PDA

View Full Version : Akoestische Gitaarmeeting #4 afgelast



Harald
30 juni 2005, 15:15
zondag 21 Augustus
(vanaf 16:00 uur)
---------------------
Het Muziek Café
Hoofdstraat 166-3
7311 BC Apeldoorn
http://www.muziekcafe.tv/

PA is aanwezig.

Gezien de vragen op het forum over verschillende akoestische versterkers is het misschien een idee om tijdens het open podium wat tijd uit te trekken om verschillende akoestische versterkers te laten horen / vergelijken. Uiteraard mits daar voldoende interesse in is. Reageer dus even in deze topic, als je hier zin in hebt, en als je zelf een leuke versterker mee kunt nemen, vermeld dan even welke.

Picker kan misschien zijn Ashdown, en gemodificeerde Aura demonstreren? Ron Houben kan misschien wat AER versterkers laten horen? Ik heb zelf net een Schertler Unico. Die gaat dan in elk geval mee.
________________________________________________

Voor de mensen die met de auto komen, heb ik een kaartje gemaakt met de lokatie van mij bekende parkeerplaatsen. Is uit het hoofd gedaan, maar zal bij benadering kloppen.

Wat info: X marks the spot, of in ieder geval een vreemd groen sterretje...

De Naald is een obelisk die langs de rondweg te vinden is. Kom je daar terecht dan richting centrum afslaan en voorbij orpheus (het theater) je zit dan op de gele weg.

Rood zijn parkeerplaatsen langs de weg, die zijn dan vermoedelijk gratis. (Wel even controleren bij de automaat) Blauw zijn parkeergarages. Die zijn in ieder geval niet gratis.

Wil je met de auto lossen moet dat via de Passtraat, is het daar dicht, dan kun je nog via de markt, maar dan moet je het centrum een beetje kennen. Kan niet garanderen dat dat lukt. Er zit daar zo'n paal in de weg die omhoog kan... Je kunt daar wel vrij dichtbij komen. Geloof trouwens dat in de passtraat ook parkeerplaatsen zijn, maar weet het niet zeker.

Het kaartje:
http://home.tiscali.nl/haraldkoll/parkeren.jpg

Het cafe is vanaf 15:00 uur open. PS in het kaartje zit een fout. Het horizontale stuk bij het Beekpark heeft geen parkeerplekken, die komen iets verderop weer. Tussen Orpheus en dat stukje zijn er ook een paar, maar niet veel.

Ron Houben
1 juli 2005, 10:40
Hallo Harald,

Ik kom graag met de AER versterkers en zal een gitaar meebrengen met het nieuwe AER pickup systeem.
Hoeveel zal ik er meenemen? Tussen 1 en 12.

Groet,
Ron Houben.

Harald
1 juli 2005, 11:47
Hoi Ron, graag, maar zoals gezegd, bij voldoende belangstelling... Zou zelf van de AER in ieder geval de Compact 60 voorstellen, de 40 watt, en misschien een van de zwaardere.

En begrijp ik het goed, gaat AER nu ook pickups maken?

Om dan maar gelijk een lijst aan te leggen:



1. Harald: Unico Schertler (met i.i.g. Alhambra steelstring met Fishman stereo blender)
2. Ron Houben AER

Ron Houben
1 juli 2005, 12:04
Hallo Harald,

Ja, AER maakt ook elementsystemen. AER wil de hele kring vanaf het instrument tot en met de luidspreker aanpakken, op die manier heb je natuurlijk een optimaal geluid.
Er komt een systeem met piëzo en microfoon combinatie, met regelaars voor mastervolume en microfoon in het klankgat.

Het is het meest rustige en dynamische systeem dat ik tot nu toe gehoord heb. Ik heb ze echt allemaal gehoord. Inbouw is standaard, dat kan iedere gitaarbouwer doen.

Ik kan hier erg over uitwijden, maar ja de commercial content. Het ligt eind juli in de winkels.
Groet,Ron Houben.

Daniël_san
3 juli 2005, 22:20
Als iemand nog een SWR meeneemt kom ik misschien ook, maar zet me nog niet op de lijst a.u.b. :oops:

Harald
5 augustus 2005, 14:24
Er is een probleem ontstaan. Orlando, die het cafe runde, en waar ik mijn afspraken mee had, is er ineens weggegaan. Het cafe is nu nog maar een paar dagen per week open, en de eigenaar heeft verder alle muzikale activiteiten stopgezet. Dat hoor ik zelf net aangezien een optreden van mijn duo (en twee andere die al gepland waren) ineens niet doorgingen. Daar kwamen we onofficieel achter, de zangeres is er zelf achteraan gegaan voor de details. Baal er zelf dus ook nogal van. Het open podium zal dus in ieder geval in Augustus ook niet doorgaan. Zal de eigenaar zelf nog proberen te spreken, maar verwacht daar weinig van.

Mocht iemand een alternatieve lokatie weten, laat het even weten. Als ik het verder moet regelen, wel graag iets in Apeldoorn.

Picker
12 augustus 2005, 21:24
Eigenlijk vind ik het niet erg want ik moet die dag voor mijn werk naar Stockholm en was al dagen aan het bedenken hoe ik dat vertellen moest...

Harald
13 augustus 2005, 00:25
En daar heb je weer een week over nagedacht? :wink:

Als je een alternatieve lokatie weet, hoor ik het graag! Data moeten dan weer opnieuw gepland worden.