PDA

View Full Version : pickups bestellen uit de usa ?



caelin
27 juni 2005, 21:15
test

Cubensis
27 juni 2005, 21:15
test hoeft niet meer tegenwoordig, is gefixed ;)

caelin
27 juni 2005, 21:17
hmmm ik wou een dimarzio evolution bestellen bij elderly en die mensen verzenden de pickups niet meer buiten de usa ....
zelfde verhaal bij samedaymusic.com ...

omdat er zoveel verschil tussen de prijs zit (bij samedaymusic 80 dollar en bij vox humana 119 euro !!!)
wou ik wel eens weten of er iemand nog een goedkoop/goed adresje weet ???

lupoloco
27 juni 2005, 21:26
http://www.thomann.de/smb_suche.html?SUBJECT=KOMFORTSUCHE&PAGE=1&SEITE=1&MAINPAGE=1&SUCHBEGRIFF=evolution+dimarzio

of via ebay doen

Maiden Michiel
27 juni 2005, 21:27
Thomann valt wel mee ja, maar haalt het nog steeds niet bij USA jammer genoeg...
Er zijn dus geen USA adresjes voor dit soort dingen meer denk ik? Totaalverbod?

...rock...
27 juni 2005, 21:43
ebay.be vind je dat heeeel soms toch al eens dirty fingers tegengekomen (!) anders ebay.de?

Speeddemon
28 juni 2005, 02:10
Thomann valt wel mee ja, maar haalt het nog steeds niet bij USA jammer genoeg...
Er zijn dus geen USA adresjes voor dit soort dingen meer denk ik? Totaalverbod?
misschien bij Sigler-Music, Audio-Online.

Check gewoon Ebay, en zorg dat je 'Beschikbaar voor Nederland' hebt gekozen als 'Plaats'.

Kim Wilson
28 juni 2005, 09:09
Of www.musik-produktiv.de. Word je netjes geholpen in het Nederlands, en mijn SD Jeff Beck kostte daar €67,= excl. verzendkosten.



Edit:
De DiMarzio Evolution is €99,= ex.

JvD.
28 juni 2005, 15:15
http://www.warmoth.com/pickups/pickups.cfm

helaas geen dimarzio

Wormaap
28 juni 2005, 16:16
www.music123.com verzendt als't goed is naar NL :)

pimmetje
28 juni 2005, 17:08
Ik zat gisteren ook te kijken naar wat nieuw speelgoed om in te bouwen. Eigenlijk had ik m'n vizier volledig op de VS gericht, maar nu ik ff bij Musik-Produktiv kijk, valt dat me alles mee.

Dan zijn de lange levertijd en de evt extra's bij de douane vanuit de VS 't eigenlijk niet waard met pu's. Maar misschien verschilt dat per merk. Ik zat vooral nog naar SD te kijken.

Anders Destium
28 juni 2005, 17:17
Ik heb in het verleden Dimarzio's uit de VS gehaald via universaljems.com, maar sinds anderhalf jaar mogen ze niet meer verzenden naar Europa. Maar de Duitsers zijn ook goed te doen!

Rewind
28 juni 2005, 17:25
waarom is dat eigenlijk, dat ze niet verzenden naar europa? heeft dat met de lage dollarkoers te maken? (ik hoorde dat ie nu weer aan het stijgen was)

Jeanken
28 juni 2005, 18:10
De Dollar is idd weer aan het stijgen. Ik bestel alles bij http://www.rockinger.com/index.html?lang=ENG
Duitsland is veel beter dan Vs voor zover ik weet.
Geen extra BTW, geen invoerrechten, en minder verzendkosten.
Veel pickups staan wel niet op de site maar als je gewoon eens belt of mailt weet je het zo, de prijzen zijn makkelijk te zien aan gelijkaardige modellen ook.

Maiden Michiel
28 juni 2005, 20:31
www.music123.com verzendt als't goed is naar NL :)

Nee, dat klopt niet.

renier
1 juli 2005, 17:44
www.guitarpartsresource.com is volgens mij het snelste en goedkoopste... ook USA.

Wormaap
1 juli 2005, 17:55
www.music123.com verzendt als't goed is naar NL :)

Nee, dat klopt niet.
Laatste keer dat ik keek (best een tijd geleden) in ieder geval 100% zeker wel. Bij het registreren is in ieder geval ook de mogelijkheid om een niet-USA adres op te geven.

turboblues
4 juli 2005, 01:57
Ik heb vorige maand 4 pickups gekocht via Ebay, 3 ervan had ik na 6 dagen en op 1 ben ik nog aan het wachten. Dat was trouwens de eerste die ik had gekocht. Wat wil zeggen : er is wel veel verschil van leveringstijd. Best is airmail, moet je op letten, anders kan het wel eens 7 weken duren! Zolang de dollar laag staat, koop ik in de VS.