PDA

View Full Version : klittenband foruminkoop...



amon
1 juli 2005, 15:59
in een topic van Speeddemon volgens mij bleek wel hoeveel mensen wel niet interesse hadden. Er werd toen gesproken over een rol van 5 meter (wat natuurlijk veel te veel is voor 1 persoon), dus kunnen we die misschien met zn alle kopen en iedereen een halve meter ofzo...? Ook de evt verzendkosten worden zo lekker verdeeld!

Als je interesse hebt, kopieer onderstaande lijst en plak hem in je post met je eigen naam en email adres erbij:

1. amon, Jasper, mummiewikkel@gmail.com

Nicci
1 juli 2005, 16:43
kan je niet beter dit weekend 1 biertje minder drinken?

Bl44t44p
1 juli 2005, 20:07
Hoeveel gaat het dan kosten?

Robbert
1 juli 2005, 21:09
Heb je het over die dual lock van 3M of normale klitjesband?

Dweezman
1 juli 2005, 21:16
hoe breed is dat klittenband?

fullorder
2 juli 2005, 02:23
ik vrees echter dat ik toch wel een paar meter alleen al nodig ga hebben. m'n plank is 70 cm breed en dan een paar banen, zit ik toch al gouw op 3 meter en dan nog de pedaaltjes zelf...
aan mij hebben jullie dus niet veel als het om een gezamelijke aktie gaat. wel goed initiatief!

Kim Wilson
2 juli 2005, 08:51
ik vrees echter dat ik toch wel een paar meter alleen al nodig ga hebben. m'n plank is 70 cm breed en dan een paar banen, zit ik toch al gouw op 3 meter en dan nog de pedaaltjes zelf...
aan mij hebben jullie dus niet veel als het om een gezamelijke aktie gaat. wel goed initiatief!

Tuurlijk wel! Je kunt van de totaalprijs (dus met verzendkosten, BTW enzo) toch wel een meterprijs maken. Als iedereen dan gewoon per meter betaalt...


Baidewei, wat moet je eigenlijk met 3 meter van dat spul, een vrachtauto optillen? Als je ff in http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=44110/ <dit topic kijkt, zie je dat je met een klein beetje al genoeg hebt voor een pedaaltje.

fullorder
2 juli 2005, 10:53
ik vrees echter dat ik toch wel een paar meter alleen al nodig ga hebben. m'n plank is 70 cm breed en dan een paar banen, zit ik toch al gouw op 3 meter en dan nog de pedaaltjes zelf...
aan mij hebben jullie dus niet veel als het om een gezamelijke aktie gaat. wel goed initiatief!

Tuurlijk wel! Je kunt van de totaalprijs (dus met verzendkosten, BTW enzo) toch wel een meterprijs maken. Als iedereen dan gewoon per meter betaalt...


Baidewei, wat moet je eigenlijk met 3 meter van dat spul, een vrachtauto optillen? Als je ff in http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=44110/ <dit topic kijkt, zie je dat je met een klein beetje al genoeg hebt voor een pedaaltje.

zit wat in, van die meterprijs...

wat betreft die 3 meter, voor de pedalen zelf zal ik niet veel nodig hebben inderdaad, maar ik wil m'n plank wel 'bekleden' met een aantal stroken, zodat ik makkelijk met de indeling kan spelen. daar heb ik dus sowieso al een paar meter voor nodig.

Speeddemon
2 juli 2005, 17:48
wat betreft die 3 meter, voor de pedalen zelf zal ik niet veel nodig hebben inderdaad, maar ik wil m'n plank wel 'bekleden' met een aantal stroken, zodat ik makkelijk met de indeling kan spelen. daar heb ik dus sowieso al een paar meter voor nodig.
dan nog moet je echt uitkijken met teveel.
Ik heb 4 stukjes van 1cm x 2,5cm voor m'n H&K Tubefactor, en ik kan m'n pedalboard zowat optillen aan dat pedaal! (pedalboard is 70x45 en weegt 19kg... :o )

fullorder
2 juli 2005, 18:17
wat betreft die 3 meter, voor de pedalen zelf zal ik niet veel nodig hebben inderdaad, maar ik wil m'n plank wel 'bekleden' met een aantal stroken, zodat ik makkelijk met de indeling kan spelen. daar heb ik dus sowieso al een paar meter voor nodig.
dan nog moet je echt uitkijken met teveel.
Ik heb 4 stukjes van 1cm x 2,5cm voor m'n H&K Tubefactor, en ik kan m'n pedalboard zowat optillen aan dat pedaal! (pedalboard is 70x45 en weegt 19kg... :o )

ik snap 'm, ik heb de kracht van deze velcro ook gedemonstreerd gezien bij muziekhandel jukebox. ik zal dan ook maar kleine stukjes op m'n pedalen plakken, maar ik wil wel op mijn pedalenplank overal die banen velcro hebben zitten, zodat ik flexibel blijf met de opstelling van m'n pedaaltjes.

fullorder
2 juli 2005, 18:31
@speeddemon: bedankt voor de tip!

ik had aan speeddemon gevraagd hoe hij dit klittebandspul had gevonden bij conrad, want dat lukte me maar niet. als je echter 'duotec' zoekt op de conrad site, dan vind je het direct. bovendien verkopen zij handige stukjes van 500 mm en is het per saldo ook goedkoper dan die grote rollen bij de overtoom.
nu had ik wel gelezen over die bezorgkosten van 6.95 (toch?) dus wellicht toch handig om gezamelijk iets af te spreken?

robzilla
2 juli 2005, 19:18
werkt dit spul ook als er al velcro op je board zit?

