlijk wel kennen om bovenstaand grapje te snappen.

Ik trek mijn bod van 100€ in trouwens. Ik dacht even dat "legend" een serie LP's van Gibson was.

Fumi SG
4 juli 2005, 00:20
heeh hallo, ik kom uit Beek.. en jij?

rhcp_schipper
4 juli 2005, 08:51
Ik dacht dat dat bod een geintje was



Je moet Finker's "geen jager, geen neger" natuurlijk wel kennen om bovenstaand grapje te snappen.

Ik trek mijn bod van 100€ in trouwens. Ik dacht even dat "legend" een serie LP's van Gibson was.



:-D

rhcp_schipper
4 juli 2005, 08:53
waar is de kolibrie
ik woon op het nijrees..

Das best dichtbij.......weet je waar het winkelcentrum is op het windmolenbroek? Nou daar is het dichtbij

bloodiron
4 juli 2005, 11:49
jah das best dichtbij :-D

EpiCenturiesAWAy
4 juli 2005, 11:57
ff msn-en misschien mannen ?

rhcp_schipper
4 juli 2005, 12:03
goed plan....voeg me maar toe: rhcp_schipper@hotmail.com

bloodiron
4 juli 2005, 13:39
k*t mn msn doet het momenteel niet :evil:

Bambufan
4 juli 2005, 19:15
alsje effe googled dan vind je wat ze nieuw kosten, op http://www.legendguitars.com

effe onder imported guitars kijken daar staan de gitaren van het merk legend, de LP modellen zijn gemiddeld een 700 dollar nieuw.
niet echt erg goedkope plankjes dus.

Er bestaan kennelijk meer merken die zich Legend noemen. De Legends die ik ken komen meestal uit Korea of China en zijn een scheet en twee knikkers waard. Waarbij de Koreanen trouwens nog best heel aardige gitaren zijn.

Tujuh
4 juli 2005, 21:19
stelletje paupers :razz:

hoelang speel je al gitaar schipper?

Nog geen maand, omdat de gitaar nog niet lekker is afgesteld :-?

Oke dus dit is je eerste gitaartje! :) Leuk man! Maar nu ben je er alweer op uitgekeken?