PDA

View Full Version : Gitaar gekocht vandaag



robert-gitarist
30 juni 2005, 18:30
Jaja mensen weer een gitaar voor deze jongen :D

Dit keer is het een jackson PS-1 geworden...een mooie donkerblauwe met zwarte slagplaat.
Spec's:

H-S-S
Jackson elementen
5 standen schakelaar
Custom tremelo ( dus geen Floyd Rose)
Bolt on neck
Zwarte hardware

Veder echt een prima gitaar!!!
Een van de goedkoopste jackson maar super fijn ding!!
Een oude nog,bouwjaar is van rond 1990.

Heb de gitaar voor 80 euro gekocht van marktplaats :D :D :D
Man vroeg er 100 euro voor en ik heb 80 geboden,en op gehaald :D :D
koopje of niet??De staat van de gitaar is echt heel erg goed!!geen grote krassen ofwat.
Bij de gitaar kreeg ik nog een standaart,set Fender snaren,gitaarband en een snoer van 6 meter....

Maiden Michiel
30 juni 2005, 18:40
Een bolt-on SL1?

robert-gitarist
30 juni 2005, 18:44
Ja geschroefde hals...
bolt-on heet dat toch of niet? :$
Wil bolt on en neck thru nog wel eens door mekaar halen :S :$

Jax
30 juni 2005, 18:48
Waarschijnlijk is het dan toch geen sl-1? Die dingen zijn rete-duur man. Heb je het niet over de ps-1 van op marktplaats?

Anders Destium
30 juni 2005, 18:54
Gefeliciteerd, maar duidelijk geen SL1 (soloist) :)


PS een standaart :-? :evil:

robert-gitarist
30 juni 2005, 19:00
Aaah mensen sorry sorry sorry foutje van mij,

Het is een PS-1 inderdaad :oops: :oops: :oops: :oops:

Ik weet niet zo hoe ik bij SL-1 kom...
die wil ik ooit nog eens hebben,maar wat ik nu gekocht heb is een PS-1..
Excuus!! :o :oops:

hoofd
30 juni 2005, 19:04
wishfull thinking noemen ze dat, denken dat je een SL-1 voor 80 euro hebt binnengehaald :D

Maar congrats met je PS-1 hoor...ik hoop niet dat je enthousiasme nu met de grond gelijk is gemaakt, nu de waarheid boven water is gekomen :wink:

robert-gitarist
30 juni 2005, 19:29
wishfull thinking noemen ze dat, denken dat je een SL-1 voor 80 euro hebt binnengehaald :D

Maar congrats met je PS-1 hoor...ik hoop niet dat je enthousiasme nu met de grond gelijk is gemaakt, nu de waarheid boven water is gekomen :wink:

Hahaha thnx :D :D

Hij is nog helemaal heel hoor en dat blijft ie ook ;)
het staat notebene op de trustrodcover PS-1..
Maar ja zit de hele dag al te denken aan een SL-1 komt omdat ik vandaag op een heb gespeelt en graag nog een SL-1 wil hebben vandaar m'n typfout net hehe..

maar heb al verbeterd :D

almarvk
30 juni 2005, 19:58
Hoezo dan last van GAS ;)

Ik trouwens ook! Keb net een Kai Les Paul gekocht. :)

wietse
30 juni 2005, 20:13
gefeleciteerd robert met je jackson.


Hoezo dan last van GAS ;)

Ik trouwens ook! Keb net een Kai Les Paul gekocht. :)
kay bedoel je?
japans of USA?

robert-gitarist
30 juni 2005, 23:21
Wietse: Thnx man :D ben er echt blij mee :)

almarvk: Haha ja beetje erg last van GAS :D
Enne gas wil nu wel met 3 dikke Jackson's 8-)

Enne het mooie is,ze zijn alle 3 donkerblauw metallic maar geen 1 die het zelfde van kleur is hehe :D

vulvasonic
1 juli 2005, 00:42
Gefeliciteerd!

marc_o
1 juli 2005, 10:10
Mooi, voor € 80,- val je je in ieder geval geen buil natuurlijk....avondje kroeg kost doorgaans meer....

almarvk
1 juli 2005, 10:13
gefeleciteerd robert met je jackson.
kay bedoel je?
japans of USA?

Ja Kay, mijn foutje! ;)

Er staat geen serienummer oid op, dus ik weet niet hoe ik kan zien of ie uit Japan of uit de USA komt. Misschien dat jij er wat meer weet als vreemde-vintage-gitaren-expert ;)

Ik ga vanmiddag ook nog een versterkertje (solid-state) ophalen voor een tientje en dan een kastje er omheen bouwen. Keb nog 2 ouwe speakers uit een oude FBT versterker. Helemaal vintage :)

wietse
1 juli 2005, 17:15
gefeleciteerd robert met je jackson.
kay bedoel je?
japans of USA?

Ja Kay, mijn foutje! ;)

Er staat geen serienummer oid op, dus ik weet niet hoe ik kan zien of ie uit Japan of uit de USA komt. Misschien dat jij er wat meer weet als vreemde-vintage-gitaren-expert ;)

Ik ga vanmiddag ook nog een versterkertje (solid-state) ophalen voor een tientje en dan een kastje er omheen bouwen. Keb nog 2 ouwe speakers uit een oude FBT versterker. Helemaal vintage :)

foto's doen wonderen en die japanse kays gebruiken dezelfde stemmechanieken als hondo en waren ook ongeveer van gelijke kwaliteit, op uitzonderingen zoals die van mij na.
dus open een topic met wat foto's.

erratum
2 juli 2005, 20:19
Hier (http://www.jacksonmuseum.com/archives/history/salesfolders/sf95perf/sf-95-perf-page2.jpg)
de pagina uit de performer serie folder met de PS-1.

Vaag is dat ik ook 80 euro had geboden op die PS-1 maar werd niet op gereageerd :-( , maar gefeliciteerd dat jij m hebt gekregen , leuk koopje !

robert-gitarist
4 juli 2005, 11:35
Hier (http://www.jacksonmuseum.com/archives/history/salesfolders/sf95perf/sf-95-perf-page2.jpg)
de pagina uit de performer serie folder met de PS-1.

Vaag is dat ik ook 80 euro had geboden op die PS-1 maar werd niet op gereageerd :-( , maar gefeliciteerd dat jij m hebt gekregen , leuk koopje !

He bedankt voor die link!! :D :) super!!
Uhm sja ik was de eerste die had gereageerd.eerst gemaild enzo en toen kreeg ik z'n nummer en hebben we veder overlegt,nja gezegt dat ik hem voor 80 euro wou hebben en kwam ik hem ophalen,nja dat was goed dus :)