PDA

View Full Version : gezocht: gitaarbouwer omgeving Breda



Jorn-
29 juni 2005, 20:34
Ik heb de hals van mijn stratocaster enkele maanden geleden opnieuw laten fretten. Ik ben erachter gekomen dat ze niet allemaal even hoog zijn en daarom speelt m'n gitaar niet echt lekker. Ik moet de snaren veel te hoog zetten om te voorkomen dat ze aanlopen.
Vraag: Wie kent er in de omgeving van Breda (of iig Brabant) iemand die de nieuwe fretten vakkundig zou kunnen bijvijlen???

Wicked Willy
30 juni 2005, 13:23
Bij Dijkmans hebben ze er verstand van (zit op de Haagdijk).....ze bouwen zelf ook gitaren en die zijn zwaar OK.

Stratman70
22 juli 2005, 13:41
Bij Dijkmans hebben ze er geen verstand van (zit op de Haagdijk).....ze bouwen zelf ook gitaren en die zijn zwaar KLOTE.

Zo, ik heb je typfouten even hersteld.
Graag gedaan.

Ga naar Hans Stegers in Goirle. Of Hans Moust in Breda. Kies in ieder geval een gitaarbouwer die Hans heet en geen Bob.

Hans Moust is de beste van het stel, maar neemt niet alle opdrachten aan (i.v.m. drukte) en soms zeer lange wachttijden (dat zegt al genoeg over zijn vakkennis en zijn klantenkring)
Hans Stegers is de sympathiekste van het stel en zorgt voor een mooi bedrag binnen een korte tijd voor een uitstekende fretjob!

Mr.Bluesbreaker
24 juli 2005, 21:19
Moet je er niet even bij zeggen wat er dan zo kut aan is met een concreet voorbeeld? Maakt mij niet uit (ik kom daar nooit! :P ) maar men is hier nogal snel op de tenen getrapt als het gaat om dit soort dingen, als je begrijpt wat ik bedoel. :)

patricia
4 augustus 2005, 21:52
wat een onzin om te zeggen dat bij dijkmans de boel klote is.
bob is een geweldige bouwer en reparateur!!!
ik heb daar diverse keren mijn gitaren laten repareren en dat waren best zware ingrepen hoor.
hetzelfde als je bij dijkmans een nieuwe gitaar koopt,afstelbeurten zijn tot maanden na aankoop hartstikke gratis.