PDA

View Full Version : mesa boogie studio .22 pre-amp



kurt
28 augustus 2002, 22:56
gebruikt iemand deze ? of waar die verkrijgbaar is ?

Mitch
29 augustus 2002, 22:23
Nee, deze gebruik ik ook al niet, maar ik vond al je onbeantwoorde topics zo sneu :grin:

Maar serieus: dit is gewoon een combo, geen pre-amp en er staat er momenteel één op Gitaarmarkt te koop volgens mij.

Misschien hoef je niet zo veel vragen te stellen als je eens op http://www.harmony-central.com kijkt.
Momenteel is het hip om hier te zeggen dat je daar niets aan hebt, maar je krijgt op zijn minst een redelijke indruk als je kritisch de reviews doorleest. Leert in ieder geval wat meer over een hoop apparatuur.

Nocki
30 augustus 2002, 21:29
juist de studio van mesa is er in 3 versies naar ik weet (correct me if wrong...)
de combo .22 met
de combo .22 zonder 5 bands eq
de preamp 19" met 5 bands eq.
zoek je een goede preamp die basis is dan moet je deze hebben. ok ik heb nu de formula en ben er blij mee maar heb toch spijt dat ik m heb weggedaan toen...
het enigste nadeel van de studio is dat de 2 kanalen de zelfde eq gebruiken maar het is wel weer mooi dat de graph eq appart schakelbaar is of mee te schakelen is met het od kanaal.

ook de ingang voor je gitaar aan de achterkant is geweldig (net als de mesa quad)
dat mis ik wel bij de formula...

Nocki

Nocki
31 augustus 2002, 08:54
ik geloof dat de combo met eq .22+ heet en de combo zonder eq .22

Nocki

Mitch
31 augustus 2002, 22:27
Helemaal goed ! Sympathiek dat je zo geduldig uitlegt als de vraag niet eens normaal wordt gesteld:

????? Gebruikt iemand die of waar die verkrijgbaar is ??????

kurt
1 september 2002, 00:40
Op 2002-08-31 22:27, schreef Seymour Paul:
Helemaal goed ! Sympathiek dat je zo geduldig uitlegt als de vraag niet eens normaal wordt gesteld:

????? Gebruikt iemand die of waar die verkrijgbaar is ??????


alle informatie is welkom. Bedankt nocki :grin:

ps. weet iemand nog wat meer ?

Nocki
1 september 2002, 21:52
de reverb is er een met een veer en bij de hele serie zie je dat veel mensen de middelste veer weghalen en dat daardoor de reverb beter klinkt.
voor de combo's en de koppen is het mooi om de speaker kastjes te gebruiken.
een combo met een evm kastje van mesa eronder maakt je gheluid nog eens 10 keer zo mooi.
mijn stack maakt gebruik van 2 van deze kastjes en ik ben er heel tevreden over...

Nocki

ps door deze topic ben ik ook weer op zoek naar deze combo. of top. voor op een van mijn speaker kastjes...

Ibanez RuleZ
2 september 2002, 15:46
ik heb een quad; het bovenste kanaal van de quad is nagenoeg gelijk aan de studio, met uitzondering van push en pull knoppen. maar het is het door mij meest gebruikte kanaal, klinkt zeer goed, van heel clean tot best wel zeer stevige oversturing (understatement). is gewoon een goed ding.

harrald

Nocki
2 september 2002, 21:01
de quad is inderdaa helemaal geweldig.
die ben ik vergeten te noemen.
welke buizen heb jij erin gedaan?

Nocki

Ibanez RuleZ
2 september 2002, 23:05
eh, ik heb er nog mesa buizen inzitten, maar ik ga er toch binnen afzienbare tijd nieuwe inzetten, want ik heb dat ding 2e hands gekocht, en er zitten volgens mij heel erg oude buizen in...

harrald

Hydra
3 september 2002, 16:00
Ik heb hem zelf kurt en ben er erg tevreden over.

Ik heb hem zelf een poos geleden 2dehands gekocht bij feed back.

Groet,

Hans