PDA

View Full Version : Metallica DVD: Live in San Diego 1992



Philippe
27 juni 2005, 15:53
Ik denk dat dit hoort bij "Bands/Artiesten"

Heeft iemand hem?
Ik heb hem sinds vrijdag.
€5.99 (!!) bij de Free Record Shop. (€4.80 met mijn personeelskorting :wink: )

1 van de beste DVD's van Metallica moet ik zeggen.
Wat waren ze toen ongelofelijk goed zeg, James' stem was toen zeker op zijn hoogtepunt. Lars heeft geen 1 fout gemaakt volgens mijn gehoor. Zelfs Kirk's slordigheidsfoutjes werden tot het minimum beperkt.

Beste nummer: One
Slechtste nummer: Last Caress

Disturbed
30 juni 2005, 13:32
Beter! Ik wist heel niet dat die bestond.. kun je die bij elke Free Record Shop halen?? Dan wil ik em zeker weten hebben! :D

Satriani
9 juli 2005, 15:40
Kheb em ook 8-)

Kliep met mij vriendin langs free record 2 weken geleden toen zag ik em staan ook gelijk de guns n roses dvd live in tokyo gehaald
Die vond ik minder

Maar die metallica Dvd kicks ass

paul15
9 juli 2005, 17:33
Die dvd van Gn'r is inderdaad minder (niet dat ik die metallica heb) maar de beeldkwaliteit is bij mij waardeloos en dvd 1 werkt niet op m'n enige dvd-speler. (m'n computer) Maar buiten dat om vind ik het concert ook gewoon niet zo sterk. Maar ja... moet ik maar niet voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten. :razz:

Whiplash
10 juli 2005, 13:25
Die van Metallica is zeker gaaf!, lekker veel oude nummers. en mn favoriete nr staat er ook op : Whiplash !!

BLOK182
10 juli 2005, 14:28
Hmm, eens kijken bij de lokale freerecordshop van de week :)

flippodestroyer
10 juli 2005, 18:14
Is dit niet gewoon één van de Live Shit DVD's in de losse verkoop? Zo ja, dan is 6 euro geen geld.

Jax
10 juli 2005, 19:19
Ook zeker een aanrader is Cunning stunts van Metallica (videoband, hehe :) ) Is een live-optreden in Texas. Zeer de moeite waard, zeker als je hem voor 1 euro op koninginnendag vindt :wink:

Luc-O
13 juli 2005, 00:59
Zeker een vette DVD, de 'tallica boys' op hun best! Alleen is het volgens mij (ook gezien de prijs) geen officiële dvd, hij is blijkbaar afkomstig van een of ander vaag Duits bedrijf ('Falcon Neue Medien') en het hoesje is nogal amateuristisch in elkaar geflanst. Dat Metallica-logo lijkt in elk geval nergens op. Ben benieuwd of Metallica hier zelf weet van heeft...

Edit: heb het ff opgezocht en het is inderdaad één van de shows van Live Shit - Binge and Purge.

Vampire
18 juli 2005, 11:17
ik heb hem ook, maar hij is (illegaal geloof ik) geript van de videoband. Mijn broer heeft de box (Live Shit) met 3 videos en cd's etc en dat concert is een onderdeel van die videos (vandaar dat de kwaliteit ook nogal slecht is op de dvd, het geluid is vrij bagger).

Maar voor 6 euro kon ik hem ook niet laten liggen, hoewel ik mijn Cunning Stunts DVD wel een stuk cooler vind. Seek & Destroy is wel erg cool gedaan trouwens, zo met het publiek enzo :)

Cubensis
18 juli 2005, 14:19
ik heb die live shit dvd box en dat san diego optreden uit 1992 komt daarvanaf
en waar free recordshop in godsnaam mee bezig is snap ik ook niet, ineens allemaal ultra goedkope duitse dvdtjes enzo, ik heb er o.a 1 van pink floyd 'live anthology' die is echt om te janken zo slecht qua kwaliteit, net of ze t ooit op videoband hadden opgenomen, dat afgespeeld op tv en dat met een crappy videocamera weer op gingen zitten nemen ofzo, echt bar slecht.
ik zag zelfs een dvd van bob dylan daarvan waar een aantal incomplete liedjes opstond, hoe bagger kan je t treffen (al hebben ze die nrs misschien expres ingekort aangezien dylan live ook niet alles is :) )

Vampire
18 juli 2005, 22:42
Ik heb de Black Sabbath DVD ook maar gehaald, maar ik had mijn zwager nog geen cadeautje gegeven voor zijn verjaardag van anderhalve maand geleden, dus heb hem maar aan hem gegeven. Wil hem nog wel een keer bekijken hoor, 't is een concert uit... 1978 ofzo? Wel cool in ieder geval!

Die gitaar van die gast (ben zijn naam kwijt) met die kruisjes-inlays, die is wel echt stoer vind ik, vooral in die band (ik neem eigenlijk aan dat dat custom made is?)

Cubensis
19 juli 2005, 12:10
gitarist = Tony Iommi
gitaar = Gibson SG Tony Iommi signature ;)

Vampire
21 juli 2005, 10:55
gitarist = Tony Iommi
gitaar = Gibson SG Tony Iommi signature ;)

Ok thanx, dat wist ik niet :)