PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van de V-Amp ?



SoE
29 augustus 2002, 11:31
vertel ens, wa vind jer ervan?

Noctiis
29 augustus 2002, 11:32
ik vind het een topding, helemaal in combinatie met een midi-pedaal.
Dat spreekt mij nog het meest aan, de midi mogelijkheden. Lekker combineren met mn synthesizer :grin:
Maargoed, ik vind het een super-apparaat, helemaal voor zo'n klein bedrag

Thomasvv
29 augustus 2002, 13:24
Ik heb de V-amp 1 gehad, maar ik gebruikte alleen de Brit Hi-gain. Ik vond het niet echt geweldig, hoewel er wel een aantal interessante dingen in zaten. En ik ben gewoon niet zo'n fan van digitale versterkers (de meeste dan).

maar toch: voor het geld moet je niet klagen...

sash
29 augustus 2002, 16:22
Ik heb em ook gehad, maar alleen om het geluid van m'n valvestate wat buizenachtiger te maken. Ik gebruikte ook alleen de brit high-gain en daar haalde ik al m'n geluiden uit; clean, overdrive, distortion. De effecten gebruikte ik niet, alleen reverb.

Zoals Thomas al zei: voor het geld kan je niet echt klagen.

Dude
29 augustus 2002, 16:30
Op 2002-08-29 16:22, schreef sash:
Ik heb em ook gehad, maar alleen om het geluid van m'n valvestate wat buizenachtiger te maken. Ik gebruikte ook alleen de brit high-gain en daar haalde ik al m'n geluiden uit; clean, overdrive, distortion. De effecten gebruikte ik niet, alleen reverb.

Zoals Thomas al zei: voor het geld kan je niet echt klagen.

precies, ik dacht al, sash heeft vast gereageerd

stomas
29 augustus 2002, 21:59
Thomas ik gebruik ook vooral die Brit Hi-Gain. Alle drive en gain open, speaker simulatie weg en noise supressor eraf en gaan. Wel veel ruis trouwens zo'n v-amp!!

sash
29 augustus 2002, 22:19
Op 2002-08-29 21:59, schreef stomas:
Wel veel ruis trouwens zo'n v-amp!!


Nooit de noise-gate ontdekt?

sash
29 augustus 2002, 22:20
Op 2002-08-29 16:30, schreef iamyou:

precies, ik dacht al, sash heeft vast gereageerd


Tja, je moet toch wat :grin: Maar goed, kheb een Twin :grin:

Raffel
30 augustus 2002, 11:13
een tweeling? vet!!! Jij komt altijd aan je trekken zeker dan?!

sash
30 augustus 2002, 11:37
Ikke wel. Ook zonder die tweeling :wink:

stomas
30 augustus 2002, 21:58
he sash, ik heb wel de noise-gate ontdekt, maar voordat je een beetje de ruis eruit hebt gedraaid kapt dat ding je hele signaal af!!

Thomasvv
31 augustus 2002, 14:01
Klopt, ik vond die ruisonderdrukking erg slecht. Het schijnt dat je met de V-amp software en een MIDI-kabeltje en een pc de instellingen beter kan veranderen. Dus ook meer opties bij de delays enzo, maar ik weet niet allemaal wat er mogelijk is..

sash
31 augustus 2002, 17:26
Op 2002-08-30 21:58, schreef stomas:
he sash, ik heb wel de noise-gate ontdekt, maar voordat je een beetje de ruis eruit hebt gedraaid kapt dat ding je hele signaal af!!


Daarom ook zo'n lage prijs :smile:

Swan
31 augustus 2002, 23:24
ik heb er ook 1, de eerste versie
wel aardig ding, maar er is geen goed metal rythm geluid uit te krijgen
in de oefenruimte met n grote marshall klinkt ie wel ok

Japio
2 september 2002, 11:09
Er is vast wel iemand die weet wat de beste manier is om de v-amp2 aan je pc te koppelen. Ik wil eens wat proberen op te nemen. Moet je nu de midi uitgang gebruiken of is het beter de linker of rechter line uitgang op de line ingang van de PC aan te sluiten. Ook las ik iets van een natte en droge koppeling. Kennelijk met of zonder effect. Hoe kom je dan aan een geluid met het juiste effect?

stomas
2 september 2002, 15:58
Door de Midi-output gaat data over bijvoorbeeld de instellingen en GEEN geluid!! Ik zou je headphone-uitgang gebruiken, omdat je dan stereo geluid hebt.

mzzl

sjoerd

Swan
2 september 2002, 16:46
ik doe headphone uit -> line in soundkaart

Ic3gl0vE
17 september 2002, 17:11
ik heb de v-amp ooit ook eens geprobeerd maar ik vond het geluid nergens op lijken...
voor het geld wel leuk: kost niks, is niks :smile: