PDA

View Full Version : Gezocht!



bollocks37
1 juli 2005, 11:06
Gary Moore Signature LP.

Er staat er één op Ebay maar die wordt met BTW na invoeren te duur (voor iets wat ik niet in handen heb gehad).

Ik zoek deze gitaar omdat ik mijn oude Hohner gitaarbeestje gisteren weer eens sinds lang in handen had.
Hier heb ik twintig jaar op gespeeld voor ik iets serieus met de gitaar ging doen (herrie maken in een band).
Mijn handen zijn in die twintig jaar denk ik naar dat dunne halsje gaan staan want het was weer liefde op eerste gevoel.
Ik speel nu op een Gibson LP maar dat oude multiplex ding (waarde 100 euro) deed me op slag mijn gitaar van 1700,- vergeten.

De enige andere gitaar die ik ooit in handen heb gehad met een dergelijke hals was een GM signature bij forum collega 'Les Paul'.
Ik heb dus besloten dat er gewoon zo'n ding moet komen :D

Dus wie heeft er één en wil er vanaf, of wie weet er één te vinden.

...rock...
1 juli 2005, 11:11
Er zijn er hier 2 die hem bezitten als ik me niet vergis, maar ofdat ze hem kwijt willen betwijfel ik zeer :wink:

Anders Destium
1 juli 2005, 11:16
Je ziet elke paar maanden wel een Gary Moore, ik zou er zelf ook graag eentje willen :)

Ga anders een keer naar een zaak met een aantal verschillende LPs, grote kans dat je er eentje vindt die tenminste in de buurt komt :wink:

bollocks37
1 juli 2005, 11:28
Nou mijn Classic heeft een relatief dunne hals (60's) maar is nog een boomstam gevoelsmatig vergeleken bij de GM.

Epic
1 juli 2005, 13:06
Bij BigOne music in zwolle heb ik er wel eens een zien hangen, maar of ie er nog hangt ???

joke
1 juli 2005, 13:12
hallo,
denk eens aan een ibanez artist zoals bijvoorbeeld de ar 50!
is een werelld gitaar en alls je de oude folders mag geloven hebben er in de jaren 80 de groten der aarde onder wie mijnheer moore himself ook gespeeld!
ik heb er zelf eentje en het halsje is ook niety al te dik en de sound des te meer !!!
een echt gibson geluid maar met grotere bereikbaarheid voorbij het 12 e vak dankzij de double cutaways......

bert k
1 juli 2005, 14:03
Als dit een discussie wordt over verschillende gitaren laat ik het topic staan, maar eigenlijk is koop en verkoop niet toegestaan op dit forum. Ik zou gewoon een advertentie plaatsen op gitaarmarkt.