DREAMMACHINE
3 juli 2005, 01:54
...nee, het is meer een klik-systeem, net als lego...maar dan anders!...

wdej
3 juli 2005, 22:36
Loop eens bij Zeeman binnen. Een strookje van 2 cm breed en 50 cm lang kost 0,89 euro.....
Enig idee hoeveel van die strookjes je kunt kopen voor 56,- euri ?

succes,
w

Wormaap
3 juli 2005, 22:43
Loop eens bij Zeeman binnen. Een strookje van 2 cm breed en 50 cm lang kost 0,89 euro.....
Enig idee hoeveel van die strookjes je kunt kopen voor 56,- euri ?

succes,
w
Bijna 63 ;)

fullorder
4 juli 2005, 16:15
"Het spijt ons u te moeten meedelen dat wij het gewenste artikel niet in ons
assortiment hebben. Helaas kunnen wij u ook geen alternatief aanbieden.

Wij hopen dat uw volgende bezoek aan ons wel tot het gewenste resultaat zal
leiden.


Met vriendelijke groet,



Customer Contact Center
Conrad Electronic Benelux BV"

fuckzooi :x

Random_hero
4 juli 2005, 16:18
als jullie dit opzetten, is het slim dit via www.inkoopacties.net te doen. Dit is een website waarbij je (gratis) inkoopacties kan regelen. Dit zorgt voor een beter overzicht en afhandeling dan via een topic.

dano
4 juli 2005, 17:02
kan je beter misschien hier bestellen:

http://www.muziekhandel-jukebox.nl/

5 euro voor 50 cm, maar onwijs kwaliteitsspul

ze versturen ook

Random_hero
4 juli 2005, 17:11
Even mailen of je bulkkorting kan krijgen als een hoop mensen het tegelijk inkopen (kan je via inkoopacties.net eerst een animocheck doen om te kijken hoeveel mensen er überhaupt interesse hebben).

cosmos
4 juli 2005, 17:53
Er kan natuurlijk ook gewoon 1 Amsterdammer even naar de Keizersgracht fietsen naar de zeilwinkel aldaar. Kost geen drol, en supersterk.

jero
4 juli 2005, 18:11
of 1 Rotterdammer naar de naaimachine (en accesoires) winkel op de meent. goedkoop en supersterk

fullorder
4 juli 2005, 19:04
kan je beter misschien hier bestellen:

http://www.muziekhandel-jukebox.nl/

5 euro voor 50 cm, maar onwijs kwaliteitsspul

ze versturen ook

klopt, die verkopen het ook. maar ze hebben het op dit moment niet op voorraad...

fullorder
4 juli 2005, 19:17
of 1 Rotterdammer naar de naaimachine (en accesoires) winkel op de meent. goedkoop en supersterk

is dat Matson?
En is dat echt industrieel klitteband?
En dus niet zoals die ene grapjas die met zeeman kwam, waar ze inderdaad klitteband voor weinig verkopen, maar nou niet bepaald waar we het bij deze topic over hebben...

jero
4 juli 2005, 20:07
ik weet niet hoe die heet, maar neem aan dat er op de meent niet zoveel van die zaken zitten:

de term "industrieel" klittenband zegt mij niet zoveel

sterk -> laten we het zo zeggen, ik had teveel gebruikt onder mijn teese wah en die onderkant is gesneuveld met het lostrekken van mijn board

fullorder
5 juli 2005, 21:29
ik weet niet hoe die heet, maar neem aan dat er op de meent niet zoveel van die zaken zitten:

de term "industrieel" klittenband zegt mij niet zoveel

sterk -> laten we het zo zeggen, ik had teveel gebruikt onder mijn teese wah en die onderkant is gesneuveld met het lostrekken van mijn board

hahaha klinkt goed.
wah doet het nog wel hoop ik?

fullorder
7 juli 2005, 00:24
Ik heb inmiddels m'n klitteband binnen via Conrad :D

Sorry dat ik niet mee heb gedaan aan een gezamelijke inkoop, maar ik moest er nogal veel hebben (10 strookjes van 50cm) en het leek me niet handig dat mee te nemen in een gezamelijke inkoop.

Maar ik kan wel melden dat het uiteindelijk allemaal makkelijk en snel ging via Conrad. Dat bericht dat ik eerder plaatste sloeg uiteindelijk op een ander product gelukkig. Gewoon zoeken dus naar duotec op hun site en bestellen maar!

fullorder
18 juli 2005, 11:44
Ik heb wat strookjes over ;)

Iemand interesse?

robzilla
18 juli 2005, 12:26
Ik heb wat strookjes over ;)

Iemand interesse?

ja! hoeveel heb je er over? wat kost het? :)