PDA

View Full Version : PRS gekocht



Mr.Bluesbreaker
30 juni 2005, 20:04
Sinds ergens vorige week ben ik de trotse bezitter van een PRS CE24.
Tweedehands gescoord hier in de buurt. Nooit gedacht dat ik ooit op prs zou spelen, maar omdat het zo dichtbij was, ben ik gewoon gaan testen.
Wat een mogelijkheden! Het is eentje met een 5 way rotary switch.

De speelbaarheid en stemvastheid zijn beter als mijn Les Paul en strat bij elkaar. (les paul gaat ook weg, hint hint :wink: )
Zelfs het tremelosysteem is erg goed. Ik gebruik nooit een zwevende brug laat staan floyd rose, maar sinds die jengelstengel in die PRS zo goed op stemming blijft, betrap ik mezelf toch steeds meer op het gebruik. 8-)

Ik heb zelf geen digicam, dus het zijn even de foto's van de advertentie.
Staan op webshots, link volgt zometeen. Snap niks van die rommel.

butters
30 juni 2005, 20:34
geeuw linl link foto foto!!!!!!!!!!! :D

ieme
30 juni 2005, 20:39
wat voor kleur?

Mr.Bluesbreaker
30 juni 2005, 20:45
bordeau rood-achtig...ben druk met die foto bezig maar denk dat ik hem kwijt ben :???:

Anders Destium
30 juni 2005, 21:10
Gefeliciteerd, classic electrics zijn supergitaren voor relatief weinig geld :)

Ik zou alleen als ik jou was nog even wachten met het wegdoen van je LP tenzij je het geld echt nodig hebt!

Ritch
30 juni 2005, 21:56
Bij Heins hangt ook zo een... Heb je hem daar weg? Felici, ik ben jaloers :)

Mr.Bluesbreaker
30 juni 2005, 22:03
Nope, gewoon tweedehands bij iemand weg hier in de buurt.
Op zich heb ik het geld niet nodig, maar hetplan was datik mijn LP verkocht, en van dat geld de PRS. Nu was mijn internet naar de filestijnen gegaan, werd wat lastiger om de LP te verkopen.
Mijn pa schoot me t geld voor, en nu heb ik dus nog heel eventjes beide.
(ook geen ramp :) )
Maar als ik het geld had, zou ik inderdaad mijn gibson houden.

(Toch maar mijn laatste 150 euro aan krasloten besteden?)

1959SLP
30 juni 2005, 23:20
Congratz! ennuh..... welcome to the club.

vulvasonic
1 juli 2005, 00:42
Knappe plank. gefeliciteerd!

Ennuuuu...... FOTO'S!!!!! :D

imlikeajungle
1 juli 2005, 03:58
ja, foto's!

welk jaar is ze? en mahonie of alder body? w/t of regular nek?
ik heb een ce24 uit '89, alder body, maple nek, brw toets, vintage bass & vintage treble (geen HFS in '89 :s) pups, 5-way. regular neck carve en ben er erg blij mee: de vorm van de bodies went zo snel dat je niks anders meer wil.. voor je het weet is je strat ook buiten om de volgende te kunnen financieren :D

Jax
1 juli 2005, 06:55
Hartstikke gefeliciteerd. Zijn mooie dingen!

prs
1 juli 2005, 09:26
Hartstikke gefeliciteerd! Prachtige gitaren voor relatief "weinig" geld.
Veel speelplezier!

Mr.Bluesbreaker
1 juli 2005, 11:27
Haha, wilde al zeggen, "weinig geld" vind ik hier niet echt van toepassing.
Er zit een HFS in de neck en een vintage in de brug. Mahonie body, reglar neck. ( I love it!)
Denk toch dat de strat uiteindelijk blijft, dat is echt gewoon mijn (gemodde) kindje.

Droffie
1 juli 2005, 12:20
Gefeliciteerd, classic electrics zijn supergitaren voor relatief weinig geld :)

Ik zou alleen als ik jou was nog even wachten met het wegdoen van je LP tenzij je het geld echt nodig hebt!

+1 Met een PRS en een Gibson LP heb je het beste van beide werelden. Hou die nou, daar krijg je echt een keer spijt van.

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe axe.

BLOK182
1 juli 2005, 20:40
Gefeliciteerd, classic electrics zijn supergitaren voor relatief weinig geld :)

Ik zou alleen als ik jou was nog even wachten met het wegdoen van je LP tenzij je het geld echt nodig hebt!

+1 Met een PRS en een Gibson LP heb je het beste van beide werelden. Hou die nou, daar krijg je echt een keer spijt van.

Gefeliciteerd trouwens met je nieuwe axe.
Ik ga met beide heren mee :-D CE's zijn erg fijne gitaren, heerlijke hals en lekkere feel en sound, maar probeer toch de Gibson te houden :wink: Congrats iig!

Shaggy
3 juli 2005, 12:49
foto's !!

Mr.Bluesbreaker
3 juli 2005, 23:05
Ben op de foto's van de vorige eigenaar aan het wachten.
Mocht dat niet meer komen, krijgt ie aanstaande vrijdag zijn vuurdoop tijdens een vette gig, en ritsel ik daar wel een foto van. :)

Dat mechanisme van die tuners trouwens, na snaren vervangen:
IK BEN FAN! Wat gaat dat #$^%snel zeg. Ontstemt gewoon niet na 3 keer oprekken, geweldig.
Ben ondertussen ook al driftig geld aan het inzamelen om mijn Les Paul te houden, na jullie adviezen. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het me ook nog wel zal lukken ook.

robzilla
3 juli 2005, 23:07
feli! klinkt goed, maar hou de Gibson wel! :D