PDA

View Full Version : Seymour Duncan SH-4 Jeff Beck spacing?



Jeanken
27 juni 2005, 17:49
Ik wil een SD Jeff Beck bestellen en meteen afdekkapje bijbestellen, wil het nu toch lukken dat je niet alleen gewoon en trembucker kapjes hebt maar nog eens een extra soort, wie heeft er eentje en kan me helpen?
Er is dus 49mm polepiece spread, 50,5mm en dan vermoed ik de trembuckers met 53mm.
Kan iemand even nameten voor me?
SD site zelf staat het niet vermeld..

NeeraDJ
27 juni 2005, 18:51
Sorry ik snap je vraag niet helemaal, maar het enige verschil met een Trembucker is alleen de plaatsing van de polepieces, de pup is niet groter ofzo, dus die kun je dan toch gewoon met kapjes bestellen?

nickbongers
28 juni 2005, 00:25
hij wil kapjes bestellen voor zn SD JB, maar deze zijn in verschillende maten verkrijgbaar, en aangezien meneer de ts kapjes met gaatjes wil (duh, das mooier) vraagt hij hier of iemand even de afstand tussen de polepieces op een SD JB na wil meten, zodat hij weet welke kapjes hij moet bestellen, omdat die maat niet op de SD site te vinden is.

Speeddemon
28 juni 2005, 01:09
waar kun je die kapjes bestellen?

Ik heb er nl nog 1 nodig voor een SD single coil. (Custom Staggered, SSL-5)

NeeraDJ
28 juni 2005, 02:28
Ok ta nick, als ik morgen tijd heb zal ik ze proberen nauwkeurig op mn Trembucker JB te meten

Jeanken
28 juni 2005, 17:01
Het is voor een gewone pickup, geen trembucker. Ik bestel ze samen met mijn ander materiaal op http://www.rockinger.com/index.html?lang=ENG, kan het daar ook wel eens vragen maar ze zijn zo verschrikkelijk traag met antwoorden dus vandaar..Ik vermoed dat het met om het even welke SD humbucker kan gemeten worden, zolang het dan geen trembucker is natuurlijk.

Speeddemon
29 juni 2005, 03:49
waar kun je die kapjes bestellen?

Ik heb er nl nog 1 nodig voor een SD single coil. (Custom Staggered, SSL-5)

:???:
weet iemand een adres?

Kim Wilson
29 juni 2005, 08:47
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp/artnr/3023114/sid/!18121995/quelle/listen/


Hier zijn ze van Musik-Produktiv. €9,= per 3.

Speeddemon
29 juni 2005, 10:29
ik bedoelde eigenlijk van die originele Seymour Duncan kapjes (waar dus in 't wit SD op staat, en de kapjes zelf zwart zijn).